Singles in the city - Deel III
zondag 27 september 2009 om 11:37
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 4 oktober 2009 om 20:51
Hallo!
Heb zo een date met Prodent (als dat iemand nog iets zegt..) De afgelopen weken begon ie elke keer 's avonds laat of ik 'een dvd wilde kijken' op msn. Nu dus een sms om 8 uur 's avonds, of ik al plannen had. Hij begrijpt het dus Eigenlijk niet handig, moet morgen vroeg op dus geen slaappartijtjes.
Heb zo een date met Prodent (als dat iemand nog iets zegt..) De afgelopen weken begon ie elke keer 's avonds laat of ik 'een dvd wilde kijken' op msn. Nu dus een sms om 8 uur 's avonds, of ik al plannen had. Hij begrijpt het dus Eigenlijk niet handig, moet morgen vroeg op dus geen slaappartijtjes.
zondag 4 oktober 2009 om 20:59
zondag 4 oktober 2009 om 21:09
zondag 4 oktober 2009 om 21:10
zondag 4 oktober 2009 om 21:16
wieweet stuur maar naar desertrose1979@hotmail.com dan zorg ik wel dat ie op de juiste plek komt
Ramenlappen wil ik zelf wel doen heur .. mits jij dan ff de kozijnen schildert
Wat een doos is die lange Saskia uit BZV
Ramenlappen wil ik zelf wel doen heur .. mits jij dan ff de kozijnen schildert
Wat een doos is die lange Saskia uit BZV
zondag 4 oktober 2009 om 21:24