Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Kym schreef op 06 oktober 2009 @ 21:26:

Een keer mijn ongezouten mening is voldoende.Oh ja, geef je mening maar hoor! Als ik die niet wil horen zou ik er ook niet om vragen hier!
Huts!
Bel ik denk niet dat jij hoeft te gaan denken voor een ander.

Meneer de militair zorgt wel voor zichzelf hoor...

Als jij het op een gegeven moment afkapt is dat je goed recht, zo gaat dat heel vaak namelijk, met crushes.

Dat één van de twee niet meer wil.
Snap ik Bel, daarom vraag ik me ook af wat het nut is om contact met hem te gaan houden? Je kent hem nauwelijks toch? Tenzij je nu natuurlijk al voelt dat het de liefde van je leven is, dan ervoor gaan! Maar anders....tricky, maar ey, wie ben ik om daarover te oordelen? Het is slechts mijn advies.

En dat gesprek met SJ, natuurlijk heel lief en vast ook zo bedoeld, maar ik bedoel meer of het niet stom is dat ie niet op de man af vraagt wat er allemaal aan de hand is..?
Of Kym, stom van jou dat jij niet inging op de opening die hij had gecreeerd?

Ik denk namelijk dat hij het met de allerbeste bedoelingen heeft opengegooid zonder JOUW situatie concreet te benoemen.

Hij liet je daarmee juist in je waarde.
Oh ja, dat kan het ook zijn.

Misschien zie ik spoken. Ik dacht even dat ie misschien te onvolwassen is om het gesprek aan te gaan. ()
Dat zou zomaar kunnen Frizz. Kym, ik denk (als ik zo jouw posts lees) dat jij een hele zelfstandige en doortastende dame bent die weet wat ze wil en haar mannetje staat. Zou het zo kunnen zijn dat ie jou niet recht op de man af durfde te vragen wat er is en het op zijn manier tactvol wilde benaderen?

En weer in reactie op jou: het nut van contact houden? Tja, er was wel een klik tussen ons, hoewel we erg weinig tijd hebben doorgebracht. En eerlijk is eerlijk, van die mailtjes waarin je constant leest hoe mooi je wel niet bent zijn erg leuk.

(Moos, waar blijf je om me te waarschuwen voor slijmerige Amerikanen??)

Hij vraagt ook echt om post tijdens zijn missie, in Afghanistan leven de jongens op post schijnbaar. Dus misschien zou ik daarin iets voor hem kunnen betekenen. Zoiets?
Huts!
Lieve schat je bent even in de war.

Hij heeft zich juist óók kwetsbaar opgesteld, en jou respectvol behandeld (en heeft daar zijn eigen manier voor gekozen).

Tenminste, ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar zo zie ik het.
Eensch met Frizz!
Huts!
Nou Bel, het kan toch ook gewoon een vriendschappelijk ding worden tussen jou en de Amerikaan?

Ik heb ook contacten met mensen in het buitenland, puur via mail en telefoon.

Kreeg gister weer een telefoontje van een Laotiaanse jongen die in september begonnen is met zijn studie, mogelijk gemaakt door mijn project.

Hij belde om te zeggen dat hij zo 'happy' is, en dat ze naar een Boeddhistisch festival gingen.

Is toch leuk?

Kan me voorstellen dat zulke dingen voor jouw Amerikaan ook leuk zijn.

Vroeger was het toch ook helemaal hip om een penvriend(in) te hebben?
Hm ja Bel en Frizz, misschien is het niet oke van me dat die gedachten door mijn hoofd gingen.

Oh en Bel, tja, weet je, ik wil echt niet heel kritisch gaan zitten doen, maar ik ben een beetje terughoudend met dit 'volk' (weet even geen subtielere benaming): hij wil post en vraagt daarom. Veel jongens daar willen dat. Want het is eenzaam, zo'n missie. Aandacht van een vrouw kan voor een fijn gevoel zorgen, maar is dat wel echt? Ik zou er voorzichtig mee zijn. Ik ben zo bang dat je hoofd op hol slaat om niets.
Niet ok is ook weer een beetje overdreven Kym.

Gewoon ff verkeerd bekeken.

Niet erg hoor.
Kym Zolang het gaat zoals Frizz het beschrijft vind ik het prima.

En of het echt is? Weet je, dat hoeft van mij nou juist niet want ik voel me prima alleen en dan hoef ik me nniet kwetsbaar op te stellen. Het is juist andersom...stel dat het voor hem juist echt is, dan zit ik met een probleem!

Maar allee, Frizz heeft gelijk, ik pluis het teveel uit en het kan ook leuk zijn.

Ik slaap er nog wel wat nachtjes over en ga eerst verder met mailen voor ik mijn nummer wel of niet geef.
Huts!
Hm ja.

Verder was het weer heel erg leuk. Weer veel te lang gekletst en niet eens gesekst!

We fantaseerden over het openen van een Libanees restaurant in Nederland, maar konden geen goede naam bedenken. En weet je, als ik daarover nadenk zie ik mezelf best nog zo 'eindigen'. Hop, een compleet ander vak, hah!
Dat penvriend-idee vind ik dan wel weer ok.

Dat is zelfs leuk!

Bel, hop, toe maar dan.
Wat eten ze daar en lust Bel dat ook??

Edit, wat ben je toch een lekker wijf Kym!
Huts!
Jouw angst Bel, dat hij het misschien anders ziet, is toch zo op te lossen?

Gewoon zeggen (mailen!) dat het voor jou gewoon voor de leuk is, en dat je er verder niks van verwacht/ mee wil.

Wat hij er dan verder mee doet is zijn zaak, en zijn verantwoording.

Hoef jij je daar niet meer mee bezig te houden.

Jemig Kym, was dat echt als fantaseren (hihihaha?) of een beetje serieus?

'Mijn' Libanees restaurantje heet Beyrouth.
Bel:

Frizz: mwah, ach, fantaseren, fantaseren...we zijn gek op elkaar en hebben het regelmatig over de toekomst. Maar ja, ook dat is weer zoiets stoms. We kennen elkaar net!

(maar serieus: het is toch een onmogelijke gedachte om hem ooit te moeten missen? Hij hop, uit mijn leven. Dat is gewoonweg bizar)
Oh en Bel: ik ben tot de ontdekking gekomen dat de Libanese keuken echt GE-WEL-DIG lekker is!! Serieus!
Kym, weet je wat mijn papa zegt? (mijn pa is de man van de oneliners):

Dromen mag. Wie niet droomt verslaapt zijn mooiste leven!

Dus dagdroom jij maar lekker over je restaurant en wie weet...als het er staat ben ik je eerste klant!

Truste alle lieve meiden!
bellatrixvandetta wijzigde dit bericht op 06-10-2009 22:18
Reden: Zpelfaudtje
% gewijzigd
Huts!
Heb net nog naar een Libanees zitten kijken en luisteren.

Vinden jullie Mika ook zo leuk? Ik word er altijd helemaal vrolijk van!
Goh jeempie Kym.

Ik doe dat niet zo, met mannen fantaseren over de toekomst.

Doodeng.

Verder dan een week ga ik niet.

Je hebt gelijk, Libanees eten is heerlijk.

Maar goed, ik vind allerlei soorten eten lekker, behalve typisch Nederlands eten.

Slaap lekker Bel!
Frizz knap dat je dat kan niet verder kijken dan een week!
Hahahahaha nou ik vind het juist knap als je verder kan kijken dan dat!

Ik bedoel, ik fantaseer weleens stiekem over de toekomst, maar het sámen hebben over de toekomst?

Lastig.
Nee, doe jij dat niet? Oh in dat opzicht ben ik echt een vrouw, als ik een interessant type ontmoet/verliefd ben, dan zie ik mezelf al haast puffend op de baartafel liggen (en ik wil niet eens kinderen, moet je nagaan).

En ja, ik vind ook alles lekker. Maar Lib. is wel echt erg erg lekker.

Oh goh, Mika half Libanees? Wat een bak.

Zo kwam ik er vorige ook pas achter dat Shakira ook half Libanees is!
Wat een bak, ik bekijk Mika eens even goed (google) en die mond! Ja, Libanees!

Oh, dinner's ready!

Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven