Gezondheid alle pijlers

Met de pil toch niet zwanger?

08-10-2009 12:33 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag weten:

als je aan de pil bent, dan wordt je toch niet zwanger als je 'm af en toe een keer vergeet?
retecool
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:Toriamos schreef op 08 oktober 2009 @ 12:33:

Ik wil graag weten:

als je aan de pil bent, dan wordt je toch niet zwanger als je 'm af en toe een keer vergeet?

Ligt eraan wanneer je 'm vergeet. In de eerste weken is dit 'gevaarlijker' dan in de laatste week. Tenminste, dat stond ongeveer in de bijsluiter van de pil die ik zo'n 13 jaar terug voor het laatst slikte.. zou nu maar zo anders kunnen zijn. Verschilt ook nog per pil.

Maar.. ook als je 'm niet vergeet, kun je zwanger raken. Geen voorbehoedsmiddels is 100% veilig.. alleen geen seks hebben, natuurlijk
Later is nu
Van de pil vergeten word je niet zwanger, maar als je ook nog seks hebt, zou het zomaar kunnen.
TO is langer lid en heeft meer gepost. Denk niet aan retecool, die jochies komen meestal binnen en redden het daarna niet langer dan een paar uur.

Vraag me af waarom ze dit gepost heeft, serieus!

Toriamos, ben je echt bang zwanger te zijn nu? Wat gebeurt er?
quote:Ring1981 schreef op 08 oktober 2009 @ 13:45:

[...]

Ja precies, waarom zou je hem dan überhaupt nog slikken.ik gebruik hem dan ook alleen op zittende dagen
Wie wind zaait zal storm oogsten
Sjesis, ik dacht dat al die jong van tegenwoordig zo vroeg seksueel opgeleid waren. Pil gewonnen bij een prijsvraag ofzo? Ik zou zeggen: lees de bijsluiter eens...
quote:Miffy schreef op 08 oktober 2009 @ 13:56:

Van de pil vergeten word je niet zwanger, maar als je ook nog seks hebt, zou het zomaar kunnen.Kijk, das nou eens een scherpe!
quote:Tia Dalma schreef op 08 oktober 2009 @ 13:56:

Vraag me af waarom ze dit gepost heeft, serieus!Ik dus ook. Maar toch denk ik nog het meest aan een grap. Kan haast niet anders.
Ik ben daardoor wel zwanger geraakt....
Het probleem van vergeten is; dan ben je die dag dus niet aan de pil. En als je niet aan de pil bent dan kun je dus wel zwanger worden (mits je daarbij sex hebt natuurlijk).
Lees de bijsluiter eens! Hoe naief kun je zijn...
Je zou de eerste niet zijn...

Ohwja, ik werd dus wel zwanger toen ik de pil vergat...
Waarom, (oh waarom?) zou er toch op de verpakking van geneesmiddelen en anti-conceptiemiddelen (TO: dat is onder andere de pil) staan:

Lees voor het gebruik de bijsluiter...?

Niet alleen om antwoorden te kunnen vinden op dit soort vragen, maar ook om tijdig en juist te kunnen ingrijpen bij bepaalde bijwerkingen. Sommige bijwerkingen kunnen namelijk dodelijk zijn (ja, ook bij de pil!!!).
Soms worden vrouwen zelfs door de pil heen zwanger, om vervolgens voor een 2e kind heel veel moeite te moeten doen, zónder pil.. vreemd eigenlijk
Later is nu
Als je 't condoom maar wel goed gebruikt moet 't goed gaan...
quote:Elmira schreef op 10 oktober 2009 @ 11:35:

Als je 't condoom maar wel goed gebruikt moet 't goed gaan...is niet zo ik ken iemand die dwars door de pil en condoom zwanger werdt.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Ok, genoeg gegrapt en gegrold!

Ik snap jullie reacties wel hoor, maar als TO er écht mee zit, moet er een platform voor zijn hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven