Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 4 oktober 2009 om 21:46
quote:wieweet72 schreef op 04 oktober 2009 @ 21:43:
[...]
hmmm ik zie die zo niet staan.
Heb je net een uitnodiging voor vrienden te worden gestuurd anders kan ik je volgens mij geen bericht sturen.
Heb hem inmiddels wel geupload en de link kan ik dus door sturen
We zijn vriendjes!
Hup sturen die hap
[...]
hmmm ik zie die zo niet staan.
Heb je net een uitnodiging voor vrienden te worden gestuurd anders kan ik je volgens mij geen bericht sturen.
Heb hem inmiddels wel geupload en de link kan ik dus door sturen
We zijn vriendjes!
Hup sturen die hap
zondag 4 oktober 2009 om 21:49
Hey Appel, doe jij ook eens een duit in het zakje.
Dat hoor ik trouwens ook vaak, maar mijn huidige donkere lover is niet echt heel erg lui, moet ik zeggen. Hij vindt het wel erg ok om verwend te worden, zeg maar, maar is zeker niet te beroerd de favor te returnen
Dat hoor ik trouwens ook vaak, maar mijn huidige donkere lover is niet echt heel erg lui, moet ik zeggen. Hij vindt het wel erg ok om verwend te worden, zeg maar, maar is zeker niet te beroerd de favor te returnen
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).