Mode & Beauty alle pijlers

MISKOOP!

05-10-2009 09:44 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het zag er zo leuk uit op de etalagepop. Een soort lap met twee punten voor die wat langer zijn dan achter. Wel met mouwen. Al wat langer geleden gekocht en nu hangt het maar in de kast. Weten jullie wat ik bedoel? is er iemand die een idee heeft wat ik met deze "miskoop" kan doen?

gr. Luchtvrouwtje
verkopen via marktplaats
Zakdoek van maken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
eh... gewoon dragen naar een feestje?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
De punten ergens bij je buik knopen dan ziet het er heel anders uit.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
In stukken knippen en je schoenen ermee poetsen.
Zak van Max.
Bij de verkleedkleren van de kinderen stoppen.

Zoiets er van maken ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik dacht dat make-up ook niet mag, vanuit de reden van de hoofddoek (je schoonheid verbergen)?
anoniem_32334 wijzigde dit bericht op 05-10-2009 10:34
Reden: niet zo netjes...
% gewijzigd
Ik zag zoiets pas ook op een pop in de winkel maar dan met een leuk truitje eronder en een riem om de middel. Vond het wel leuk staan. Dus misschien een riem erbij kopen?
heb ik ook, heel leuk over een jurkje of rokje met stoere laarzen er onder. Mouwen beetje omhoog stropen (tot je ellebogen) voor een beetje frissere look.
Heb je een plaatje ervan? Is het zo'n soort vest die je kunt dragen met een brede riem om je taille?
Foto graag. dan kunnen we ff brainstormen!
quote:luchtvrouwtje schreef op 05 oktober 2009 @ 09:44:

Het zag er zo leuk uit op de etalagepop. Een soort lap met twee punten voor die wat langer zijn dan achter. Wel met mouwen. Al wat langer geleden gekocht en nu hangt het maar in de kast. Weten jullie wat ik bedoel? is er iemand die een idee heeft wat ik met deze "miskoop" kan doen?

gr. Luchtvrouwtje

Dat kan natuurlijk maar één ding zijn:

Is het een soort vest met een 'bredere' kraag (niet echt breed want vest is van dunne stof maar dubbel omgezoomd, zeg maar..) waardoor dat als een soort sjaal naar beneden hangt? En dan inderdaad de punten aan de voorkant langer dan aan achterkant? Met lange mouw? Zonder knoopjes of iets?

Ik heb daar ook een paar van en ik vind ze juist erg leuk. Zitten lekker luchtig maar staan toch stijlvol, ik draag ze het liefste over een tuniek-zonder-mouw boven een mooie legging of skinny jeans. Goeie laars eronder en outfit is klaar. Ik heb een grijze (staat leuk over witte tuniek/legging/skinny en over zwart (idem) en een witte (staat weer leuk over taupe-tuniek en donkere skinny) Veel combi's mee te maken in elk geval. Boven een kort rokje met simpel hemdje kan het ook leuk staan. Als de laars maar goed is, mooie maillot/legging/jeans.

Hoe draag jij het nu dan, Lichtvrouwtje? Of wat was je bedoeling ermee? Ik vind zoiets in elk geval absoluut niet mooi over iets wijds. Geen wijdere broek of wijd bloesje ofzo.

Of je moet een witte hebben over een witte wijde linnen broek maar daar is het nu geen goed weer meer voor, da's alleen leuk in de zomer. (en ook tamelijk saai..)
Ik kan me echt niet voorstellen wat je bedoeld, foto inderdaad!
Lijkt dit erop?

of zo?

Tentstokken eronder zetten?
Lijkt in elk geval op wat ík bedoel, Kiki_twee.. nu maar afwachten op Luchtvrouwtje hetzelfde bedoeld..

Nog een gevonden!! Hè wat jammer dat ik de labeltjes NET BINNEN en UITVERKOCHT niet kan toevoegen. Er is dus wel vraag naar.

Hier dus het totale plaatje.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 oktober 2009 @ 10:00:

[afbeelding]

Zoiets er van maken ?

Mrs. Sparrow-make-up!

maar die reacties hier
Viva naar de knoppen.
dat met die riem is een leuk idee. Ik draag ze ook met een skinny alleen het is zoveel stof!!! je moet het dan wel perfect met een riem vastzetten. En bij iedere beweging weer recht trekken. De plaatjes komen aardig overeen met mijn aanschaf. Ik heb in ieder geval weer wat tips. Bedankt hoor!!! Ik kan aan de slag..

gr. Luchtvrouwtje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven