Extra Energie?
donderdag 8 oktober 2009 om 10:58
Voor mijn studie ben ik bezig met een onderzoekje naar energy-boosters. Zouden jullie me daarbij willen helpen? Ik wil graag het volgende weten:
Gebruik je wel eens een energy-booster?
Bijvoorbeeld drankjes als Red Bull, capsules of tabletten, andere vormen?
Welke gebruik je en waarom?
Geloof je dat ze werken? Geloof je dat ze schadelijk kunnen zijn?
Waarom/wanneer heb je behoefte aan extra energie?
Waarom/wanneer gebruik je die energy-booster?
Waarom zou je een energy booster NIET gebruiken?
Wat is jullie mening? Alvast bedankt!
Gebruik je wel eens een energy-booster?
Bijvoorbeeld drankjes als Red Bull, capsules of tabletten, andere vormen?
Welke gebruik je en waarom?
Geloof je dat ze werken? Geloof je dat ze schadelijk kunnen zijn?
Waarom/wanneer heb je behoefte aan extra energie?
Waarom/wanneer gebruik je die energy-booster?
Waarom zou je een energy booster NIET gebruiken?
Wat is jullie mening? Alvast bedankt!
donderdag 8 oktober 2009 om 11:07
Hey Andrea!
Vroeger dronk ik nog wel eens redbull tijdens het studeren en het maken van tentamens. Maar volgens mij zat mijn gebruik meer tussen de oren, dan dat het echt werkte.
Nu gebruik ik alleen nog wel eens dextro energy, tabletachtig. Deze gebruik ik zodra ik voel dat het nietgied met me gaat, bijv. Ineens enorme warmte, te weinig gegeten en dan het gevoel krijgen dat je bijna flauw gaat vallen! En dan werkt het ook echt wel! Althans dat idee krijg ik ervan.
Hopelijk heb je er iets aan!
Groetjes monique
Vroeger dronk ik nog wel eens redbull tijdens het studeren en het maken van tentamens. Maar volgens mij zat mijn gebruik meer tussen de oren, dan dat het echt werkte.
Nu gebruik ik alleen nog wel eens dextro energy, tabletachtig. Deze gebruik ik zodra ik voel dat het nietgied met me gaat, bijv. Ineens enorme warmte, te weinig gegeten en dan het gevoel krijgen dat je bijna flauw gaat vallen! En dan werkt het ook echt wel! Althans dat idee krijg ik ervan.
Hopelijk heb je er iets aan!
Groetjes monique
donderdag 8 oktober 2009 om 11:19
Ik moet toegeven..ik ben enorm verslaafd geweest aan bullit,de goedkope variant van redbull.. een tree ging er in 3 dagen door, ik at haast niet meer want de bullit nam alles over. toen heb ik het afgebouwd, dronk alleen nog smorgen en s'avonds, en nu ben ik er al 7 dagen mee gestopt *trots op zichzelf is* Ik ken ook iemand die er gewoon acuut mee stopte, en van de dokter pillen kreeg voor haar hart, vanwege hartritmestoornis.
Goh.. wat zal ik gaan afvallen zonder al die suikerbommen hahah, laatmaarkomen
Ohja, na 3 dagen hoofdpijn heb je er niet meer zo'n afkicklast van haha
Goh.. wat zal ik gaan afvallen zonder al die suikerbommen hahah, laatmaarkomen
Ohja, na 3 dagen hoofdpijn heb je er niet meer zo'n afkicklast van haha
donderdag 8 oktober 2009 om 11:31
dinsdag 13 oktober 2009 om 09:53