Met de pil toch niet zwanger?
donderdag 8 oktober 2009 om 12:35
Als je een lichte pil gebruikt en hem net in de meest risicovolle weken vergeet (1e slikweek, meen ik)...
De bedoeling van de pil is nou net dat je hem ook daadwerkelijk inneemt, TA!
Dus: ja, dat kan. Zelfs met volledig netjes slikken bestaat er een minimale kans dat je door de pil heen zwanger wordt.
Zou maar een testje gaan kopen, als je hem vaak vergeet...
De bedoeling van de pil is nou net dat je hem ook daadwerkelijk inneemt, TA!
Dus: ja, dat kan. Zelfs met volledig netjes slikken bestaat er een minimale kans dat je door de pil heen zwanger wordt.
Zou maar een testje gaan kopen, als je hem vaak vergeet...

donderdag 8 oktober 2009 om 12:45
Jawel hoor je kan ook met pil zwanger raken,zelfs al vergeet je hem nooit,of ben je zelfs niet ziek geweest,er is altijd een heel kleine kans,zeker als je ook nog slordig bent met innemen.
Ik slikte al jaren dezelvde pil,en ineens had ik last van doorbraak bloedingen ,tenminste dat is twee keer gebeurd,en iedere keer moest ik dus nog 2 pillen slikken voordat de strip op was,toen het dus de tweede keer gebeurde dacht ik ach laat die twee laatste dan maar zitten,en dat had ik dus beter niet kunnen doen,want 2 maanden later bleek ik dus 7 weken zwanger!! te zijn,ik moet er wel bij zeggen dat ik in die tijd ook valeriaan slikte,en vrouwen wat en de pil en valeriaan slikken kunnen dus last krijgen van doorbraakbloedingen tijdens pilgebruik.Nu staat het in de bijsluiter van valeriaan,toen nog niet.
Ik slikte al jaren dezelvde pil,en ineens had ik last van doorbraak bloedingen ,tenminste dat is twee keer gebeurd,en iedere keer moest ik dus nog 2 pillen slikken voordat de strip op was,toen het dus de tweede keer gebeurde dacht ik ach laat die twee laatste dan maar zitten,en dat had ik dus beter niet kunnen doen,want 2 maanden later bleek ik dus 7 weken zwanger!! te zijn,ik moet er wel bij zeggen dat ik in die tijd ook valeriaan slikte,en vrouwen wat en de pil en valeriaan slikken kunnen dus last krijgen van doorbraakbloedingen tijdens pilgebruik.Nu staat het in de bijsluiter van valeriaan,toen nog niet.

donderdag 8 oktober 2009 om 12:47
Nee hoor, dat kan prima zo nu en dan een paar keer de pil vergeten. Daar wordt je echt niet zwanger van. Maar dan moet je wel elke dag een glas sinas drinken en veel knoflook eten. Immers de vrouwen uit Engeland denken massaal dat dat helpt tegen zwangerschappen. Het proberen waard.
Damn, ben ik nou zo gek dat ik me niet kan voorstellen dat er 'dit' soort vrouwen rondlopen in nederland?? Daarbij welke imbeciel (excuse le mots) gaat er in hemelsnaam medicijnen slikken terwijl ze niet eens weet hoe dat medicijn werkt. Nooit van bijsluiters gehoord? Nee hoor, gewoon naar binnen werken dat ding als een kip zonder kop. Heel verstandig....
Damn, ben ik nou zo gek dat ik me niet kan voorstellen dat er 'dit' soort vrouwen rondlopen in nederland?? Daarbij welke imbeciel (excuse le mots) gaat er in hemelsnaam medicijnen slikken terwijl ze niet eens weet hoe dat medicijn werkt. Nooit van bijsluiters gehoord? Nee hoor, gewoon naar binnen werken dat ding als een kip zonder kop. Heel verstandig....
donderdag 8 oktober 2009 om 12:47
donderdag 8 oktober 2009 om 13:39
donderdag 8 oktober 2009 om 13:41
donderdag 8 oktober 2009 om 13:47
Ik vind het wel een goede vraag van TO, ik vraag het me ook al jaren af maar durfde het aan niemand te vragen.
Ik vergat hem ook af en toe en had ook nooit de bijsluiter gelezen want die lettertjes waren me veel te klein.
Nu lopen hier een paar koters door het huis, zou het écht daarvan kunnen komen?
(En doe niet zo sneu tegen TO ja? Anders open ik een RESPECT-topic, pas maar op)
Ik vergat hem ook af en toe en had ook nooit de bijsluiter gelezen want die lettertjes waren me veel te klein.
Nu lopen hier een paar koters door het huis, zou het écht daarvan kunnen komen?
(En doe niet zo sneu tegen TO ja? Anders open ik een RESPECT-topic, pas maar op)