Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
zondag 4 oktober 2009 om 11:41
Hihihihi....das goed!
Nou ja, ik was ook niet echt van plan om het erover te hebben
Das namelijk heul raar als is je iemand pas 11 uur kent (nou ja toen 14 uur)
Maar hij merkte dat ik ergens mee zat, vroeg of et met werk te maken had, toen ik daar nee op zei vroeg hij waar het dan wel door kwam.
Toen zei ik, nou ja das echt een beetje raar om dat te zeggen tegen je, ik ken je net.
Maar hij pikte het wel goed op.
Tis een volwassen man merk je dan ineens, en dat vond ik leuk te merken!
Stroller was toch vrijdag in Leiden?
Haha, lelijk is ie zeker niet, maar wel een beetje een hoog nerdy gehalte (zeker als zijn lenzen uitzijn en het brilletje opstaat) en het interesseert me echt geen moer, als hij in de winkel zijn hand op mijn rug legt maakt mijn hart een hupje en hoop ik dat iedereen het ziet...lekker debiel hè?
Nou ja, ik was ook niet echt van plan om het erover te hebben
Das namelijk heul raar als is je iemand pas 11 uur kent (nou ja toen 14 uur)
Maar hij merkte dat ik ergens mee zat, vroeg of et met werk te maken had, toen ik daar nee op zei vroeg hij waar het dan wel door kwam.
Toen zei ik, nou ja das echt een beetje raar om dat te zeggen tegen je, ik ken je net.
Maar hij pikte het wel goed op.
Tis een volwassen man merk je dan ineens, en dat vond ik leuk te merken!
Stroller was toch vrijdag in Leiden?
Haha, lelijk is ie zeker niet, maar wel een beetje een hoog nerdy gehalte (zeker als zijn lenzen uitzijn en het brilletje opstaat) en het interesseert me echt geen moer, als hij in de winkel zijn hand op mijn rug legt maakt mijn hart een hupje en hoop ik dat iedereen het ziet...lekker debiel hè?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

zondag 4 oktober 2009 om 14:32
Hallo liefjes,
Kym wat een klote nieuws! Ik hoop dat SJ er helemaal voor je is dit weekend. Als we iets voor je kunnen doen, laat je t dan even weten? Knuf!
Sum je Rotterdammert klinkt niet verkeerd! En wat goed dat je met hem gesproken hebt! Heeft t je opgelucht?
Ik heb t vrijdagavond en gisteren erg leuk gehad. Vrijdagavond een etentje met oud-huisgenootjes. Gisteren een dagje op pad met mijn mams en zus. Ik was van plan om met ze naar Den Haag en Scheveningen te gaan, maar t is uiteindelijk A'dam geworden, omdat dit praktischer was voor mijn zus. Lekker uiteten geweest en daarna met mijn nichtjes op de bank nog naar de ontknoping van K2 zoekt K3 gekeken. Tja dat is natuurlijk ook een manier om je zaterdagavond door te komen!
Vanmiddag lekker in mijn huisje rommelen.
Kym wat een klote nieuws! Ik hoop dat SJ er helemaal voor je is dit weekend. Als we iets voor je kunnen doen, laat je t dan even weten? Knuf!
Sum je Rotterdammert klinkt niet verkeerd! En wat goed dat je met hem gesproken hebt! Heeft t je opgelucht?
Ik heb t vrijdagavond en gisteren erg leuk gehad. Vrijdagavond een etentje met oud-huisgenootjes. Gisteren een dagje op pad met mijn mams en zus. Ik was van plan om met ze naar Den Haag en Scheveningen te gaan, maar t is uiteindelijk A'dam geworden, omdat dit praktischer was voor mijn zus. Lekker uiteten geweest en daarna met mijn nichtjes op de bank nog naar de ontknoping van K2 zoekt K3 gekeken. Tja dat is natuurlijk ook een manier om je zaterdagavond door te komen!
Vanmiddag lekker in mijn huisje rommelen.
zondag 4 oktober 2009 om 15:41
quote:Pompiedoe schreef op 04 oktober 2009 @ 13:07:
Summeke! Gelukkig je leeft nog!!! En je hebt het leuk/bijzonder/ontspannen/zalig gehad!!!! Ga even de stad in, maar wil je nog even zeggen dat "je niet beseft hoezeer jouw update mij heeft geholpen met iets!!". Dikke kus!Is nu wel heel benieuwd wat dat "iets"is Pommeke
Summeke! Gelukkig je leeft nog!!! En je hebt het leuk/bijzonder/ontspannen/zalig gehad!!!! Ga even de stad in, maar wil je nog even zeggen dat "je niet beseft hoezeer jouw update mij heeft geholpen met iets!!". Dikke kus!Is nu wel heel benieuwd wat dat "iets"is Pommeke
zondag 4 oktober 2009 om 16:18
Hmmmm ja Moos, het was een raar feestje eigenlijk.
Vol wanhopige mannen, nu ik het nog eens nuchter bekijk.
Nee PT was er niet, alleen vriend van PT.
En HIJ wilde weten of IK PT aantrekkelijk vind.
Maar hij gaat even voor me informeren hoe PT erin staat.
Moos waarmee ga jij aan de slag vandaag?
Toch geen werk he?
Tis zondag hoor, een rustdag.
Jee Sum wat ben je moedig geweest!
Petje af hoor!
Heerlijk zo'n volwassen man, en dat geeft je kan je zelf ook volwassen te gedragen natuurlijk.
Hij klinkt ook heerlijk nuchter, lekker zo'n vent!
Ben ook benieuwd naar het verhaal van Pom.
Maar volgens mij heeft Pom een beetje ruimte nodig om wat zaken op een rijtje te zetten...
Vraag me wel af waarom we niks van Kym hebben gehoord.
Als ze maar weer dat we wel aan haar denken!
Sneeze ik ben een beetje in de war van je nieuwe avatar hoor!
Klinkt alsof je een gezellig weekendje hebt gehad, lekker!
Ik heb vandaag 3,5 uur met mijn ex aan de telefoon gezeten.
Hoe ik dat moet plaatsen weet ik ook ff niet, dus ik ga maar even douchen.
Wie weet helpt dat...
Moet ook nog even verwerken dat mijn collega gisteravond all over me was.
Vol wanhopige mannen, nu ik het nog eens nuchter bekijk.
Nee PT was er niet, alleen vriend van PT.
En HIJ wilde weten of IK PT aantrekkelijk vind.
Maar hij gaat even voor me informeren hoe PT erin staat.
Moos waarmee ga jij aan de slag vandaag?
Toch geen werk he?
Tis zondag hoor, een rustdag.
Jee Sum wat ben je moedig geweest!
Petje af hoor!
Heerlijk zo'n volwassen man, en dat geeft je kan je zelf ook volwassen te gedragen natuurlijk.
Hij klinkt ook heerlijk nuchter, lekker zo'n vent!
Ben ook benieuwd naar het verhaal van Pom.
Maar volgens mij heeft Pom een beetje ruimte nodig om wat zaken op een rijtje te zetten...
Vraag me wel af waarom we niks van Kym hebben gehoord.
Als ze maar weer dat we wel aan haar denken!
Sneeze ik ben een beetje in de war van je nieuwe avatar hoor!
Klinkt alsof je een gezellig weekendje hebt gehad, lekker!
Ik heb vandaag 3,5 uur met mijn ex aan de telefoon gezeten.
Hoe ik dat moet plaatsen weet ik ook ff niet, dus ik ga maar even douchen.
Wie weet helpt dat...
Moet ook nog even verwerken dat mijn collega gisteravond all over me was.

zondag 4 oktober 2009 om 16:54
Frizz lieverd, heb inderdaad niet op je berichtje op haives gereageerd. Geen tijd, geen zin, niet weten wat ik eigenlijk moet schrijven wellicht. Maar je hebt gelijk zit even met een aantal dingen aan mijn hoofd. Ik verwacht dat ik aan het einde van de week eruit ben. X, voor je begrip en kijkt sowieso uit naar zaterdag wanneer we eindelijk gaan meeten!!
zondag 4 oktober 2009 om 17:14
Nou tis een leuke olifant hoor Sneeze, moet alleen niet vergeten dat JIJ het bent.
Mijn ex en ik...
Tja het is deze week 5 jaar uit, en dat is allemaal heel naar gegaan.
Drie jaar geleden is er ook iets heel ergs gebeurd, en daarna geen contact meer.
Half jaar terug weer voor het eerst gesproken (kon, omdat ik hem had vergeven), daarna weer stil.
En nou belde hij dus, en het was een leuk en fijn gesprek.
Ook veel over MX gesproken, omdat MX me zo aan hem doet denken.
Pom dat maakt toch niet uit?
Mijn berichtje op Hyves was alleen ff om te laten weten dat ik aan je denk en dat je je kan aankloppen als je het prettig vindt.
Doe rustig aan en zorg goed voor jezelf!
Mijn ex en ik...
Tja het is deze week 5 jaar uit, en dat is allemaal heel naar gegaan.
Drie jaar geleden is er ook iets heel ergs gebeurd, en daarna geen contact meer.
Half jaar terug weer voor het eerst gesproken (kon, omdat ik hem had vergeven), daarna weer stil.
En nou belde hij dus, en het was een leuk en fijn gesprek.
Ook veel over MX gesproken, omdat MX me zo aan hem doet denken.
Pom dat maakt toch niet uit?
Mijn berichtje op Hyves was alleen ff om te laten weten dat ik aan je denk en dat je je kan aankloppen als je het prettig vindt.
Doe rustig aan en zorg goed voor jezelf!
zondag 4 oktober 2009 om 19:46
Pom, hoop dat je eruit komt met jezelf en dat de uitkomst aangenaam is
Frizz, klinkt verwarrend, de ex. In elk geval gewoon even tijd geven hoor, je hoeft er nog niks van te vinden, dat komt wel. Hoop dat het gezellig is met MX en collega!
Klinkt als een goed weekend, Sneeze!
Pff, ik wil nog steeds wat dingen doen (ben al erg productief bezig geweest) maar ben moe. En ongesteld, ook. Ik heb sinds ik de Mirena heb een 3weekse cyclus, om de een of andere reden. Stom Nou ja, maar even wat simpelere klusjes aanpakken.
Yup Frizz, werk. Is even niet anders, blijft ook nog wel even zo, maar gaat ook wel weer over
Frizz, klinkt verwarrend, de ex. In elk geval gewoon even tijd geven hoor, je hoeft er nog niks van te vinden, dat komt wel. Hoop dat het gezellig is met MX en collega!
Klinkt als een goed weekend, Sneeze!
Pff, ik wil nog steeds wat dingen doen (ben al erg productief bezig geweest) maar ben moe. En ongesteld, ook. Ik heb sinds ik de Mirena heb een 3weekse cyclus, om de een of andere reden. Stom Nou ja, maar even wat simpelere klusjes aanpakken.
Yup Frizz, werk. Is even niet anders, blijft ook nog wel even zo, maar gaat ook wel weer over
zondag 4 oktober 2009 om 19:55
Hee Moosey, pas je goed op jezelf?
Ik ben een fervent tegenstander van werken buiten je werkuren om.
Vrije tijd en je hoofd leegmaken is hartstikke belangrijk!
Vaag, die Mirena.
Wel ff gemeld bij de dokter?
De ex is voor altijd een no go hoor, door wat er is gebeurd.
Dus het is niet dat ik nu ineens weer daar kansen zie, ofzo.
Het is meer dat het me over mezelf doet nadenken, waarom zijn er zoveel overeenkomsten tussen ex en MX, en waarom krijg ik alleen maar de hots voor zulk soort mannen?
MX heeft trouwens afgezegd, hij voelt zich niet lekker.
Hij zou me later nog bellen om misschien ff langs te komen, hangt er vanaf hoe hij zich voelt.
Ik heb lekker mijn huis gesopt, dat was wel weer eens tijd!
En nu kan ik mooi eerst zelf mijn hete kip receptje even uitproberen!
Ik ben een fervent tegenstander van werken buiten je werkuren om.
Vrije tijd en je hoofd leegmaken is hartstikke belangrijk!
Vaag, die Mirena.
Wel ff gemeld bij de dokter?
De ex is voor altijd een no go hoor, door wat er is gebeurd.
Dus het is niet dat ik nu ineens weer daar kansen zie, ofzo.
Het is meer dat het me over mezelf doet nadenken, waarom zijn er zoveel overeenkomsten tussen ex en MX, en waarom krijg ik alleen maar de hots voor zulk soort mannen?
MX heeft trouwens afgezegd, hij voelt zich niet lekker.
Hij zou me later nog bellen om misschien ff langs te komen, hangt er vanaf hoe hij zich voelt.
Ik heb lekker mijn huis gesopt, dat was wel weer eens tijd!
En nu kan ik mooi eerst zelf mijn hete kip receptje even uitproberen!
zondag 4 oktober 2009 om 20:52
zondag 4 oktober 2009 om 21:32
zondag 4 oktober 2009 om 21:39
Nee hoor, al dat gewerk is ook niet echt een leven te noemen
Ik pas wel op mezelf hoor Frizzel, don't worry. Maar als freelancer bestaat er niet echt zoiets als werkuren, 't mot af. En soms mot er (vooral door slechte planning van mezelf) een beetje veel tegelijk af. Maar gelukkig ben ik er ondertussen wel achter dat ik op een gegeven moment wel ophou met functioneren als ik echt geen vrije tijd heb, dus dat gaat redelijk goed tegenwoordig. En ik heb bijna een weekje vakantie, met dat vooruitzicht kan ik ook lekker doorbuffelen Suf hoor, van MX. Niet te hard hopen dat-ie alsnog komt he? Was je kip wel lekker?
Goed idee Sneez, een giraffe gaan kopen in Afrika. Ik wil wel mee
Ik duik lekker alvast m'n bed in met een boek. Trust!
Ik pas wel op mezelf hoor Frizzel, don't worry. Maar als freelancer bestaat er niet echt zoiets als werkuren, 't mot af. En soms mot er (vooral door slechte planning van mezelf) een beetje veel tegelijk af. Maar gelukkig ben ik er ondertussen wel achter dat ik op een gegeven moment wel ophou met functioneren als ik echt geen vrije tijd heb, dus dat gaat redelijk goed tegenwoordig. En ik heb bijna een weekje vakantie, met dat vooruitzicht kan ik ook lekker doorbuffelen Suf hoor, van MX. Niet te hard hopen dat-ie alsnog komt he? Was je kip wel lekker?
Goed idee Sneez, een giraffe gaan kopen in Afrika. Ik wil wel mee
Ik duik lekker alvast m'n bed in met een boek. Trust!
zondag 4 oktober 2009 om 21:51
Zou niks voor mij zijn dan, dat freelancen.
Wanneer ben je vrij?
En wat ga je dan doen?
Weekje Afrika met Sneeze?
Ja nou ja als ie zich echt niet lekker voelt...
Dan snap ik dat ie afzegt.
Mijn kip was ontzettend lekker!
Ja ik zit dus stiekem wel te hopen.
En dat komt volgens mij dus wel door het gesprek met mijn ex, ik herinnerde me ineens de kneuterigheid van een relatie.
En hoe leuk het is om zondag samen te hangen en DVDtjes te kijken enzo...
En mijn ex zei OOK nog dat ik een fantastische vrouw ben, die een man verdient die 100% voor haar gaat.
Tja!
Slaap lekker Moos!
Wanneer ben je vrij?
En wat ga je dan doen?
Weekje Afrika met Sneeze?
Ja nou ja als ie zich echt niet lekker voelt...
Dan snap ik dat ie afzegt.
Mijn kip was ontzettend lekker!
Ja ik zit dus stiekem wel te hopen.
En dat komt volgens mij dus wel door het gesprek met mijn ex, ik herinnerde me ineens de kneuterigheid van een relatie.
En hoe leuk het is om zondag samen te hangen en DVDtjes te kijken enzo...
En mijn ex zei OOK nog dat ik een fantastische vrouw ben, die een man verdient die 100% voor haar gaat.
Tja!
Slaap lekker Moos!
zondag 4 oktober 2009 om 23:20
Sum is niet zo stil hoor, die zat lekker aan de klets bij haar maandelijkse vriendinnen etentje.
We hebben allemaal zulke drukke dingen altijd dat we destijds hebben besloten om de eerste zondag van de maand vrij te houden voor elkaar.
Dan spreken we af bij 1 van de meiden en die kookt dan voor de rest.
Supergezellig altijd, en zo fijn om iedereen dan weer te zien te spreken en vast te houden.
Dus we zijn weer bijgekletst.
Hoe zou Sam het hebben jongens?
Volgens mij heeft iedereen wel een leuk weekend gehad als ik het zo lees.
Ik heb date 3 aanstaande donderdag zoals het er nu uitziet.
RM smste dat hij donderdag wel even wilde zoenen voordat hij naar de states vertrekt
*Sum is dus best wel een beetje blij*
Frizz, das herkenbaar hoor, dat gewoon op zondag een beetje met een lief dvdtjes willen kijken.
Sneez, ik kan slecht wennen aan je avatar, ik denk elke keer, huh wie is dat dan.....
komt vast door die klap op mijn hoofd
We hebben allemaal zulke drukke dingen altijd dat we destijds hebben besloten om de eerste zondag van de maand vrij te houden voor elkaar.
Dan spreken we af bij 1 van de meiden en die kookt dan voor de rest.
Supergezellig altijd, en zo fijn om iedereen dan weer te zien te spreken en vast te houden.
Dus we zijn weer bijgekletst.
Hoe zou Sam het hebben jongens?
Volgens mij heeft iedereen wel een leuk weekend gehad als ik het zo lees.
Ik heb date 3 aanstaande donderdag zoals het er nu uitziet.
RM smste dat hij donderdag wel even wilde zoenen voordat hij naar de states vertrekt
*Sum is dus best wel een beetje blij*
Frizz, das herkenbaar hoor, dat gewoon op zondag een beetje met een lief dvdtjes willen kijken.
Sneez, ik kan slecht wennen aan je avatar, ik denk elke keer, huh wie is dat dan.....
komt vast door die klap op mijn hoofd