Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mik je d'r sambal bij, wordt t vanzelf pittig

Jammer van het carpoolen...
Hmmmm zit net mijn boodschappenlijstje te maken.

Het is normaal een vrij zoet gerecht, maar als ik er nou gewoon 2 verse pepers bij mieter?

Ach, het zou sowieso opvallen als hij langer blijft dan zijn vriend, denk ik.

Het enige is, ergens weet ik niet helemaal of ik wel zin heb ik dat vriendschappelijke gedoe.

Ik wilde gewoon seks.

Nu denk ik bij alles wat we doen wat geen seks is van: 'Shiiiiiiiiiiiit zonde! We hadden al deze tijd ook kunnen besteden in ons nakie bovenop elkaar.'
Lieffie dan koop je toch gewoon een vaas erbij? Gewoon 1 bij de Xenos halen, ben je helemaal af! Ik heb een recept voor je, pittige Thaise kip met taugé enzo, zal het straks voor je neerplempen.
Maar die Xenos zit niet 'gewoon' bij mij in de buurt.

Pittige Thaise kip?

Heel mooi, heb net al een fortuin uitgegeven aan 2 kipfileetjes, en de pepers heb ik ook al.

Wilde er gewoon een flinke zak wokgroenten bij kopen, maar de vraag is welke smaakmakers we gaan toevoegen.

Maar ik wilde zeg maar NU naar de Appie en de markt gaan, dus... Wanneer is straks?

Anders bel ik je zo wel ff, kan ook nog.
Pittige kip met knapperige taupe (was dus geen Thaise kip, foutje :-))

400 gr kipfilet

eventueel halve (of als je echt pittig wilt 1 hele) Spaanse rode peper

1 ui (in recept staat 3 uien, maar dat vind ik te veel want ben niet gek op uien)

2 el olijfolie

2 teentjes knoflook

1 kopje drinkbouillon (tuinkruiden)

2 el azijn

9 el ketjap

4 el ketchup

6 el bruine basterdsuiker

1 el sambal (als je Spaanse peper gebruikt dan minder dan een el)

4 el pindakaas

300 gr taugé

Snipper alvast de ui en de rode peper (niet vergeten zaadjes en zaadlijsten verwijderen anders staan jullie allemaal in de fik komende 2 weken )

Snijd de kipfilet in blokjes en marineer deze minimaal 2 uurtjes in heul klein beetje ketjap en de versnipperde Spaanse peper (nogmaals vergeet niet bij de peper de zaadjes en zaadlijsten te verwijderen alvorens gebruik)

Olijfolie in pan en kip daarna goudbruin bakken.

Haal kip uit de pan en fruit in achtergebleven bakvet de uien versnipperd aan. Pers de tenen knoflook boven uit en voeg de drinkbouillon toe. Voeg de azijn, ketjap, en ketchup toe en roer alles goed door elkaar.

In een ander pannetje gooi je de basterdsuiker, sambal en pindakaas bij elkaar en roer alles tot een saus. Voeg de kipblokjes toe en wacht tot deze mee verwarmd is. Op het allerlaatst gooi je de taugé erbij maar let op dat deze knapperig blijven.

Opdienen met gekookte rijst, (eventueel atjar en kroepoek). Leukste is torentje rijst, mix van bouillon erover en ernaast de kip taugé saus.

Succes! Bij de weg ik heb het recept nooit uitgeprobeerd, maar een ex-huisgenoot zweert erbij.
quote:frizzy schreef op 03 oktober 2009 @ 12:17:

Nu denk ik bij alles wat we doen wat geen seks is van: 'Shiiiiiiiiiiiit zonde! We hadden al deze tijd ook kunnen besteden in ons nakie bovenop elkaar.' Enige wat ik met SV weleens doe naast sex hebben (daaromheen praten we nog wel hoor, soms ) is naar de sauna gaan. Maar da's gek genoeg dan toch ook al wel weer een soort opmaat tot
Frizz schijterd, hoe kan je nou bang zijn voor een recept? Iemand Sum al gesignaleerd of is ze nu voor de 12e sekssessie in de weer?
Nou Moos, dat vind ik niet zo gek hoor, dat de sauna een opmaat tot is.

De hitte en de naakte lijven... Poeh!

God jongens ik heb weer zo'n oververhitte bui geloof ik!

Nou Pom, ik ben een beetje bang voor je recept omdat het niet lijkt op iets wat ik ken, en omdat jij het zelk OOK nog nooit gemaakt hebt.

Het wordt nu gewokte kip en groenten met cashew, maar dan pittig.

Sum is vast nog steeds heul erg druk.

Maar de 12e? Denk je dat ze op date 1 samen een megadoos hadden gekocht of gewoon een pakje met 12?

Want dan redden ze vandaag de 12 niet denk ik hoor.
Bij christine kun je er 100 tegelijk kopen. Deed ik ook wel eens. Ik heb nog een hele zak in de aanbieding trouwens. Nu gebruiken we ze alleen maar om de troep op te vangen mochten we buiten ergens zin hebben.. lees; die dingen komen niet op :S Jammer weer.
100 condooms tegelijk?!

*zou zo graag een seksleven willen waarbij ze 100 van die dingen óp kon maken*

Ik denk dat ik het in de afgelopen 3 jaar alles bij elkaar opgeteld nog niet eens 100x gedaan heb.

Sjemig wat errug...

Trouwens, wat is het stil hier zeg!
Hello...

Ik leef weer ... half want mijn hoofd bonkt nog steeds,ondanks de 4 ibuprofennetjes ...

Gisteravond naar Leiden geweest , voor iedereen die daar nog nooit geweest is , ik zou zeggen ga volgend jaar er heen , is zo leuk en heb dus ook echt een super avond gehad gezellig met mijn zusje en een x aantal collega`s daar over de kermis rondgelopen , het spookhuis in geweest ( das een tik van mij , wil altijd in het spookhuis op een kermis)

En genoten van de muziek en mensen op straat ,gezellig gedanst.gekletst, gezoend en iets teveel gedronken en vandaag dus onwijs gammel...

Ja die sum.. die rotterdamert zal daar vast nog wel zijn , anders had ze allang gepost..

Klinkt lekker Pom je recept , ik ga hem opslaan en eens proberen van de week..

Heb jij dit weekend eigenlijk nog plannen met MI??

Frizz have fun vanaaf, en kan me voorstellen dat je aan sex denkt als ie gezellig bij je aan de tafel zit.. haha
Hey Frizz....

Ik dacht dat jij vanaaf MX op visite kreeg ? ik heb zeker weer niet goed gelezen?
Zo Stroll, flink bezig geweest dus!

Maar niet zoveel ibuprofen erin gooien joh als je een kater hebt, weet je hoe slecht dat is voor je maag?

Zeker als je al gedronken hebt?

Neem dan liever paracetamol hoor...

Vandaag maar thuisblijven dan?

Straks eerst maar eens naar het feestje.

Heb een mooie bos bloemen én een vaas.

Ben wel kapot nu, want de hele dag bezig geweest.

Gauw eten, douchen en weg.

MX & vriend komen morgenavond pas hoor, of bedoelde je dat ook?

Trouwens, ik heb geen eettafel, is mijn huis te klein voor.

Gewoon gezellie op de bank eten.
Hahahaha dat drinken is slecht voor je joh!

Vanavond opening van een cafe, morgen MX.

Alhoewel ie ook had gezegd misschien vanavond laat tijd te hebben om langs te komen.

En ik hoop op het feestje Personal Trainer tegen te komen.
Hey .. ja ik dacht dat ze vanavond kwamen , maar goed dat was dus morgen,

En vanavond gezellig een feestje ...

Ik slik eigenlijjk nooit paracetamol want dat werkt helemaal niet bij mij, vandaar de Ibuprofen,maar ja das idd wel slecht...

Wij hebben hier wel een eettafel , maar daar word dus nooit aan gegeten haha.. standaard op de bank ook..

Heel veel plezier dan vanavond

Ik blijf thuis ga The Proposal kijken ,als het goed is een heerlijke feel good movie
Haha heel slecht dat drinken .... wel lekker ...

Heb jij daar nou eigenlijk nog een mailtje van terug gehad? of niks meer van gehoord ??
Ibuprofen is niet per definitie slecht, maar het heeft nogal een impact op je maag en nieren, net als alcohol en drugs.

De combinatie ervan kan leiden tot irritatie van het maagslijmvlies of zelfs een ontsteking.

Heb weleens met iemand op de eerste hulp gezeten ervoor.

Ik zou best een eettafel willen hoor, voor als je visite hebt.

Maar in dit geval zou ik toch niks sjieks doen hoor, ze kunnen gewoon bankhangen.

Nee van PT nooit iets gehoord.

Gek he?
Aha op die manier , volgende keer als ik een kater heb neem ik paracetamol ...

Mm ja is eigenlijk ook gek , hij had toch best even wat terug kunnen mailen ?

Nouja misschien zie je hem vanavond en kun je hem dr naar vragen,

Ik ga mn film aanzetten ...
Ach geen idee.

Wie weet checkt ie zijn Hyves wel nooit ofzo.

Maak me er niet echt druk om, en als ik em zie ga ik het heus niet vragen.

Veel plezier met je film!
Zeg eens even ladies...nou heb ik weer internet en ben ik nou echt de enige zielige single die op zaterdagavond half een alweer thuis is??

Waar zijn jullie dan???
Huts!
Nee meis

Want ik zit ook op de bank... Dus je bent zeker niet de enige
Nabeschouwing:

- leuk feestje, aanwezigheid en cadeau werden zeer op prijs gesteld;

- 4 zoete witte wijn en 4 spa blauwtjes;

- twee huwelijksaanzoeken;

- één aanvraag tot verkering;

- één vraag om seks (collega);

- heul veel flirterige acties van mannen;

- één zoenpoging (geweigerd door mij).

En nou zit hier alleen thuis, want tja...

MX hele avond tussendoor gesproken, maar hij moest van alles doen.

Oh, nog een goed nieuwsje:

Mijn collega (dezelfde als die me nogal zag zitten) gaat bij PT vragen of ie me wil trainen zonder tegenprestatie.

Maar hij wilde vooral ook heel erg graag weten of ik hem aantrekkelijk vond.

Het antwoord van PT wordt dus een win-win situatie: als ie me alleen wil trainen, prima en relaxt.

Wil ie ook een tegenprestatie, ja dan weet ik dus dat ik hem ook voor iets anders zou kunnen gebruiken.

Alleen dan wordt het trainen een beetje lastig, tenzij ik zin heb in seks met hem.

Hij is trouwens 25.

Niet tè jong toch?
Sodejetses Frizz, dat schiet wel op op die feestjes van jou En dan niet eens 100 keer seks gehad hebben afgelopen jaar, dat verbaast me dan wel Nee hoor, ik vind 100x seks in een jaar onhaalbaar veel, voor een single. Als ik de 15 haal tot nu toe dit jaar, is het veel.

Wilde PT nou weten of jij hem aantrekkelijk vond? Lijkt me een vrij duidelijke situatie dan

En jij was 28, toch? Dan kan 25 makkelijk.

Ik bedacht me trouwens dat Sum ook Leiden ging ontzetten, gisteren, dus daar zal ze wel vanuit de armen van de Rotterdammert heen gevloden zijn, denk ik. Krijg van dat soort verhalen ook wel weer zin in daten, maar daar heb ik effeies helemaal geen tijd voor, eigenlijk..

Nog een half kopje koffie en dan hups aan de slag..
Goede morgen liefjes van me!

Nou poeh, poeh, ik heb het overleefd, maar mijn god wat vond ik het weer eng!

Ik vind hem namelijk echt leuk, maar als ik denk hoe het nu verder kan gaan slaat de paniek me om me oren!

Heb het er wel met hem over gehad!

Hij merkte dat er wat anders aan me was dan vorige week.

Heb het hem dus maar uitgelegd (zonder drama hoor)

Zijn antwoord...Sum, ik kan je nu nog niet vertellen of ik samen met je in het bejaardentehuis eindig of dat ik je spuug zat ben over een paar weken.

Ik vind je NU leuk en een beetje gek, en juist dat gekke zorgt ervoor dat ik je steeds leuker ga vinden.

Blijf maar gewoon eerlijk en als je zo nu en dan eens weg wil rennen moet je dat lekker doen, als je maar weer terug komt rennen.

Dat vond ik eigenlijk wel lief gezegd.

Nou ja denk er daarna weer wat flessen wijn bij en de avond was weer meer dan gezellig.

Hij is gister ook nog gezellig de hele dag gebleven en is om een uur of 20.00 naar huis gegaan.

Nu wel een heel stuk rustiger.

En elke keer als ik hem aankijk denk ik....wat raar, zo niet mijn type maar wat krijg ik een kluts knietjes van hem.

Dus Moos, Leiden niet gered!

Jij wel nog geweest?

Iemand al wat van Kym gehoord?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jemig Sum, wat vreselijk dapper dat je het er gewoon over gehad hebt! Da's ook mijn Grote Voornemen voor als ik weer eens tegen een leuke kerel aanloop: Eerlijk zijn. Maar echt. Goed en sterk en dapper van je! En wat reageert-ie fijn, ook.

En over wel of niet type, tja. Ik kan echt de meest vreselijke mannen aantrekkelijk vinden als ik ze leer kennen, 't is niet anders. En wat ik heb geleerd van een vrindinnetje van mij met een héél mooi vriendje: Ook dat zie je na een jaar niet meer, dan is't gewoon je vriendje.. Ik wil overigens niet insinueren dat-ie lelijk is hoor, heb het meer over de relativiteit van uiterlijk

Nee, ik was ook niet van plan om naar Leiden te gaan hoor, heb braaf op muziekjes zitten zwoegen achter de computer. Maar Stroller was er wel, eergister.

Goed dat je rustiger bent! En aan de bel trekken hoor, als je ineens een paniekaanval krijgt. En je voorgaande post even kopieren en op je desktop zetten om na te lezen op het moment dat je plotsklaps besluit dat-ie juist Helemaal Niet Leuk is. Goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven