weg is weg?
maandag 5 oktober 2009 om 11:18
hey allemaal, ik heb een man twee jaar achter mij aan gehad. In het begin was hij helemaal hoteldebotel van mij, maar ik voelde het niet voor hem en later zijn we hele goede vrienden geworden. Ik ben nou eenmaal niet zo snel onder de indruk en ik vind het eng om mij te geven aan iemand. Ik heb hem regelmatig afgewezen, maar ondanks alles (er is een hoop gebeurd, maar dan wordt het verhaal te lang) bleven we goede vrienden en sliepen we regelmatig bij elkaar, dit overigens zonder seks. We deden alles wat je doet als je een relatie hebt maar dan zonder seks en hij is altijd heel respectvol naar mij toe geweest. Hij heeft anderen tussendoor gehad en ik ook. Nu afgelopen zomer kreeg ik ineens gevoel voor hem! En ik dacht nou weet je wat ik doe het gewoon, ik ga ervoor. Hij was best overdonderd, maar ging er wel in mee alleen merkte ik dat hij terughoudender was, waardoor ik onzeker werd. We hebben nu wel seks gehad. Uiteindelijk kwam de aap uit de mouw, hij heeft nog wel gevoel voor me maar niet zoals twee jaar geleden en hij zei dat het moest groeien, en dat hij het rustig aan wilde doen.Hij heeft aangegeven dat hij nog verdriet heeft van zijn ex en die ex daar heeft hij ook nog regelmatig contact mee, maar hij wil haar niet meer. Dus heb ik eieren voor mijn geld gekozen en heb er een punt achter gezet. Ik ben een alles of niets meisje en heb geen zin om gekwetst te worden.Hij heeft mij niet echt tegen gehouden daarin. Mijn vraag aan jullie is kan dat gevoel nog terug komen bij hem? Hij was echt idolaat van me! Hij wilde kinderen alles! Maar goed, ik vrees dat ik te laat ben en dat ik dat moet accepteren.
maandag 5 oktober 2009 om 11:28
@ vlinder72 ja ik vrees het ook! Ach, heb er wel van geleerd. Ik moet een goede man proberen te herkennen als hij voor me staat. Maar ergens ben ik wel trots op mezelf dat ik er niet in ben blijven hangen zeg maar. Dat heb ik in het verleden wel gedaan in de hoop dat alles beter zou worden zeg maar. Dus in die zin ben ik er wel weer wijzer van geworden, maar leuk is het niet. Maar goed dan is het niet voor mij.
maandag 5 oktober 2009 om 11:35
ja irritant vond ik het op dat moment ook ja, maar als ik een slechte date had gehad vloog ik wel altijd weer naar hem toe. Hij vloog ook altijd naar mij toe waar ik ook was. Beetje aparte band hadden we. Ook hebben we wel eens ruzies gehad, maar hij kwam me uiteindelijk altijd weer opzoeken om te zeggen dat hij mij miste. Maar misschien viel de werkelijkheid tegen dat kan het ook zijn..We hebben wel eens eerder seks gehad maar toen had ik hem ook afgestoten, maar uiteindelijk is alles altijd weer goed gekomen. Op de een of andere manier konden we elkaar niet loslaten heel apart allemaal.
maandag 5 oktober 2009 om 11:52
maandag 5 oktober 2009 om 12:07
@dammertje tja daar is het nu te laat voor, maar ik denk wel dat we vrienden kunnen blijven
@ minny ik snap je en ik zou dat ook hebben, alleen kent hij mij door en door en weet dat ik hem niet opzettelijk heb laten wachten. Ben altijd heel eerlijk daarin geweest want anders kan je niet zo'n goede band opbouwen. Het is allemaal niet zo zwar wit.
@ minny ik snap je en ik zou dat ook hebben, alleen kent hij mij door en door en weet dat ik hem niet opzettelijk heb laten wachten. Ben altijd heel eerlijk daarin geweest want anders kan je niet zo'n goede band opbouwen. Het is allemaal niet zo zwar wit.
maandag 5 oktober 2009 om 12:18
maandag 5 oktober 2009 om 12:39
Ik herken de situatie wel, maar dan uit zijn perspectief.
Ikzelf heb al 5 jaar gevoelens voor mijn beste vriend. Hij weet dat ook, maar heeft het altijd af gehouden. Vorig jaar leek het ineens de goede kant op te gaan en zijn we echt gaan daten, en op het moment dat hij me wilde kussen, kreeg ik ineens de kriebels (en dan niet de positieve dus)... Het gekke is dat ik nog steeds gevoelens voor hem heb, anders dan een bij een gewone vriendschap... Dus het is idd niet allemaal zo zwart-wit.
Ikzelf heb al 5 jaar gevoelens voor mijn beste vriend. Hij weet dat ook, maar heeft het altijd af gehouden. Vorig jaar leek het ineens de goede kant op te gaan en zijn we echt gaan daten, en op het moment dat hij me wilde kussen, kreeg ik ineens de kriebels (en dan niet de positieve dus)... Het gekke is dat ik nog steeds gevoelens voor hem heb, anders dan een bij een gewone vriendschap... Dus het is idd niet allemaal zo zwart-wit.
maandag 5 oktober 2009 om 12:57
@scarlett; wat fijn dat je je verhaal met mij wil delen en het ook eens van de andere kant te horen zeg maar. Het rare nu was bij ons dat we niet echt meer zijn gaan daten..Dat is wel jammer want daardoor kunnen dingen ook niet meer groeien. En misschien heb ik te snel de handdoek in de ring gegooid, ik weet het niet. Maar waarom kreeg je kriebels? Kan het zo zijn dat hij niet weet hoe er mee om te gaan? Hij was in mijn ogen zichzelf ook helemaal niet. Maar eigenlijk wil ik ook niet speculeren, ik moet gewoon hard zijn voor mezelf en verder gaan en het loslaten.
maandag 5 oktober 2009 om 13:34
Ik denk helemaal niet dat het voorbij is. Ik denk dat je hem overdonderd hebt, dat hij dit even moet laten bezinken, maar als hij twee jaar lang gek op jou was, dan is dat nu heus niet over. Laat het maar even serieus tot hem doordringen, geef hem even de tijd daarvoor. Die komt straks wel weer bij je..
(en ik spreek uit ervaring )
(en ik spreek uit ervaring )
maandag 5 oktober 2009 om 18:10
Bij mij kwam het na zoveel jaren smachten ineens te dichtbij... Ik werd bang van de intense gevoelens die ik ervaarde toen hij me wilde kussen. Hoewel het eigenlijk best gek is want we knuffelen en kussen elkaar wel vaker, maar die keer was het ánders...
Het kan natuurlijk best zijn dat jouw vriend hetzelfde ervaart als ik met de mijne. Want als ik het met mezelf vergelijk, kan ik me ook niet voorstellen dat de liefde na 2 jaar wachten ineens over is.
Maar we zouden geen dingen voor je vriend in moeten gaan vullen
Het kan natuurlijk best zijn dat jouw vriend hetzelfde ervaart als ik met de mijne. Want als ik het met mezelf vergelijk, kan ik me ook niet voorstellen dat de liefde na 2 jaar wachten ineens over is.
Maar we zouden geen dingen voor je vriend in moeten gaan vullen
maandag 5 oktober 2009 om 18:27
@scarlet bedankt voor je reactie! Je hebt geen gelijk we moeten zeker geen dingen voor hem invullen en daarom ga ik gewoon af op wat hij heeft gezegd. Ik laat het los. Hoe vervelend ook. Ik heb gevraagd of hij mij met rust wil laten en dat doet hij ook en ik merk dat het dan al een stuk makkelijker gaat. Niet dat ik niet verdrietig ben hoor, maar het is gewoon niet anders. Ik ga mezelf ook geen valse hoop geven.