Hoe ziet jullie weekend eruit?

03-10-2009 10:34 55 berichten
Aangezien ik niet wist onder welk onderwerp ik dit moest plaatsen, maar bij overig.

Ik ben benieuwd hoe anderen hun weekend invullen nu het weer kouder wordt en je minder buiten kunt zijn, de mensen die dus 's weekends vrij zijn. Heb je het hele weekend volgepland met afspraken, of slaap je uit en kom je het huis niet uit?

Of ben je druk met boodschappen en poetsen?

Hier is zaterdag de van alles en nog wat dag, meestal even de stad in, over de markt enzo. 's Avonds blijven we meestal thuis.

Zondags uitslapen en lekker ontbijten met zelfgebakken broodjes, 's middags gaan we meestal bij iemand langs of krijgen we zelf visite.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt als een gezellig weekeinde.
Ik kom dit weekend mijn huis niet uit. Vanmorgen even heel snel een boodschap gedaan, en verder doe ik dit weekend voornamelijk aan op de bank hangen en tv kijken.

Ik bak zo nog even een taart, ren nog even met de stofzuiger door de tent, en dat was het wel.

Maar mijn weekenden zijn heel verschillend. Ik werk op onregelmatige werktijden, dus ik moet ook regelmatig werken. Of ik ga er met gezin of met de honden op uit.
Op zaterdag doe ik huishoudelijke klusjes, boodschappen en ga ik sporten van 11-12 uur. Verdere invulling is afhankelijk van andere plannen.

Morgen weer sporten en daarna een verjaardag!

En morgenavond heerlijk So you think you can dance kijken!
Meestal is zaterdag bij mij ook een van alles en nog wat dag. Soms beetje uitslapen, boodschappen, de markt op en soms wat winkels, schoonmaken. Sinds kort een vriend dus nu heel veel tijd met hem samen. Dan vliegt de dag voorbij en doen we niks bijzonders. Hij woont vlakbij het strand dus daar doen we vaak een wandelingetje en ergens een drankje. Soms 's avonds de deur uit, bios, uiteten, naar vrienden of stappen maar meestal thuis met vriend op de bank. Samen of vrienden komen langs.

Zondag uitslaapdag, lekker ontbijten en soms 's middags de deur uit maar ook geregeld de hele dag thuis luieren.

Maar dit weekend is anders, want Leidens Ontzet in Leiden. Groot feest, kermis en overal muziek dus veel op pad dit weekend! Zondag is het over en dan lekker luieren.
Zaterdag bestaat bij ons altijd uit allereerst uitgebreid ontbijten en daarna opruimen, wassen etc. Daarna wil ik (mijn man ook trouwens) iets leuks doen en rijden we ergens naar toe om te wandelen (castricum vaak) of te shoppen. Aansluitend lekker uiteten en mogelijk nog naar de bios.

De zondag is bij ons een stuk minder, die dag gebruiken we om praatjes/presentaties voor te bereiden of onze belachelijke stapel post door te nemen.

Nogeensdan: volgens mij heb jij het weekend wat veel stellen/gezinnen hebben. Bij ons thuis ging het precies zo
Dit weekend lekker met niemand iets afgesproken.

Vanochtend uitgeslapen tot 10 uur.

Tot een uur of 1 blijf ik in m'n badjas een beetje rustig aan doen (ontbijten, beetje computeren, tv kijken).

Dan douchen, aankleden etc.

Vanaf 14u boodschappen doen.

Daarna huishouden doen.

Vanavond lekker op de bank.

Morgen weer uitslapen, en 's middags koopzondag in de stad.
Ik zit nu nog aan de koffie, zometeen broodje en dan ga ik vanmiddag winkelen met een vriendin en daarna samen wat eten en borrelen in de stad.

Morgen een thuisdagje: beetje werken en verder nog twee afleveringen van Gooische Vrouwen op de recorder en een paar films ("I Love You, Man" lijkt me erg leuk!). Bovendien kreeg ik gisteren van m'n moeder weer een stapeltje gelezen tijdschriften dus die gaan erdoorheen met een kop thee en pepernoten. Oh en 's avonds natuurlijk afsluiten met Boer Zoekt Vrouw!

Ik heb er zin in
Ik heb meestal veel afspraken met vrienden en vriendinnen, dat vind ik altijd gezellig! Uit eten/lunchen/bios/shoppen enzo.

Verder een beetje huishouden, internetten, bij ouders en opa & oma langs, bankhangen... En nu elke zondagavond: Boer zoekt vrouw kijken!! Dat is ongeveer het enige programma waar ik wel voor thuis wil blijven
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Zo douchen aankleden, dan boodschappen doen, dan wassen, dan lekkere lunch, dan komt mijn moeder (ow, moet eerst nog even de OV-taxi bellen). Tussendoor hier en daar wat in dozen stoppen ivm verhuizing.

Morgen uitslapen, koffer van oudste inpakken en oudste wegbrengen naar zijn doordeweekse logeeradres. Dat kost de halve zondag.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik ben inmiddels gedouched , ga zo naar puppy cursus met doggie. Daarna ff bij zusje langs , denk ook nog even naar de winkel. Vanavond geen idee nog eigenlijk , zoek nog iemand die mee gaat naar de bios.

Morgen uren lang in t bos lopen met doggie
Huispuinen, klussen (met verf en schuurpapier enzo), boodschappen doen, lekker uitslapen en warme broodjes op zondag. Zondag nog even op visite bij neefje die 1 is geworden vandaag.
quote:Zespri79 schreef op 03 oktober 2009 @ 10:58:

Ik ben inmiddels gedouched , ga zo naar puppy cursus met doggie. Daarna ff bij zusje langs , denk ook nog even naar de winkel. Vanavond geen idee nog eigenlijk , zoek nog iemand die mee gaat naar de bios.

Morgen uren lang in t bos lopen met doggieMet een pup uren lang lopen?
Vandaag werken. Vanavond hebben we een verjaardag.

Morgen lekker ontbijten met afbakbroodjes en dan tegen de middag weer een verjaardag.

Daarna thuis een beetje schoonmaken en administratie bijwerken.

Zondag avond lekker beetje achter internet en tv kijken.
Vanmiddag vliegtuig pakken, morgen bij zwembad liggen .
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Damn Vishnu, jij wint!
Ja sorry
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Beetje internetten, ontbijten, boodschappen doen, dvdtje kijken en nu wat aan mijn foto's gaan werken. Vanmiddag nog 'n stuk gaan lopen in 't bos. Vanavond lekker op de bank met 'n dvd en lekker op tijd naar bed.
Vandaad uitgeslapen, want ik had gisteren een gezellig etentje met vriendinnen. Dan de gebruikelijk dingen doen (huis opruimen, boodschappen doen enz.). Vervolgens voorbereidingen treffen voor eters vanavond.

Zondag naar mijn ouders, want die komen terug van vakantie, dus gezellig bijpraten en foto's kijken.
uitslapen, koffe leuten, douchen, boodschappen doen. tv kijken, slaaaapen

Morgen uitslapen, heb 5 nieuwe boeken liggen waaruit ik kan kiezen ( ga voor nr 2 van Stieg Larsson) lekker op de bank hangen, zwijmelen bij een DVD van het kleine huis op de prairie, wasje draaien, tv kijken. Kortom, niets bijzonders, maar zo heerlijk!!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Bij mij hebben de dagen van de week een kleur, dus hoe ziet mijn weekend eruit? Zaterdag is zwart, zondag is geel-oranje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Off topic: Miss Chicken, heb je je avatat ge-theo-en-thea-metamorphosed? Cool!
Uitslapen, uitgebreid ontbijten met warme broodjes en verse friutsapjes, boodschappen doen, hardlopen, opruimen/poetsen/wassen (alhoewel ik dat zoveel mogelijk op de vrijdag doe, zodat ik het weekend 'vrij' ben)

7 v.d. 10 weekenden hebben we wel een verjaardag of borrel of etentje, en als we die eens niet hebben: lekker samen op de bank, kaarsjes aan, filmpje erin, lekkere hapjes en wijn op tafel...

andere weekend-en-slecht-weer-klusjes: administratie opruimen, lekker uitgebreid koken (bijv,. een grote pan snert, of stoofpeertjes, of ander winters voer), een lekkere cake of (appel)taart bakken, alleen de geur al... mjam!
quote:heejhallo schreef op 03 oktober 2009 @ 11:18:

Off topic: Miss Chicken, heb je je avatat ge-theo-en-thea-metamorphosed? Cool!Ja
Mijn weekends zijn altijd waardeloos, vooral de zondagen..word er altijd heel depri van.

Ik ga zo maar even boodschappen doen...doe ik toch wat nuttigs :s

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven