Nieuwsgierig......
maandag 5 oktober 2009 om 20:42
Van de week in de VIVA een artikel over het VIVA-forum...... (ja dames ik lees de VIVA.... bere-interessant....)
Vanmorgen een tweet van een vriendin over: het VIVA-forum....
Dus........ ik nieuwsgierig..... profieltje aanmaken, lezen..... Nog nieuwsgieriger........... wat ga ik hier allemaal tegenkomen, lezen etc etc....
Gaat het me verbazen ? Verrassen ? Ga ik er dingen leren die ik nog niet wist..... We gaan het zien !! Verras me !
Vanmorgen een tweet van een vriendin over: het VIVA-forum....
Dus........ ik nieuwsgierig..... profieltje aanmaken, lezen..... Nog nieuwsgieriger........... wat ga ik hier allemaal tegenkomen, lezen etc etc....
Gaat het me verbazen ? Verrassen ? Ga ik er dingen leren die ik nog niet wist..... We gaan het zien !! Verras me !
maandag 5 oktober 2009 om 21:54
maandag 5 oktober 2009 om 21:58
quote:Zatla schreef op 05 oktober 2009 @ 21:54:
Pffff, man man man.Wat zit iedereen hier tof te doen zeg! LOL, ga gewoon een beetje rondneuzen, je hoeft jezelf echt niet zo te exposen.En al die chica's hier met hun been there done that houding; zo cool is het niet om jarenlang verslaafd te zijn aan een internetforum. Kortom; niemand is cool.Zo, dát ben je maar weer kwijt
Pffff, man man man.Wat zit iedereen hier tof te doen zeg! LOL, ga gewoon een beetje rondneuzen, je hoeft jezelf echt niet zo te exposen.En al die chica's hier met hun been there done that houding; zo cool is het niet om jarenlang verslaafd te zijn aan een internetforum. Kortom; niemand is cool.Zo, dát ben je maar weer kwijt
Peas on earth!
maandag 5 oktober 2009 om 22:04
maandag 5 oktober 2009 om 22:05
maandag 5 oktober 2009 om 22:05
Er is blijkbaar zelf www.brusjes.nl Is wel voor broertjes en zusjes van kinderen met een handicap.
maandag 5 oktober 2009 om 22:08