Anoniem_64ef814a18d67
zondag 4 oktober 2009 om 20:58
Ik heb er net 2 weggegooid (foutje met uitkoken van de doppen, kunnen ze niet tegen ) en nu ik toch nieuwe moet kopen zou ik graag mijn geld uitgeven aan bekers die niet lekken. Ik heb de gewone schroefbekers, die lekken. Ik heb de MegaMindy/Cars-bekers met een zo'n bidonachtig tuutje, die lekken (en kunnen niet tegen uitkoken terwijl die doppen al snel vol schimmel zitten, jakkes). Ondertussen ben ik de zeiknatte, plakkerige tasjes behoorlijk zat.
Ik heb gewoon van die mepal bekers, die zijn er met allerlei figuren (dora, prinsessen, effen, paarden, mega mindy, dus misschien heb ik wel hetzelfde model als jij). Gekocht bij Blokker.
En ze bevallen goed. Wel dichtschroeven tot de klik. Ik was ze gewoon in de vaatwasser. Gaat altijd goed, geen schimmel o.i.d.
quote:coravanmora schreef op 04 oktober 2009 @ 21:01:
Ik heb gewoon van die mepal bekers, die zijn er met allerlei figuren (dora, prinsessen, effen, paarden, mega mindy, dus misschien heb ik wel hetzelfde model als jij). Gekocht bij Blokker.
Doen jullie ook de deksels van de Mepalbekers in de vaatwasse?
Anoniem_64ef814a18d67
zondag 4 oktober 2009 om 21:16
Ik heb ook de Mepal-bekers maar dan met het bidondrinkding bovenop maar die krengen lekken dus wel. Ik kan natuurlijk onwaarschijnlijk veel pech hebben, als ik het zo lees ben ik de enige met die probleem bij Mepalbekers
Anoniem_64ef814a18d67
zondag 4 oktober 2009 om 21:28
Ik doe ook alles in de vaatwasser, alleen die bidondeksel wordt niet goed schoon. Dan moet je 'em echt helemaal uit elkaar halen en alle onderdeeltjes los in de vaatwasser doen.
Hier gebeurt dat wel eens per ongeluk, maar dan loopt die deksel helemaal vol water en ben ik een hele tijd aan het hannesen om alles te demonteren, drogen en weer in elkaar te frutten. Hoe doe jij dat dan?
Anoniem_15025
zondag 4 oktober 2009 om 21:32
Wij hebben een Mepal beker met pop-up tuit. Die haal ik helemaal uit elkaar en gaat dan de vaatwasser in. Hij lekt niet.
Anoniem_37399
zondag 4 oktober 2009 om 21:56
Hier ook een mepal beker, nog geen gelek mee gehad (nu 6 maanden in gebruik).
Ik doe ook de deksels in de vaatwasser met de binnenkant naar beneden op de besteklade. Geen last van vocht wat er in blijft. Ik heb twee bekers per kind, zodat ze niet rechtstreeks uit de vaatwasser weer mee naar school hoeven, maar die vaatwasserlucht er even uit kan. Ik zet ze dan ook zonder deksel in de kast. Ik inspecteer de deksel wel, maar geen schimmel dus.
Anoniem_64ef814a18d67
zondag 4 oktober 2009 om 22:12
Even voor de duidelijkheid: de schimmel zit alleen binnen in de deksels met het tuitje. Als je dat goed schoon wilt maken moet je ze altijd helemaal uit elkaar halen want er blijft vocht in achter.