Nieuwsgierig......

05-10-2009 20:42 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de week in de VIVA een artikel over het VIVA-forum...... (ja dames ik lees de VIVA.... bere-interessant....)

Vanmorgen een tweet van een vriendin over: het VIVA-forum....

Dus........ ik nieuwsgierig..... profieltje aanmaken, lezen..... Nog nieuwsgieriger........... wat ga ik hier allemaal tegenkomen, lezen etc etc....

Gaat het me verbazen ? Verrassen ? Ga ik er dingen leren die ik nog niet wist..... We gaan het zien !! Verras me !
Pffff, man man man.Wat zit iedereen hier tof te doen zeg! LOL, ga gewoon een beetje rondneuzen, je hoeft jezelf echt niet zo te exposen.En al die chica's hier met hun been there done that houding; zo cool is het niet om jarenlang verslaafd te zijn aan een internetforum. Kortom; niemand is cool.
Noanne, je onderschrift
Peas on earth!
Slaap lekker, LUL LOL.
Zatla last van PMS?
quote:Zatla schreef op 05 oktober 2009 @ 21:54:

Kortom; niemand is cool.En dat tegen een pinguin .
quote:Zatla schreef op 05 oktober 2009 @ 21:54:

Pffff, man man man.Wat zit iedereen hier tof te doen zeg! LOL, ga gewoon een beetje rondneuzen, je hoeft jezelf echt niet zo te exposen.En al die chica's hier met hun been there done that houding; zo cool is het niet om jarenlang verslaafd te zijn aan een internetforum. Kortom; niemand is cool.Zo, dát ben je maar weer kwijt
Peas on earth!
quote:pinguin83 schreef op 05 oktober 2009 @ 21:49:

[...]

Pardon?Brusjes is het :puke: woord voor broertjes en zusjes (dus allemaal familiepinguintjes voor jou)
Biebelie; haha, ja misschien!! Ik zit idd de hele dag al te zeiken..
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2009 @ 21:58:

[...]

Brusjes is het :puke: woord voor broertjes en zusjes (dus allemaal familiepinguintjes voor jou)Ok, cool! (oh nee, niemand is cool )
Trouwens (helemaal offtopic maar who cares, LOL slaapt ): brusjes is een heel normaal woord in bijvoorbeeld de jeugdhulpverlening, kinderopvang, etc.
Peas on earth!
quote:Zatla schreef op 05 oktober 2009 @ 21:58:

Biebelie; haha, ja misschien!! Ik zit idd de hele dag al te zeiken..Misschien heb je een blaasontsteking. Hup naar de dokter jij!
Brusjes..... f. hell. Hóeveel meer tijd kost het om gewoon broertjes en zusjes te zeggen!!!
quote:Zatla schreef op 05 oktober 2009 @ 22:03:

Brusjes..... f. hell. Hóeveel meer tijd kost het om gewoon broertjes en zusjes te zeggen!!!Tsja, hoeveel tijd kost het om fucking hell te zeggen
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 oktober 2009 @ 22:02:

Trouwens (helemaal offtopic maar who cares, LOL slaapt ): brusjes is een heel normaal woord in bijvoorbeeld de jeugdhulpverlening, kinderopvang, etc.Echt? Ik las het op de horrorpijler en vond het echt zo'n beeb-woord.
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2009 @ 22:04:

[...]

Echt? Ik las het op de horrorpijler en vond het echt zo'n beeb-woord.Ja, ik heb het daar ook al eens gelezen. Vind het zelf ook een stom woord, maar het wordt echt veel gebruikt. Zelfs in bijvoorbeeld rapportage.
Peas on earth!
Er is blijkbaar zelf www.brusjes.nl Is wel voor broertjes en zusjes van kinderen met een handicap.
quote:Zatla schreef op 05 oktober 2009 @ 22:03:

Brusjes..... f. hell. Hóeveel meer tijd kost het om gewoon broertjes en zusjes te zeggen!!!Zeurtjes.
Zatla, laat je eens gruwelijk naaien, kan ook wel eens helpen!
DTEEZ!
Iris, kom op met je Brusjes, dat soort uitspraken mag je echt nooit meer doen, dat moet je toch wel weten, je bent inmiddels al 40 dagen lid of zo ;- )
DTEEZ!
Haha, als LOL niet al sliep was hij nu in slaap gesukkeld van ons gemiep .
Ik word er zelf ook nogal slaperig van, dus dáág!
Peas on earth!
Denk dat Zatla inderdaad een beurt nodig heeft. En dat helpt tevens tegen PMS.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 oktober 2009 @ 22:04:

[...]

Tsja, hoeveel tijd kost het om fucking hell te zeggen Oh ik dacht dat je hier geen fuck mocht zeggen omdat dat een lelijk woord is.. Maar dat dus ok hier, da's nog es goed nieuws!
quote:Djoels schreef op 05 oktober 2009 @ 22:06:

Iris, kom op met je Brusjes, dat soort uitspraken mag je echt nooit meer doen, dat moet je toch wel weten, je bent inmiddels al 40 dagen lid of zo ;- )Haha, ben ik al meubilair of nog zo'n uitklapbaar bijzettafeltje?
Zo ik ga private spice opzetten en eens lekker orgasmeren.

De Tyfus allemaal............ (en een zoen)
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven