goed restaurant den haag

05-10-2009 17:39 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen is n speciale dag voor vriendje lief en mij....

en we gaan uit eten

Ik mag een restaurant uit zoeken..alleen heb ik geen idee..

Hebben jullie tips voor een goed restaurant in Den haag of Westland???

Wel wat eisen: je moet er voldoende keuze kunnen hebben uit vis of vegetarisch....tenzij het n halal restaurant is...

Ik eet nl alleen halal :P
quote:Celeone schreef op 05 oktober 2009 @ 21:05:

Ik heb ook eens heerlijk gegeten bij Leds in Rijswijk (da's in een hotel, kan je gelijk blijven slapen ). En ook goede verhalen gehoord over Paul van Waarden in Rijswijk.Leds zit in het Sir Winston Hotel. Zeker goed, maar wel een duur(dere) prijsklasse. Zelfde geldt voor Paul van Waarden (sterrenrestaurant).
quote:varisha schreef op 05 oktober 2009 @ 17:50:

heeft die japanner toevallig een website??hoe weet ik of ik bij de goede japanner ben hihi...Sui Sha Ya!

Erg goed. Eet smakelijk!
quote:ColeTurner schreef op 05 oktober 2009 @ 19:04:

De "Willem V" in Rijswijk (Oud Rijswijk). Ik heb er erg goed gegeten en daar heerlijke wijn gedronken in 2002. Sinds 2005 is het heropend. De recensies die ik las op internet zijn goed.

Beter gaan jij en Zwieb daar snel weer eens heen, heb er in juli gegeten en was voortreffelijk! Wijn kan ik helaas niet over oordelen, dat gaan we nog eens testen na mijn bevalling .

In Delft is het ook prima eten inderdaad op een aantal plekken.
@Tia Dalma: Elke keer als ik de Willem V passeer, denk ik erover om daar met Zwieber heen te gaan. Goed om te horen dat dat geen slecht idee is. Ik ben volgende maand jarig, mooi excuus om er eens te gaan reserveren.
Ik kan restaurant waterproof echt aanraden, al een paar keer uitstekend gegeten! Heel veel vis ook, en het is een mooie sfeervolle tent (zit in de haven).

Veel plezier trouwens.
Mijn broer, die in den Haag woont, raadt Spijs aan, in Scheveningen.
Spijs is inderdaad ook een goed restaurant!
Wat vinden we van Zo uit de Zee? Een visrestaurant net buiten het centrum van Den Haag.
Nou we hebben gegeten bij Litle V

Het was er erg klein en gehorig.,...maar n super gezellige sfeer...

De prijs waren we zeer over te spreken...

mistte wel n beetje zout en peper...

en vond t jammer dat door alle vegetarische gerechten tofu zat...blegh

Vriendje lief vond t zelfs leuk...en was blij dat we niet uren hoefden te blijven haha
Te laat voor TO, maar wel wat voor de meelezers misschien: probeer ook eens italiaans restaurant ciao ciao in de Van Speijkstraat in DH. Geen 'standaard' Italiaan, maar dagverse produkten, ook veel vis! Heerlijk eten!!

http://www.restaurantciaociao.nl/
quote:Tia Dalma schreef op 05 oktober 2009 @ 21:58:

[...]

In Delft is het ook prima eten inderdaad op een aantal plekken.Tia, heb je nog specifieke tips in Delft? We zijn net van Den Haag naar Delft verhuisd en wat goede tips zijn altijd welkom
Heeft iemand weleens bij Pavlov gegeten? ZIet er altijd zo gezellig uit. Ben wel benieuwd of dat wat is.
quote:Lika schreef op 11 oktober 2009 @ 15:35:

[...]

Tia, heb je nog specifieke tips in Delft? We zijn net van Den Haag naar Delft verhuisd en wat goede tips zijn altijd welkom Sorry Lika, had het niet eerder gezien! Ben niet echt heel erg thuis in Delft nog, maar in het centrum kan ik je bijvoorbeeld wel lunchcafe VRIJ ten zeerste aanraden!
quote:Lika schreef op 11 oktober 2009 @ 15:35:

[...]

Tia, heb je nog specifieke tips in Delft? We zijn net van Den Haag naar Delft verhuisd en wat goede tips zijn altijd welkom

Doen wij straks ook weer! Eerst van Delft naar DH verhuist en straks weer terug.

Goed restaurant in Delft, de Pijpenla aan de Hippolytusbuurt is wel goed. La Tasca (als ie nog bestaat) aan de Voldersgracht, superleuk verrassingsmenu.

Van der Dussen, weet de straat niet uit mijn hoofd. De Waag aan de Markt, maar dan helemaal bovenin. En ook aan de markt heb ik ook wel eens heel goed gegeten bij het Boterhuis.

Dan heb je nog Vlaanderen aan de Beestenmarkt.

En dan heb je de Zwetheul niet eens heel ver weg!
@Becky26: Ik neem aan dat de Zwetheul wel aan de prijs zal zijn i.v.m. de Michelinbeoordeling.
Dat weet ik wel zeker, maar hij is wel dicht bij Delft.
Het was Delft, is nu Midden-Delfland.
Dichtbij de gemeente Delft, of bestaat gemeente Delft niet meer dan?
De gemeente Midden-Delfland is in 2004 ontstaan door de fusie van Schipluiden en Maasland (deze gemeenten wilden niet opgaan in de gemeente Westland), de achterliggende reden is het belang van het behoud van het veenweidegebied Midden-Delfland ten opzichte van het belang van de glastuinbouw.

De grens tussen Delft en Schipluiden is toen ook gewijzigd. Delft heeft er toen een stukje (voormalig) Schipluiden bijgekregen voor de nieuwbouwwijk in de Harnaschpolder, Midden-Delfland heeft er een stukje veenweidegebied bijgekregen dat vroeger bij Delft hoorde, inclusief het buurtschap Zweth. In dat stukje ligt de Zwetheul.
Walong is een goede tent. dat zit in de frederikhendriklaan. daar kun je lekker indish eten. japans vind ik toch minder. maar dat is mijn mening.

ik heb een paar maanden boven een winkel gewoont in de frederikhendriklaan. en haalde elke week Walong.
Alexnut gestaft
Ik vind de Harbour Club in Scheveningen wel prima. Professionele bediening, zeer goede kaart voor oesters en vis. Wel een beetje trendy in de zin van 'zien en gezien worden'.

Ook goed wat betreft vis: restaurant Wox, tegenover de hofvijver. Ook dit is vrij trendy.

Verder in de buurt: Niven in Rijswijk op het terrein van de Golfclub. In de winter erg mooi.

Maar goed, eigenlijk is er in en rond Den Haag zo veel aanbod dat je ook beter eerst kunt nadenken over prijsklasse en waar ongeveer je wilt zitten.
Ondernemer, ik vrees dat het zoeken naar een leuk restaurantje niet meer hoeft, het topic is uit 2009.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven