Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oh wat fijn zeg Sum.

Hebben jullie een groot vriendinnenclubje?

Het kan niet anders of Sam heeft het heerlijk!

Gaat RM naar de States?

Voor hoe lang?

Wat heerlijk zeg Sum, dat hij laat merken dat ie je graag nog ff wil zien zoenen!

Hmmmm ja zal wel een normaal gevoel zijn he, met iemand DVDtjes willen kijken?

Was het ff vergeten, heb dat gevoel namelijk bijna nooit.
Goedenmorgen ...

Zo blijkbaar heeft iedereen een leven gehad van het weekend, wat is er weinig geschreven zeg,

Sum wat leuk dat je weer zo`n leuke date gehad hebt, en nu ?? vladerrende vlinders? of probeer ke die nog koest te jouden,

Jammer Frizz, zit je dan alleen in je gezellige huisje , hoe was de kip?

Sneez , zonde van je giraffe zeg . en ik zie dat de olifant ook niet langer dienst doet als avatar? Persoonlijk vind ik deze ook leuker..

En hoe zou het nu met Kym zijn ??? iemand nog wat gehoord??

Ik ga aan de arbeid ...
Sorry Sneez, ik ga eerst een weekje naar Zuid Duitsland, over precies 2 weken ben ik aan het inpakken en stap ik 's avonds in de trein Lekker kneuterig met mijn beste vrienden in de bergen lopen, kitscherige barok-kastelen kijken en wijn drinken en kletsen, helemaal goed.

Hoe lang gaat-ie weg, Sum?

He, Frizz toch Tuurlijk kan het ook fijn zijn om met iemand op de bank DVDtjes te kijken, en soms mis je dat. Snap wel dat je ex dat weer even boven bracht in je. Hoe lang hebben jullie wat gehad?

Overigens zit ik erover te denken om ns een keer te gaan speeddaten, over mannen gesproken. Nog iemand die dat grappig lijkt?

Zo, tijd om aan de slag te gaan, heb allerlei afspraken vandaag. Wel lekker, da's toch minder vermoeiend dan de hele dag achter de computer zitten en dingen bedenken.
Goeiemorgen hardwerkende dames!

Stroll, hoezo geen olifant meer bij Sneeze?

*ziet nog steeds een olifant*

Daar zeg je wat.

De kip was dus écht heel lekker.

Heb alleen maar de helft gemaakt, dus van de week de rest maar.

Stroll heb je je collega eigenlijk nog gesproken?

Van het weekend ofzo?
Hey Moos ben je d'r ook al!

Klinkt als een lekker weekje zeg, in Duitsland.

En dan gewoon lekker in een hotelletje?

Ik ging bijna 3 jaar met mijn ex, samengewoon ook hier in mijn huisje.

En even voor de duidelijkheid, het was een vrij ongezonde relatie.

Maar we hielden wel heul veel van elkaar en konden vreselijk genieten van samen op de bank hangen...

Gister dacht ik nog dat de dingen die hij gister had gezegd me niet zo geraakt hadden, maar blijkbaar is dat dus wel zo.

Jammerrrrrr!

Speeddaten?

Echt joh?

Ik vraag me af wat het slagingspercentage is van zoiets.

Ik ben echt zo'n type dat van de 100 mannen er eentje wel een beetje ok vindt, denk dus dat ik er niet echt geschikt voor ben.

Oh Moos, je dag zal lekker snel gaan, met als die afspraken.

Ik ben vrij.

Om 15 uur weer rijles, joepie!

En dan laat ik me weer bij mijn zusje afzetten, gezellig.
Hello Frizz...

Nou ik zie hier toch echt geen olifant hoor ...ik zie weer de oude vetrouwde zeg maar...

Hey moos klinkt goed , leuke vooruitzichten dus voor jou ..

En ja ik heb mijn collega gesproken , ben gisteravond met hem naar de bios geweest,

Maar terwijl we daar waren bedacht ik me ook gelijk dat ik dit denk ik niet wil op deze manier , daten maakt het te serieus zeg maar en dat wil ik helemaal niet ...(denk ik)

Lekker zeg Frizz een vrij dagje , had ik ook wel gewild , maar mijn dagen zijn al bijna op , en die ik nog heb bewaar ik voor kerst ,ben ik lekker een week vrij .
Huh? Ik zie gewoon nog steeds de olifant hoor?

Kijk je niet per ongeluk bij Moos?

Naar de bios?

Hoe kwam dat dan zo?

Ik dacht dat jullie contact voornamelijk seksueel getint was?

Ik heb geen vrije dag genomen hoor, ik ben altijd vrij op maandag.

In mijn werkveld is 32 uur al fulltime.
Whaha zou ik gek worden ?? want ik scroll nu naar boven en zie nu wel een olifant terwijk ik daarnet toch echt die andere nog zag....

(misschien teveel gedronken van het weekend?????)

Vaag zeg....

En klopt frizz, dat bedoel ik . in mijn ogen was/is het ook sexueel getint, en daarom voelde ik me toch niet zo op mijn gemak bij het bios verhaal ( alhoewel het wel erg gezellig was hoor) ..

We hebben vrijdagavond in Leiden de hele avond met elkaar opgetrokken , en zaterdag vroeg hij me dus mee naar de film , dus ik dacht ach ja waarom niet , is wel gezellig ( ik ben gek op films) ,,,

En nu weet ik dus ook niet wat ik er mee moet

Ahh lekker zo`n werkweek ,zou ik ook wel willen ..
O-oh Stroll...

Misschien toch maar even langs de huisarts?

Hmmmm misschien raakt je collega een beetje in de war als jullie ook leuke dingen met elkaar doen?

Klinkt alsof ie je best leuk vindt, waarom zou hij je anders meevragen naar de bios?

Mijn collega was afgelopen zaterdag ook all over me.

Krijg nog rode oortjes als ik terugdenk aan wat ie allemaal zei...
mmm ja dat idee kreeg ik ook vrijdagavond al een beetje, kreeg snacht namelijk erg lieve smsjes ...

En die vind ik dan als ik eerlijk ben wel erg leuk om te krijgen , dus ik ben er voor mezelf ook nog niet helemaal over uit wat ik hier nou mee moet.

Het is namelijk een compleet tegenovergesteld type als waar ik normaal op val, dit is echt een lieverd zeg maar, hij zou me nooit in de maling nemen eigelijk prima echt relatie materiaal en dat geeft me dan gelijk een benauwd gevoel...

Ik val normaal gesproken niet voor niks op de "foute"man.. die zijn veilig .. omdat ik bewust/onbewust dondersgoed weet dat ik bij hun niet ga krijgen wat ik eigenlijk wil,

Maar als er dus zo iemand als mijn collega voorbij komt , tja dan schiet ik in de stress, want straks heb ik ineens een relatie , en wil ik dat nou eigenlijk wel enz enz...

Hoezo tegenstrijdig ..... en vermoeiend (voor mezelf in mijn hoofd )
Gossie Stroll, ik word er al moe van als ik het lees!

Ik herken het wel hoor, maar maak je het niet een beetje TE ingewikkeld zo?

Want blijkbaar is het heel onduidelijk tussen jullie tweetjes...

Jij wil seks, hij wellicht veel meer dan dat.

Of.... wil jij ook meer?

Dan moet je dat voor jezelf gaan uitzoeken, maar blijf wel open en eerlijk naar hem toe.

Anders zit je straks verwikkeld in een hele kluwen aan onduidelijkheden en bijbehorende gevoelens, en dan ga je je alleen maar rot voelen.
haha .. en dan heb ik nog niet eens alles opgeschreven wat er door mijn hoofd spookt....

En ja uiteraard maak ik het Te ingewikkeld.. thats me.. ik zou er eens gewoon in moeten gaan met "we kijken wel hoe het loopt"......

Nouja genoeg om over na te denken voor mij....
Nou mijn ervaring is, dat als je eerste gevoel is dat dit géén relatie gaat worden, het dan ook geen relatie wordt.

Jezelf pushen tot een relatie omdat hij nou eenmaal goed relatiemateriaal is, dat werkt niet.

Zeker niet als je stiekem als de dood bent dat het eventueel wél een relatie wordt.

Als je dan gaat doorzetten, geef je alleen de ander een kutgevoel, en jezelf uiteindelijk ook.

Been there, done that.

Een relatie hoort, zeker in het begin, geen 'gedoe' te zijn.
AHA.............Stroll is back!!! (fijn, herken ik je weer)

Wat een zeikweer meiden!!!

Frizz, we hebben een vriendinnengroepje van 7.

We trekken altijd wle veel met elkaar op maar zelden allemaal tegelijk met elkaar.

Behalve dan als we samen eten en op verjaardagen enzo.

Je moet trouwens ff F5en en dan ze je Stroll weer zoals ze was

Stroll, ik snap je wel hoor

Das ongeveer hetzelfde als waar ik nu meer worstel

Ik heb alleen besloten (na een paar goeie gesprekken met vrienden,hier en met RM zelf) dat je toch allemaal niet weet hoe het gaat lopen.

Als iets goed voelt voelt het goed, en ik ben er voor mezelf ook nog niet helemaal uit of ik mijn angst hoor spreken op dat mijn gevoel van even geen relatie willen echt is.

De enige manier om daar achter te komen is om het maar een beetje te laten gebeuren.

Wat is nou het ergste dat er kan gebeuren?

Dat je over een paar weken wakker wordt en denkt:

Nee, dit wil ik toch niet...

Dan stop je er toch gewoon mee?

Das in ieder geval wat ik me heb voorgenomen en vooralsnog werkt het aardig

Hij gaat volgens mij een dag of 5 naar de USA.

Iets met werk en cursussen...

RM is ook alles wat ik vooral niet zoek in een man

Chubby, niet al te lang, blond en toch...toch krijg ik weke knietjes als hij me zoent!

Frizz, ik denk dat een relatie best een gedoe kan zijn hoor in het begin

Niet de relatie an sich, maar het gevoel wat door je hoofd spookt als al je spoken uit het verleden weer ineens uit de kast komen zeilen en je jezelf gaat afvragen....wil ik dat allemaal wel weer doostaan...

Blijft lastig, niets is zo makkelijk als verliefd worden zonder bagage...maar helaas....die hebben we allemaal zo ondertussen!

Ik vlieg weer naar mijn werk...

Zie mij gaan

*zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffff*
*kijkt verbaasd*

Was dat nou Sum?

Zo snel?

Ik denk Sum, dat er nogal een verschil is tussen jouw situatie en die van Stroll.

Wellicht kunnen jullie daar beter over oordelen hoor, maar volgens mij is de insteek anders.

Sum, jij vond RM meteen hartstikke leuk (ookal was ie niet jouw type), en schrok je daar vervolgens de pleuris van.

Dat veroorzaakte bij jou de verwarring.

Stroll had gewoon een collega waarmee een seksueel getint ding begon, uit verveling, zin in aandacht, zoiets.

Smsjes, zoenen op het werk en andere geile acties.

Nu lijkt hij haar leuker te vinden dan alleen dat, en Stroll beseft zich dat hij eigenlijk heel geschikt relatiemateriaal is.

En eigenlijk zou ze ook best een relatie willen, maar ze valt niet op hem op die manier.

De aandacht vindt ze wel heel leuk, en daardoor laat ze het ook maar gewoon gebeuren.

En gaat ze nu bedenken: misschien moet ik het maar gewoon proberen, want hij zou best een goeie vangst zijn.

Tot zover mijn analyse.

Please correct me if I am wrong.
Hello Sum....

Had je haast toen je het schreef ?? haha lees nou je eigen begin stuk eens door ??

En ik ben het deels met Frizz eens dat het in het begin geen gedoe moet zijn,en het is ook geen gedoe in princiepe...

Ik maak er voor mezelf een heel gedoe van , want: Vind ik hem echt leuk?vind ik hem alleen maar leuk vanwege de aandacht? Wil ik mezelf openstellen voor hem? durf ik dat?

En dan nog een klein feitje ... we werken dag in dag uit met elkaar , wat nu leuk is want de spanning is om te snijden als wij in een ruimte zijn samen ( sexuele spanning zeg maar ) maakt dat ik vrolijk naar mijn werk ga en oprecht geniet van de blikken die er gewisseld worden , het af en toe skiekum een kus uitwissellen enz...

Maar stel nou ik bedenk me idd over een maand of twee dat tja .. het hem niet word ... ik ga daar weinig moeite mee hebben , maar ik denk hij wel.. of ik weet het ook niet .. ik ga het maar even loslaten en maar zien wat er gebeurd ......
Schatjes,

Hier ben ik weer en wat frisser in mijn hoofd. Heb wat dingen bespreekbaar gemaakt, probleempjes bij de rechtmatige eigenaar teruggelegd en weer alive and kicking

Ik heb alles wel zo'n beetje gelezen en lees Stroll en Frizz een hoop dingen hebben om over na te denken. Sum heeft het te pakken. Moos het leuk gaat hebben in Allemagne en Sneez aan het bedenken is of haar giraf te redden is of niet. Mwah aardig update niet?

Waar zijn trouwens Bella, Madhe en Kym gebleven? Kym begrijp ik, Madhe is aan het bijkomen van het weekend met haar boys en Bella???

Hé wat ik mij wel afvraag voor aanstaande zaterdag, waar gaan we afspreken? (Bella kom jij ook??). Volgens mij wilden een paar dames liever DH dan R'dam, dus lijkt mij handig om daar af te spreken. Zullen we dan om 13.00 uur in Dudok (tegenover binnenhof en erg goed bereikbaar met openbaar vervoer) afspreken? Dan lunchen we wat, schieten we de winkels in en daarna trammetje pakken naar het strand?
Hahaha Frizz.....

Ik geloof dat er wel wat in zit in jouwn verhaal.......
Goedemiddag Pom...

gezellig dat je er weer bent en fijn voor jou dat er wat dingetjes opgeklaard zijn...

En ja genoeg te overdenken hier idd.. beetje vervelende eigenschap van mezelf , dingen te veel willen analyseren,controle willen op .. enz enz..

Den Haag is prima, makkelijk ook voor mij.. Ik ken hem niet Dudok maar ik vind het prima en het tijdstip ook ,
Hmmm Stroll, dat zei ik vorige week toch al?

Dit soort dingen kunnen vrij lastig worden op het werk.

Ik heb in de afgelopen jaren een aantal keer meegemaakt dat een goeie catch mij heul erg leuk vond.

En dat ik dacht: mijn gevoel zegt 'RUN!', maar misschien moet ik het gewoon proberen, is het gezonde angst, of bindingsangst, misschien moet ik gewoon even doorzetten.

Nou ik heb het geprobeerd, en het werkt niet.

Althans niet bij mij.

Haai lieve Pom!

Ben blij dat je weer alive and kicking bent!

Krijgen we ook nog een update over MI?

Wat betreft zaterdag: sounds good to me!!!
Euh Frizz....

Ja ik weet wel dat je dat zei vorige week.... maarja ik ben van nature mega eigenwijs .... dus tja ...haha...
Whuahahahaha ja het gaat mij er niet om dat ik kan zeggen: 'I told you so', maar meer... dat je een beetje op moet passen.

Neem aan dat je met plezier naar je werk wil BLIJVEN gaan toch?
Snap ik toch Frizz dat je het niet daarom zegt....

En ja tuurlijk wil ik met plezier naar mijn werk blijven gaan,

Nouja we zien wel hoe het allemaal afloopt,voorlopig vind ik hem te leuk/sexy maak er wat van om er mee te stoppen
Sorry had inderdaad een beetje haast en miste blijbaar de essentie van het verhaal.

Maar Frizz, de reden dat ik een beetje ondersteboven ben van RM is zeker niet het feit dat het niet mijn type is.

Ik ga weer aan het werk!
Weet ik toch Sum, dat was niet de reden dat ik het erbij zette.

Ik snap wel dat je het gewoon eng vindt hoor, want dat IS het ook.

Ben zelf een schijterd eerste klas.

Vandaar dat ik val op mannen die niet zo hard hun best doen op mij, hoef ik ook niet zo bang te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven