Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 4 oktober 2009 om 13:14
zondag 4 oktober 2009 om 13:21
zondag 4 oktober 2009 om 13:29
zondag 4 oktober 2009 om 13:50
Dames,
De gemiddelde lengte van de penis ligt tussen de 12 en 18 cm (vind ik nogal een lang ehhh breed gemiddelde), in stijve toestand welteverstaan. Boven de 20 cm komt niet zo vaak voor, dus of je hebt geluk als je er eentje tegenkomt of ze liegen over het formaat. Je hoort mij op dit moment niet klagen, ze zijn niet te groot en niet te klein, maar wel fijn
Once you go black...geen ervaring mee, maar het trekt me ook helemaal niet.
Tot zover weer een nuttige bijdrage van mijn kant
De gemiddelde lengte van de penis ligt tussen de 12 en 18 cm (vind ik nogal een lang ehhh breed gemiddelde), in stijve toestand welteverstaan. Boven de 20 cm komt niet zo vaak voor, dus of je hebt geluk als je er eentje tegenkomt of ze liegen over het formaat. Je hoort mij op dit moment niet klagen, ze zijn niet te groot en niet te klein, maar wel fijn
Once you go black...geen ervaring mee, maar het trekt me ook helemaal niet.
Tot zover weer een nuttige bijdrage van mijn kant

zondag 4 oktober 2009 om 14:19
quote:wieweet72 schreef op 04 oktober 2009 @ 12:37:
[...]
ik heb geen meetlat bij de hand, maar ik schat ongeveer 17 cm
en daar ben ik best tevreden mee
Ha, jij bent die ene man in nederland die zijn piemol nog nooit heeft gemeten? Wauw. Meiden, kijk, dat is hem!
quote:wieweet72 schreef op 04 oktober 2009 @ 13:10:
[...]
Naturlijk begin ik met een uitgebreid voorspel en eindig ik ook met na spelKnuffelen, zeker?
[...]
ik heb geen meetlat bij de hand, maar ik schat ongeveer 17 cm
en daar ben ik best tevreden mee
Ha, jij bent die ene man in nederland die zijn piemol nog nooit heeft gemeten? Wauw. Meiden, kijk, dat is hem!
quote:wieweet72 schreef op 04 oktober 2009 @ 13:10:
[...]
Naturlijk begin ik met een uitgebreid voorspel en eindig ik ook met na spelKnuffelen, zeker?