Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
dinsdag 6 oktober 2009 om 22:28
Kym ik heb al 100 keer bedacht hoe mooi kinderen van MX en mij zouden worden.
Maar wat ik al schreef, ik spreek zoiets nooit uit.
Ik heb ooit heel erge ruzie gehad toen mijn ex zo'n soort opmerking eruit gooide (iets van: 'Gaan we samen mooie babies maken schat?').
Als je het niet héél erg meent als je dat zegt, hou dan alsjeblieft je kop dicht!
Maar wat ik al schreef, ik spreek zoiets nooit uit.
Ik heb ooit heel erge ruzie gehad toen mijn ex zo'n soort opmerking eruit gooide (iets van: 'Gaan we samen mooie babies maken schat?').
Als je het niet héél erg meent als je dat zegt, hou dan alsjeblieft je kop dicht!
dinsdag 6 oktober 2009 om 22:57
quote:sneezeweasel schreef op 06 oktober 2009 @ 22:19:
Heb net nog naar een Libanees zitten kijken en luisteren.
Vinden jullie Mika ook zo leuk? Ik word er altijd helemaal vrolijk van!
Jaaaaaaaaaaaaaaaa...............ik vind Mika helemaal leuk
(lijkt overigens op ex maar dan 10 jaar jonger maar dit terzijde)
Ik word ontzettend vrolijk van zijn muziekjes!
Ik stel dan ook voor om volgend jaar maart naar de HMH te gaan want dan komt tie!!!
Ik zeg doen Kym, een Libanees toko-tje openen hier!
En wat zullen jullie een leuke kindjes krijgen
Wordt het een Libanese of een Hollandse bruiloft?
*Sum slaat door...en ze weet het hoor*
Heb net nog naar een Libanees zitten kijken en luisteren.
Vinden jullie Mika ook zo leuk? Ik word er altijd helemaal vrolijk van!
Jaaaaaaaaaaaaaaaa...............ik vind Mika helemaal leuk
(lijkt overigens op ex maar dan 10 jaar jonger maar dit terzijde)
Ik word ontzettend vrolijk van zijn muziekjes!
Ik stel dan ook voor om volgend jaar maart naar de HMH te gaan want dan komt tie!!!
Ik zeg doen Kym, een Libanees toko-tje openen hier!
En wat zullen jullie een leuke kindjes krijgen
Wordt het een Libanese of een Hollandse bruiloft?
*Sum slaat door...en ze weet het hoor*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 6 oktober 2009 om 23:05
quote:sneezeweasel schreef op 06 oktober 2009 @ 23:01:
Oh Sumpie volgens mij sla je echt door, je bedoelt vast Libanese bruiloft!
En wat betreft Mika, naar een concert van hem is een GROOT feest. Heb hem vorig jaar in het westerpark gezien, was zo leuk!
Hey, kan het niet helpen!
* blond
* vrouw
* verliefderig
En net een sms van RM dat tie zin heeft in donderdag maar dat de spanning nu wel wordt opgebouwd
Oh Sumpie volgens mij sla je echt door, je bedoelt vast Libanese bruiloft!
En wat betreft Mika, naar een concert van hem is een GROOT feest. Heb hem vorig jaar in het westerpark gezien, was zo leuk!
Hey, kan het niet helpen!
* blond
* vrouw
* verliefderig
En net een sms van RM dat tie zin heeft in donderdag maar dat de spanning nu wel wordt opgebouwd
dinsdag 6 oktober 2009 om 23:06
Frizz. Wat klink je serieus. Gaat het?
Sum, het is toch eigenlijk ook echt gaaf als zoiets in mijn toekomst ligt: een restaurant openen in NL met een Libanees. Hah, ik moet hard lachen.
Volgens mij er nog geen een in mijn stad trouwens. Hmm...
Enne Frizz, het is niet zo dat ik zeg van: goh babe, wat denk je ervan om samen een gezellig restaurant te openen?
Uhm, nee, hij zei dat eigenlijk, haha!
Nee, niet helemaal.
We hadden het over het met elkaar zijn hier. Over andere relaties, over monogamie, over dat hij het hele jaar met mij wilde zijn.
"Jezus, only for this year?"
- Well, you can visit me in Libanon for a week.
"Fuck, only for a week?"
-Hah, babe, what do you want?
"For ever!" (met een grote knipoog natuurlijk)
-Hmm..but then we have to rent an appartment. We can't stay with my parents.
"I've got my own appartment in Holland"
-Hmm.. let's open a restaurant there!
En toen ging het over zijn ouders, over tradities, dat hij eigenlijk uiteindelijk moet trouwen met iemand van zijn eigen religie (waarvan ik nog steeds niet weet wat het is, maar ik heb wel een vermoeden en even googlen op info zo), maar dat hij veel te modern is daarvoor en het al vaak besproken heeft met zijn ouders etc.
Dus dat.
Niks aan 't handje!
Sum, het is toch eigenlijk ook echt gaaf als zoiets in mijn toekomst ligt: een restaurant openen in NL met een Libanees. Hah, ik moet hard lachen.
Volgens mij er nog geen een in mijn stad trouwens. Hmm...
Enne Frizz, het is niet zo dat ik zeg van: goh babe, wat denk je ervan om samen een gezellig restaurant te openen?
Uhm, nee, hij zei dat eigenlijk, haha!
Nee, niet helemaal.
We hadden het over het met elkaar zijn hier. Over andere relaties, over monogamie, over dat hij het hele jaar met mij wilde zijn.
"Jezus, only for this year?"
- Well, you can visit me in Libanon for a week.
"Fuck, only for a week?"
-Hah, babe, what do you want?
"For ever!" (met een grote knipoog natuurlijk)
-Hmm..but then we have to rent an appartment. We can't stay with my parents.
"I've got my own appartment in Holland"
-Hmm.. let's open a restaurant there!
En toen ging het over zijn ouders, over tradities, dat hij eigenlijk uiteindelijk moet trouwen met iemand van zijn eigen religie (waarvan ik nog steeds niet weet wat het is, maar ik heb wel een vermoeden en even googlen op info zo), maar dat hij veel te modern is daarvoor en het al vaak besproken heeft met zijn ouders etc.
Dus dat.
Niks aan 't handje!
dinsdag 6 oktober 2009 om 23:19
dinsdag 6 oktober 2009 om 23:39
Ik heb een pakketje uit NL ontvangen en eet nu bastognekoeken!!
Oh en had ik al verteld dat ik het afgelopen weekend twee conflicten heb gehad met twee huisgenoten (los van elkaar). Helemaal niet leuk.
Ik zit erover te denken even het gesprek aan te gaan met een van hen. Gaat om een manspersoon die het nodig vond zich te bemoeien met SJ en mij. Me te waarschuwen. Me te vertellen dat hij me uiterst saai vond samen met SJ en helemaal niet meer sexy.
Ik ben daarna pissig weggegaan en negeer 'm al zo'n dag of 3.
Oh en had ik al verteld dat ik het afgelopen weekend twee conflicten heb gehad met twee huisgenoten (los van elkaar). Helemaal niet leuk.
Ik zit erover te denken even het gesprek aan te gaan met een van hen. Gaat om een manspersoon die het nodig vond zich te bemoeien met SJ en mij. Me te waarschuwen. Me te vertellen dat hij me uiterst saai vond samen met SJ en helemaal niet meer sexy.
woensdag 7 oktober 2009 om 00:02
quote:Kym schreef op 06 oktober 2009 @ 23:39:
Pardon?
En waar denkt de beste meneer het recht vandaan te halen zo iets tegen je te zeggen??
Is ie jaloers??
Kan me voorstellen dat je hem nog wel even wilt spreken daarover ja!
Pardon?
En waar denkt de beste meneer het recht vandaan te halen zo iets tegen je te zeggen??
Is ie jaloers??
Kan me voorstellen dat je hem nog wel even wilt spreken daarover ja!
woensdag 7 oktober 2009 om 00:04
woensdag 7 oktober 2009 om 00:14
woensdag 7 oktober 2009 om 00:21