Singles in the city - Deel III

27-09-2009 11:37 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hahahaha, de piemels beneden de rivieren ken ik uit eigen ervaring (maar dan wel van heeeeeel ver beneden de rivieren, hahahah), maar er moet hier wel wat te vinden zijn, hoor! Alleen de cm's kan ik niet garanderen.

Olijf, al eens gedacht over de donkere medemens?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Een piemol met de zachte 'g' !! Die staat nog niet op de kaart...

WW: dat gebruik is overschat...
Enne, WM, huis???? Ik heb een appartement, heel gehorig! (Oh, speaking of which, ik heb ook een hele leuke vrijgezelle buurman!)
Wat een gezelligheid hier!

Goedemorgen allemaal!

MissT, ik spaar die puzzelstukjes ook voor mn klas, maar kom nog veel te kort. Wilde eigenlijk de puzzel gaan maken met de klas, maar weet niet of ik het nog ga redden! Welke moet je nog?

Ik ga straks even leuk banken kijken op de meubelboulevard. Het is hier koopzondag, ben alleen bang dat ik moet slalommen tussen de kinderwagens en de zeurende kinderen. Heb ene vriendin gebeld of ze mee wilde, wilde ze wel, maar ze lag nog in bed, en niet in haar eigen bed! Haha! Wil ik ook!

Heb gisteravond uitgebreid geouwehoerd met een gedownloade man op msn. Vreselijk gelachen!

En verder lekker K2 zoekt K3 gekeken, Ik vond Madelon ook zo leuk, en hoopte ook echt dat Madelon zou winnen. Maar Josje is denk ik wel iets beter dan Madelon.
quote:Miss thang schreef op 04 oktober 2009 @ 12:57:

Hahahaha, de piemels beneden de rivieren ken ik uit eigen ervaring (maar dan wel van heeeeeel ver beneden de rivieren, hahahah), maar er moet hier wel wat te vinden zijn, hoor! Alleen de cm's kan ik niet garanderen.

Olijf, al eens gedacht over de donkere medemens? hahaha, donkere medemens al eens geprobeerd ja! De blanke medemens heeft het tot nu toe gewonnen in lengte en dikte
Oh echt Olijf? Mijn ervaring is heel anders. Voor mij geldt dan ook: Once you go black enzo.....

Pop, misschien kunnen we wel ruilen?

Zal eens kijken welke ik nog moet en welke ik dubbel heb
Ik heb nog een leuke scharrel in de aanbieding met een grote piemol! Issie ook wel handig mee! Hij kan ook ontbijtjes halen, maar voor de rest is ie soms wat saai.
quote:Olive01 schreef op 04 oktober 2009 @ 12:58:

[...]

hahaha, donkere medemens al eens geprobeerd ja! De blanke medemens heeft het tot nu toe gewonnen in lengte en dikte

Haha bij mij de donkere, maar dat was een schoft eerste klas. Dus dan maar de blanke Maar goed dat is nu zo'n 3 jaar geleden +/-

Maar leuke vrijgezellige buurman, wat zijn de kenmerken

Ach gehorig...als we allemaal bezig zijn dan
MT: Dat once you go black heeft bij mij niet gewerkt! uitgebreide toelichting volgt onder het genot van wijn

WW: Kan het niet zo zijn dat mannen met een grote hem gewoon beter weten te gebruiken?

Hi Pop!
quote:wieweet72 schreef op 04 oktober 2009 @ 12:58:

[...]

Of je hebt nog nooit iemand mee gemaakt die hem heel goed weet te gebruiken ;)Vertel eens hoe gebruik je hem dan goed volgens jou....????
quote:pop1980 schreef op 04 oktober 2009 @ 13:00:

Ik heb nog een leuke scharrel in de aanbieding met een grote piemol! Issie ook wel handig mee! Hij kan ook ontbijtjes halen, maar voor de rest is ie soms wat saai.

Tsja het hoge noorden staat ook nog niet bij mij op de kaart....

Dat eerder geopperde feestje waarbij we allemaal vrijgezellige mannen meenemen moet er toch maar eens komen!
quote:wieweet72 schreef op 04 oktober 2009 @ 13:03:

[...]

Geen idee, ik heb zowel over de grote als over het gebruik nog geen klachten gehad

;)

Euhm... we klagen ook niet tegen de mannen hoor! Die zetten we gewoon aan de kant.

Klagen doe je tegen meiden... uitgebreid bespreken
Olijf, dat wordt vast een heel gezellig gesprek, praten over lekkere donkere mannen onder het genot van wijn!

(over donkere mannen gesproken, heb vanavond weer een date staan met mijn donkere sv, die ver boven die 17cm uitkomt, en hem ook uitermate goed weet te gebruiken).

WM, buurman is erg leuk. Brabander op en top! Mooi koppie (wel ergens een kale plek op zijn hoofd), goede kledingsmaak, langer dan ik.....

Zal wel zorgen dat ie even langsdropt
quote:Olive01 schreef op 04 oktober 2009 @ 13:05:

[...]

Euhm... we klagen ook niet tegen de mannen hoor! Die zetten we gewoon aan de kant.

Klagen doe je tegen meiden... uitgebreid bespreken Ik ga stuk, Olijf!
quote:wieweet72 schreef op 04 oktober 2009 @ 13:05:

[...]

Kan dat niet zo goed onder woorden brengen. Maar heb van mijn ex wel regelmatig complimenten er over gehad ;)

Maar het heeft in ieder geval wel met de manier van stoten te maken waarom ik de complimenten kreegPffff van stoten alleen word ik niet warm hoor....
MT: donkere mannen en grote blanke piemols! Ghehehe, genoeg over te vertellen

Nou! jullie houden mij van mijn taakjes! Ik ga nu echt richting auto!

Dames misdraag gedraag je!
quote:Olive01 schreef op 04 oktober 2009 @ 13:05:

[...]

Klagen doe je tegen meiden... uitgebreid bespreken

Zullen we vanavond even gaan stappen met zijn allen!

Ik krijg nu al zin!!
quote:Miss thang schreef op 04 oktober 2009 @ 13:05:

WM, buurman is erg leuk. Brabander op en top! Mooi koppie (wel ergens een kale plek op zijn hoofd), goede kledingsmaak, langer dan ik.....

Zal wel zorgen dat ie even langsdropt

Ik ga wel even een kopje suiker lenen

Of ik ga even vragen of hij iets voor mij open maakt! Kunnen we gelijk de oerkrachten uittesten!
Hahaha, WM, jaaaa! heb ik ook wel zin in!
WW: uiteraard geven we complimenten te over! Zo'n slappe van onzekerheid heb je helemaal niks aan!

*cynische modus UIT*
quote:wieweet72 schreef op 04 oktober 2009 @ 13:08:

[...]

hmmm dus als ik werkelijk wil weten wajullie vinden moe ik dus gewoon sex hebben met iemand van hier en dan lezen wat de klachten zijn?

Maar geven jullie wel complimenten als je het niet meent dan?Als je al tot de sex komt!
Reactie was dus op het stappen, gaat hier te snel.

Maar buurman is met een biertje best naar boven te lokken, hoor!
Olijf, jij MOET nu echt naar die auto van je!!!
quote:Miss thang schreef op 04 oktober 2009 @ 13:09:

Hahaha, WM, jaaaa! heb ik ook wel zin in!

Nou wat letten we

Jammer zeg dat ik nog geen vakantie heb
Hahaha, MT, ik ga al...

WW: Ook naspel is over gewaardeerd trouwens...

Ok, ik hou nu op... Ben nu écht weg.

Ciao!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven