vakantiemaatje gezocht 17 t/m 26 okt

08-10-2009 14:15 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben 29 en sinds een jaar vrijgezel. ik heb nu weer vakantie en heb zin om naar een lekkere warme zon bestemming te gaan. Heb jij zin om mee te gaan en kun je toevallig op 17 okt vrij nemen of heb jij al vrij?

Hoor graag jullie reacties

Groetjes,

R.K
Hoi Nijmegen,

volgens mij is het de bedoeling dat je dit soort oproepjes op het prikbord plaatst. Vraag even een Angel om hem te verplaatsen. Succes met het vinden van een vakantiemaatje!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
ff mee bemoeien, maar weet je dat het dan herfstvakantie en daardoor de vakanties 3 maal zo duur zijn.

Ik zou een week later boeken, vooral als je vrijgezel bent, wil je vast niet met een stel schreeuwende kinderen zitten op je welverdiende vakantie.
En buiten dat je dit op het prikbord moet vragen, misschien iets uitgebreider vertellen wat je zoekt.

Zoek je iemand om de kosten mee te delen, of wil je gewoon gezelschap maar wel 'n eigen kamer en privacy?

Ga je feesten en beesten of wil je wat van de cultuur en natuur gaan zien?

Wat voor budget en wat voor land heb je in gedachten?

Het scheelt nogal wat of je naar 'n Turkse all-in wil of naar Mexico bijv.
De datum is dan idd niet slim gekozen als het dan herfstvakantie is. Dan zijn vluchten fors duurder. Kun je beter 'n weekje later gaan.
Ja ik had ook eerst een week later vrij genomen, maar toen zei mijn broer dat hij met me mee wilt en kan alleen een weekje eerder. dus ik ging dan een weekje eerder vrij nemen en vervolgens zegt ie dat hij liever met zijn vriendin wil reizen ... hmmm
en over waar ik naartoe wil en hoe en wat:

Ja, ik zoek gewoon gezelschap. kosten delen is voor mij niet echt de aanleiding geweest. ik ga liever naar een zonbestemming waar ook wat cultuur en natuur te bleven is. Liever ook met iemand die ook niet alleen wil reizen net als ik.

hoor graag jullie advies qua bestemmingen...
Neem dan wat langer vrij en ga naar Thailand bijv. Daar heb je cultuur, natuur, heerlijke stranden, lekkere temperaturen en bovendien goedkoop. Een weekje is eigenlijk te kort om echt iets te kunnen doen. Je kunt overigens wel kijken naar vluchten vanuit Belgie, misschien hebben die niet in de zelfde week vakantie als Nederland?
bedankt, goede tip!

maar heb nog geen reispartner gevonden :(
Heb je geen vrienden die mee kunnen?

Schrijf je in op een talenschool in een lekker warm land. Dan heb je de eerste dag meteen contact met mensen. Na schooltijd heb je tijd voor cultuur (wordt via de school ook vaak aangeboden) en 's avonds ga je ergens wat eten en drinken met mensen van je school.
Als je voor Thailand zou kiezen, dan kom je daar massa's backpackers tegen waar je mee op kunt trekken. Bovendien zit je dan ook niet vast aan 1 reisgenoot. Als die tegenvalt dan zit je met elkaar opgescheept.
quote:elninjoo schreef op 08 oktober 2009 @ 14:59:

Als je voor Thailand zou kiezen, dan kom je daar massa's backpackers tegen waar je mee op kunt trekken. Bovendien zit je dan ook niet vast aan 1 reisgenoot. Als die tegenvalt dan zit je met elkaar opgescheept.Helemaal waar. Ben er zelf in juli een maand geweest. En er is een Thailand-topic als je meer informatie wilt, zelfde pijlert.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Of schrijf je in voor een singlesreis...
singlesreis? lijk me leuk, heb jij daar ook referenties voor mij?

avb
djoser, baobab, summum, koningaap, fox (punt nl)
quote:nijmegen2009 schreef op 09 oktober 2009 @ 10:20:

singlesreis? lijk me leuk, heb jij daar ook referenties voor mij?

avb

Geen ervaring mee. Maar schijnt best leuk te zijn.

Dus wat Elninjoo zegt. En anders even kijken op Google

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven