Hoe ziet jullie weekend eruit?

03-10-2009 10:34 55 berichten
Aangezien ik niet wist onder welk onderwerp ik dit moest plaatsen, maar bij overig.

Ik ben benieuwd hoe anderen hun weekend invullen nu het weer kouder wordt en je minder buiten kunt zijn, de mensen die dus 's weekends vrij zijn. Heb je het hele weekend volgepland met afspraken, of slaap je uit en kom je het huis niet uit?

Of ben je druk met boodschappen en poetsen?

Hier is zaterdag de van alles en nog wat dag, meestal even de stad in, over de markt enzo. 's Avonds blijven we meestal thuis.

Zondags uitslapen en lekker ontbijten met zelfgebakken broodjes, 's middags gaan we meestal bij iemand langs of krijgen we zelf visite.
Vandaag is een verlengstuk van mijn intensief luie dag van gisteren. Heerlijk! Zit me alleen af te vragen waarom mijn buurman het nodig vindt om loeihard muziek te draaien. Horend aan het genre, heeft hij vast weer ruzie met zijn vriendin .
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag: Niks

Zondag: Nog minder

Vermoeiend weekendje dus
Vanmorgen eerst uitgeslapen. Vanmiddag wezen shoppen met vriendin en mijn Otazu-armband opgehaald ie ein-de-lijk klaar was. De armband was vreselijk lelijk verkleurd en heeft een coating gekregen en ziet er echt weer geweldig uit nu.

Leuke laarzen en een bloesje gekocht

Nu met koffie en badjas wat aanrommelen op de pc.

Morgen kledingkast van de jongens opruimen,zomerspul eruit en ook niet meer er in.

Ik vrees dat ik er morgen een badjasdag van maak Niks mis mee!!
Zaterdagochtend, 9.30 opgestaan, kinderen moeten sporten om 11 uur. Man gaat mee naar voetbal, ik breng dochter weg en ga met jongste boodschappen doen. 13 uur dochter weer ophalen en lunchen. Daarna de hele middag op de bank gehangen met computer en boekjes. S'avonds lekker met z'n allen tv kijken, vandaag hole in the wall. Morgen hopelijk nog iets langer uitslapen want ik ben moe moe moe. Verder rustig aan op gang komen en dan op visite bij oma. Daarna kids vroeg naar bed en lekker bankhangen en tv kijken! Rustig weekendje dus maar ik ben ook niet zo lekker dus heb weinig puf om wat te doen :-)
Vandaag heb ik gewerkt. Morgen ga ik, uitslapen, hardlopen, kast uitmesten, misschien strijken en 's avonds bij schoonzus langs.

Hmmm, als ik dit zo lees, kan ik niet lang uitslapen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven