Gezondheid alle pijlers

Met de pil toch niet zwanger?

08-10-2009 12:33 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag weten:

als je aan de pil bent, dan wordt je toch niet zwanger als je 'm af en toe een keer vergeet?
Als je een lichte pil gebruikt en hem net in de meest risicovolle weken vergeet (1e slikweek, meen ik)...

De bedoeling van de pil is nou net dat je hem ook daadwerkelijk inneemt, TA!

Dus: ja, dat kan. Zelfs met volledig netjes slikken bestaat er een minimale kans dat je door de pil heen zwanger wordt.

Zou maar een testje gaan kopen, als je hem vaak vergeet...
Nee joh ben je gek. Af en toe vergeten kan geen kwaad hoor.
Meen je dit nou serieus?!
Nee joh niks om je druk om te maken....

Come on...
laat je eens voorlichten door je huisarts of je moeder.
Poelepoelepoelepoes!
Om de andere dag innemen is meeeeeeer dan voldoende. Ze zeggen dat je hem elke dag moet nemen omdat de apotheker en de pil-fabriek dan meer verdienen... sssssssttt niet verder vertellen he!
Gebruik je gezond verstand. Indien niet toereikend; voor meer informatie: zie bijsluiter.
euhhhhh.....
Dat ligt er aan... als het meer af is dan toe, zou ik maar uitkijken.
Jawel hoor je kan ook met pil zwanger raken,zelfs al vergeet je hem nooit,of ben je zelfs niet ziek geweest,er is altijd een heel kleine kans,zeker als je ook nog slordig bent met innemen.

Ik slikte al jaren dezelvde pil,en ineens had ik last van doorbraak bloedingen ,tenminste dat is twee keer gebeurd,en iedere keer moest ik dus nog 2 pillen slikken voordat de strip op was,toen het dus de tweede keer gebeurde dacht ik ach laat die twee laatste dan maar zitten,en dat had ik dus beter niet kunnen doen,want 2 maanden later bleek ik dus 7 weken zwanger!! te zijn,ik moet er wel bij zeggen dat ik in die tijd ook valeriaan slikte,en vrouwen wat en de pil en valeriaan slikken kunnen dus last krijgen van doorbraakbloedingen tijdens pilgebruik.Nu staat het in de bijsluiter van valeriaan,toen nog niet.
Maar de pil hoef je toch alleen maar te nemen op de dagen dat je sex hebt??
Everytime you make a typo, the errorists win.
Nee hoor, dat kan prima zo nu en dan een paar keer de pil vergeten. Daar wordt je echt niet zwanger van. Maar dan moet je wel elke dag een glas sinas drinken en veel knoflook eten. Immers de vrouwen uit Engeland denken massaal dat dat helpt tegen zwangerschappen. Het proberen waard.

Damn, ben ik nou zo gek dat ik me niet kan voorstellen dat er 'dit' soort vrouwen rondlopen in nederland?? Daarbij welke imbeciel (excuse le mots) gaat er in hemelsnaam medicijnen slikken terwijl ze niet eens weet hoe dat medicijn werkt. Nooit van bijsluiters gehoord? Nee hoor, gewoon naar binnen werken dat ding als een kip zonder kop. Heel verstandig....
quote:Toriamos schreef op 08 oktober 2009 @ 12:33:

Ik wil graag weten:

als je aan de pil bent, dan wordt je toch niet zwanger als je 'm af en toe een keer vergeet?

Dat dacht ik ook, en moet je me nu eens zien: moddervet . En me kerel heb me ook nog in de steek gelaten

Ze bestaan nog
Niet zo moeilijk doen joh. Af en toe een keer vergeten: so what. Neem je er toch gewoon twee in als je het ontdekt?!

***Disclaimer***

Deze post dient met een flinke zak zout te worden genomen en is niet serieus bedoeld.
Gewoon gelijk gaan lopen na de seks, dan loopt het sperma er gelijk weer uit en wordt je niet zwanger. Who needs the pill anyway?
OMG OMG OMG
Tjeeeeeee wat erg dat ze nog bestaan.

Onder welke steen heb jij gelegen dan de laaste tijd?
quote:Ring1981 schreef op 08 oktober 2009 @ 12:50:

Gewoon gelijk gaan lopen na de seks, dan loopt het sperma er gelijk weer uit en wordt je niet zwanger. Who needs the pill anyway? als je veel loopt valt de pil er toch ook uit
Wie wind zaait zal storm oogsten
Nee joh, die gebruiksaanwijzingen en bijsluiters zijn gewoon om het doosje op te vullen. Als daarin staat dat je hem iedere dag op dezelfde tijd in moet nemen en als erin staat wat je moet doen als je een pil vergeet, is dat alleen uit voorzorg omdat ze bang zijn voor aanklachten enzo.
Kom je uit de dark ages?
quote:Franka76 schreef op 08 oktober 2009 @ 13:39:

[...]

als je veel loopt valt de pil er toch ook uitJa precies, waarom zou je hem dan überhaupt nog slikken.
Ik vind het wel een goede vraag van TO, ik vraag het me ook al jaren af maar durfde het aan niemand te vragen.

Ik vergat hem ook af en toe en had ook nooit de bijsluiter gelezen want die lettertjes waren me veel te klein.

Nu lopen hier een paar koters door het huis, zou het écht daarvan kunnen komen?

(En doe niet zo sneu tegen TO ja? Anders open ik een RESPECT-topic, pas maar op)
Maar ze is niet nieuw. Dat scheelt. Als het goed is weet ze dus hoe het hier werkt op het forum!

Maar ik denk dat we hier te maken hebben met een GRAP. Dit kan echt niet serieus bedoelt zijn. Echt niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven