Nieuwsgierig......

05-10-2009 20:42 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de week in de VIVA een artikel over het VIVA-forum...... (ja dames ik lees de VIVA.... bere-interessant....)

Vanmorgen een tweet van een vriendin over: het VIVA-forum....

Dus........ ik nieuwsgierig..... profieltje aanmaken, lezen..... Nog nieuwsgieriger........... wat ga ik hier allemaal tegenkomen, lezen etc etc....

Gaat het me verbazen ? Verrassen ? Ga ik er dingen leren die ik nog niet wist..... We gaan het zien !! Verras me !
Ik ben er ook vandoor!!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 oktober 2009 @ 21:55:

Noanne, je onderschrift

Tsja, door iemand erruges al tot lijstjes konigin gedoopt. Ow ja, op t topic waarop je een lijstje (jawel een lijstje) moest plaatsen met dingen waar je goed en slecht in was. En verder leef ik op t moment bij de gratie van lijstjes, anders vergeet ik echt alles, maar dan ook alles.

- Kids ophalen bij de bso

- 10 minuten gesprekken

- Afspraak bij de tandarts

- Sollicitatiegesprek (waarbij ik niet de sollicitant was)

- Vuilnis buiten zetten

- oude papier

- enz

Ga hier maar s een topic over openen...

My middle name is Vergiet.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Hé wat leuk, een nieuwe enthousiaste forummer!

Ik kom wat laat binnen vallen en zie dat de rest je al een warm welkom hebben gegeven....rest mij alleen nog een.... euh......welkom dan maar!
quote:noanne schreef op 05 oktober 2009 @ 22:14:

[...]

Tsja, door iemand erruges al tot lijstjes konigin gedoopt. Ow ja, op t topic waarop je een lijstje (jawel een lijstje) moest plaatsen met dingen waar je goed en slecht in was. En verder leef ik op t moment bij de gratie van lijstjes, anders vergeet ik echt alles, maar dan ook alles.

- Kids ophalen bij de bso

- 10 minuten gesprekken

- Afspraak bij de tandarts

- Sollicitatiegesprek (waarbij ik niet de sollicitant was)

- Vuilnis buiten zetten

- oude papier

- enz

Ga hier maar s een topic over openen...

My middle name is Vergiet.Ik dacht dat je iets in wilde lijsten (het topic, een quote, je reactie ofzo).
quote:mamalief schreef op 05 oktober 2009 @ 22:31:

Hé wat leuk, een nieuwe enthousiaste forummer!

Ik kom wat laat binnen vallen en zie dat de rest je al een warm welkom hebben gegeven....rest mij alleen nog een.... euh......welkom dan maar!

Hansie heeft inmiddels een permaban aan zijn behaarde spamreet.

Toedoei sukkel!
Haha, nee hoor hij gaat nu door het leven als RemboenRembo met dezelfde LOL-avatar .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven