Ik zoek een presentator
dinsdag 13 januari 2026 om 21:30
Vanavond zag ik een reclame van D-Reizen met Hans Kraaij Jr. Ik dacht, hij lijkt wel wat op die presentator. Na enig Googlewerk en Gemini gevraagd te hebben nog steeds geen naam gevonden, dus als ik het niet weet wordt het weer een kort nachtje
.
Waarschijnlijk erg voor de hand liggend, maar ik kom niet op! Het gaat om een in mijn ogen nogal schreeuwerige Nederlandse presentator, ik gok eind 40/hooguit begin 50. Het programma is niet meer op TV, is wel tamelijk recent, als in: niet langer dan 10 jaar geleden.
Hij interviewde mensen en praatte er vaak doorheen/ maakte grappen en ging er hard doorheen lachen. Lijkt dus (in mijn ogen) op Hans Kraaij Jr.
Gemini kwam met Matthijs van Nieuwkerk, die is het niet.
Wie weet wie ik bedoel? Alvast bedankt voor het meedenken!
Waarschijnlijk erg voor de hand liggend, maar ik kom niet op! Het gaat om een in mijn ogen nogal schreeuwerige Nederlandse presentator, ik gok eind 40/hooguit begin 50. Het programma is niet meer op TV, is wel tamelijk recent, als in: niet langer dan 10 jaar geleden.
Hij interviewde mensen en praatte er vaak doorheen/ maakte grappen en ging er hard doorheen lachen. Lijkt dus (in mijn ogen) op Hans Kraaij Jr.
Gemini kwam met Matthijs van Nieuwkerk, die is het niet.
Wie weet wie ik bedoel? Alvast bedankt voor het meedenken!
dinsdag 13 januari 2026 om 21:40
dinsdag 13 januari 2026 om 23:06
Ook weer waarLady*Voldemort schreef: ↑13-01-2026 21:42Maar waarom zou je Robert Jensen zoeken? Ik probeer juist altijd zo ver mogelijk bij hem weg te blijven.
woensdag 14 januari 2026 om 04:30
Om bij hem vandaan te kunnen blijven is het handig om zoveel mogelijk van hem te weten.Lady*Voldemort schreef: ↑13-01-2026 21:42Maar waarom zou je Robert Jensen zoeken? Ik probeer juist altijd zo ver mogelijk bij hem weg te blijven.
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
Week 6 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 14 januari 2026 om 13:17
donderdag 15 januari 2026 om 13:58
Ja ik ook! In geen jaren aan die man gedacht en nou ineens dit nieuws.
donderdag 15 januari 2026 om 14:01
Mss had ze een reden om hem op te zoeken.
You can achieve anything that doesn't require skill or knowledge.
donderdag 15 januari 2026 om 14:09
Dan was het niet van de schrik van hier meelezen over zichzelf. Daar moest ik even aan denken toen ik het nieuws net las.
donderdag 15 januari 2026 om 14:09
Ik ook!
donderdag 15 januari 2026 om 14:16
donderdag 15 januari 2026 om 14:24
Nee gelukkig niet, wel heel eng toevallig! Vreselijk voor zijn familie
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in