Gezondheid alle pijlers

Extra Energie?

08-10-2009 10:58 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn studie ben ik bezig met een onderzoekje naar energy-boosters. Zouden jullie me daarbij willen helpen? Ik wil graag het volgende weten:

Gebruik je wel eens een energy-booster?

Bijvoorbeeld drankjes als Red Bull, capsules of tabletten, andere vormen?

Welke gebruik je en waarom?

Geloof je dat ze werken? Geloof je dat ze schadelijk kunnen zijn?

Waarom/wanneer heb je behoefte aan extra energie?

Waarom/wanneer gebruik je die energy-booster?

Waarom zou je een energy booster NIET gebruiken?

Wat is jullie mening? Alvast bedankt!
Prikbord
Waarom ga je geen enquete op straat houden? Bij welke instelling mag je 'onderzoekjes' op een anoniem forum doen?
Hey Andrea!

Vroeger dronk ik nog wel eens redbull tijdens het studeren en het maken van tentamens. Maar volgens mij zat mijn gebruik meer tussen de oren, dan dat het echt werkte.

Nu gebruik ik alleen nog wel eens dextro energy, tabletachtig. Deze gebruik ik zodra ik voel dat het nietgied met me gaat, bijv. Ineens enorme warmte, te weinig gegeten en dan het gevoel krijgen dat je bijna flauw gaat vallen! En dan werkt het ook echt wel! Althans dat idee krijg ik ervan.

Hopelijk heb je er iets aan!

Groetjes monique
Naast mijn heerlijke lijntje coke iedere ochtend heb ik geen Energy Booster meer nodig.

Redbull drink ik niet omdat ik er meer energie van krijg, want dat krijg ik niet maar gewoon omdat ik het lekker vind.

Binnenkort is het misschien verboden hier..
Perfectionisme is niet perfect...
Ik moet toegeven..ik ben enorm verslaafd geweest aan bullit,de goedkope variant van redbull.. een tree ging er in 3 dagen door, ik at haast niet meer want de bullit nam alles over. toen heb ik het afgebouwd, dronk alleen nog smorgen en s'avonds, en nu ben ik er al 7 dagen mee gestopt *trots op zichzelf is* Ik ken ook iemand die er gewoon acuut mee stopte, en van de dokter pillen kreeg voor haar hart, vanwege hartritmestoornis.

Goh.. wat zal ik gaan afvallen zonder al die suikerbommen hahah, laatmaarkomen

Ohja, na 3 dagen hoofdpijn heb je er niet meer zo'n afkicklast van haha
Ik haal altijd veel energie uit het lezen van de regels over het plaatsen van oproepjes enzo. Zou jij ook moeten doen.
Cum non tum age
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik begin dit zo ontzettend kansloos te vinden. Komen jullie (ja, jullie, je bent niet de enige met dit lumineuze plan) hier echt mee weg bij je werkgever/opleiding?
Sorry, ik heb gewoon een forumbericht geplaatst, regels niet gelezen...

Voor de mensen die normaal gereageerd hebben, bedankt!!

(ik gebruik dit als 'inspiratie' voor mijn echte onderzoek)

Voor de rest, als je het een stom bericht vindt, gewoon niet reageren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven