Geen contact na 1ste date?!

08-10-2009 19:19 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heej allemaal,

Weet echt even niet wat ik nu het beste kan doen!!

Zondag een super leuke date gehad met een jongen, naar de film geweest en een drankje gedaan. Maar hij heeft niks meer laten horen! Terwijl hij juist degene was die mij beter wilde leren kennen, en me uitgenodigd heeft voor een date. T is best een verlegen jongen, zou hij nu verwachten dat ik contact zoek? Wat kan ik hem nu voor sms sturen, want wil niet opdringerig overkomen, maar er eerst achter komen of hij het wel echt leuk gevonden heeft!!

groetjes,Car
Als jij meer wilt, gewoon bellen ? Of een sms.... toch ?
Aliquando et insanire lucundum est
Als hij het initiatief heeft genomen om een date te hebben met jou, dan zit het heus wel goed.. Of je moet het tijdens de date écht verprutst hebben. Misschien is hij inderdaad verlegen Heb jij tot nu toe ook niets van je laten horen? Sommige mannen vinden het ook leuk dat juist de vrouw het initiatief neemt!

Dan zou ik een sms sturen.. zoiets als:

Hey ....! Hoe is het? Heb je een leuke week gehad? Ik wilde even zeggen dat ik het heel gezellig met je vond zondag. Ik spreek je snel weer!

Neutraal, en toch aardig en geinteresseerd Even zijn reactie afwachten...
Gewoon een sms-je sturen!
Gewoon simpel sms-je sturen, als je niet durft te bellen.... zoiets van 'ik vond het zondag hartstikke gezellig. Zin om nog eens iets af te spreken?'
Stuur hem gewoon een sms in de trant van hoe gaat het, was gezellig afgelopen zondag en heb je misschien zin om binnenkort weer wat te doen? In dating land schijn je je aan bepaalde regels te moeten houden, van niet gelijk wat van je laten horen etc etc, en aangezien je aangeeft dat hij best verlegen is zit hij zich misschien nu hetzelfde af te vragen waarom hij niets van jou hoort.

Kortom stuur een smsje dan weet je gelijk hoe of wat.
quote:cappi schreef op 08 oktober 2009 @ 19:29:

Stuur hem gewoon een sms in de trant van hoe gaat het, was gezellig afgelopen zondag en heb je misschien zin om binnenkort weer wat te doen? In dating land schijn je je aan bepaalde regels te moeten houden, van niet gelijk wat van je laten horen etc etc, en aangezien je aangeeft dat hij best verlegen is zit hij zich misschien nu hetzelfde af te vragen waarom hij niets van jou hoort.

Kortom stuur een smsje dan weet je gelijk hoe of wat.

Haha, dat komt me zo bekend voor. Ik heb zelf een vriend, maar mijn vriendinnen hebben er vaak last van. Dan is het echt van: Wanneer moet ik nou smsen! Is het niet te snel? Wat zou hij nu wel niet denken? Stalk ik hem nu?

LUISTER.. Jij bepaalt de snelheid. Als je iemand écht leuk vindt, en hij vindt jou ook leuk.. dan maakt het helemaal niets uit.. Dan vindt die ander het juist GEWELDIG als je een uur later al stuurt: Wat hebben we het leuk gehad he!

Ohja en een leuk voorbeeld: De date van mijn vriend en mij...

Hartstikke gezellig.. maar ik deed het rustig aan. Ik liet hém het initiatief nemen daarna.. en dat deed hij (natuurlijk :-)) maar ik nam toen mijn telefoon niet op omdat ík ontzettend zenuwachtig was ineens haha! Nou.. toen heeft die arme schat die avond brood gegeten, omdat hij verder geen hap door zijn keel kreeg.......

Nu.. twee jaar later... weet ik dat dat heel zwaar moet zijn geweest! Want hij houdt ontzettend van eten Haha!

Dus misschien moet je maar héél snel smsen! Voor je het weet verhongert die man van je :-)
Als hij niet te verlegen is om je op date te vragen is hij ook niet te verlegen om je een smsje te sturen.
quote:sky04 schreef op 08 oktober 2009 @ 19:39:

Als hij niet te verlegen is om je op date te vragen is hij ook niet te verlegen om je een smsje te sturen.

Het hoeft niet áltijd van de man te komen.. Sommige mannen denken ook van: "Ja, laat haar maar smsen"

Wat een kinderachtig spelletje is daten toch... haha!
Zo bedankt voor de snelle reacties!!

Leuk voorbeeld vlindertjee.

Heb inderdaad maar een sms gestuurd, wie niet waagt wie niet wint! Zit nu zeer in de stress natuurlijk...

Ik laat nog weten wat ik teruggestuurd heb gekregen...
owww zoiets heb ik ook nu joh!

Maar ik heb zijn nummer niet, dus ik MOET wel wachten tot het zover is. en of het moment wel gaat komen.

Maar als ik zijn nummer wel had, dan had ik vast ook wel ge smst ondertussen.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Ach ja, het daten is één groot spel.

Zoals je zelf al zegt: wie niet wag, wie niet wint! Ga er gewoon voor. Misschien loop je de man van je dromen anders mis ;)

Ben benieuwd naar zijn reactie!
quote:Mies85 schreef op 08 oktober 2009 @ 19:49:

owww zoiets heb ik ook nu joh!

Maar ik heb zijn nummer niet, dus ik MOET wel wachten tot het zover is. en of het moment wel gaat komen.

Maar als ik zijn nummer wel had, dan had ik vast ook wel ge smst ondertussen.

Haha.. dat is helemaal stressvol. Maar denk maar zo: als hij niet smst, dan vindt hij je ook niet leuk! Klinkt hard, maar het is eigenlijk best prettig om iemands nummer niet te hebben omdat het initiatief dan écht bij de ander ligt... Maar wel frustrerend....

Hoe lang is het bij jou geleden, de date? En hoe was het?
Bij mij en mijn vriendinnen geldt altijd dat een geïnteresseerde man (bijna) direct belde of sms-te of anders niets meer van zich liet horen, maar misschien is het bij jou anders....
Ik heb gisteren mijn eerste date gehad, en toen ik net na de date thuis was had ik een sms gekregen. Vanavond sprak hij mij aan op MSN, en nu hebben we voor morgen afgesproken. Moet zeggen voelt wel heel fijn zo. Ook omdat alle initatief van hem af komt. En hij is leuk!!! Echt helemaal mijn type, maar verwacht nog niks. Heb ook te vaak mijn neus gestoten. Dus ik geniet van het moment.

Ervaring leert dat als een man je echt leuk vind hij toch vrij snel weer contact opneemt. Dat is mijn ervaring tenminste. Ik hoop voor je dat het door zijn verlegenheid komt. Met verlegen mannen heb ik persoonlijk geen ervaring. Daar val ik niet op haha
Jammer dat hij nog niets van zich heeft laten horen.

Je kan zelf initiatief nemen, dan is je nieuwsgierigheid bevredigd.

Je hebt niets te verliezen toch? Is het een nee, pech gehad, er komen wel weer anderen op je pad.

Is het een wat leuk dat je belt en ja zullen we snel weer afspreken dan ga je dat gewoon doen.
...
anoniem_63d7e0b6d92f2 wijzigde dit bericht op 08-10-2009 20:31
Reden: dubbel wegens verbindingsproblemen
% gewijzigd
Mijn ervaring is ook dat als een man je leuk vindt, hij echt zelf wel contact opneemt en zich als dat zo is, over zijn verlegenheid heen zet. Vraag is dus of hij je inderdaad leuk vindt en zo ja, zit je te wachten op iemand die geen initiatief neemt, omdat hij bijvoorbeeld te verlegen is?
quote:Safari100 schreef op 08 oktober 2009 @ 20:13:

Ik heb gisteren mijn eerste date gehad, en toen ik net na de date thuis was had ik een sms gekregen. Vanavond sprak hij mij aan op MSN, en nu hebben we voor morgen afgesproken. Moet zeggen voelt wel heel fijn zo. Ook omdat alle initatief van hem af komt. En hij is leuk!!! Echt helemaal mijn type, maar verwacht nog niks. Heb ook te vaak mijn neus gestoten. Dus ik geniet van het moment.

Ervaring leert dat als een man je echt leuk vind hij toch vrij snel weer contact opneemt. Dat is mijn ervaring tenminste. Ik hoop voor je dat het door zijn verlegenheid komt. Met verlegen mannen heb ik persoonlijk geen ervaring. Daar val ik niet op hahaHaha, mijn ervaring is ook dat mannen direct het initiatief nemen. Maar goed, ik val dus ook niet op verlegen mannen! Maar toch.. er zijn uitzonderingen.. Ik hoop iig voor Car86 dat hij heeeeeeeeeeel snel iets terugstuurt
heb je al iets terug gekregen?
Hoi,

Zie voor meer info topic afwijzing en teleurstelling in datingland...en eens met sky 04,als hij je mee uit vraagt,durft hij ook wel contact op te nemen..
nou heb dus nog niets terug gehad..

t lijkt me nu wel vrij duidelijk dat het niks word!!

Ben het er ook wel mee eens, dat een man meestal wel gelijk iets stuurt als hij je ziet zitten. Maar deze keer dus niet helaas...
Waarom altijd dat ge-sms?? Nu vraag je je af waarom je geen antwoord krijgt.

Je had beter kunnen bellen.
Inderdaad, niet smsen, béllen! (zei deze stuurman-aan-de-wal)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Dus als hij binnen twee uur niet terug-smt, dan wordt het niks? Wacht effe, ik ga het meteen noteren in mijn Grote levenslessen-boek.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven