Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
woensdag 7 oktober 2009 om 11:43
Snjo op foto gezellig, vind dat zo iets vreselijks altijd. Sta er nooit op zoals ik dat zelf graag wil. Maar goed, wat mot da mot!
Lys lekker, geniet maar van je vrije dag! Na al die spannende dagen van de afgelopen tijd ben je wel toe aan lekker niksen toch?
Dez mazzel dat je psych humor heeft. Zeker als het klikt tussen jullie is dat perfect.
Lys lekker, geniet maar van je vrije dag! Na al die spannende dagen van de afgelopen tijd ben je wel toe aan lekker niksen toch?
Dez mazzel dat je psych humor heeft. Zeker als het klikt tussen jullie is dat perfect.
woensdag 7 oktober 2009 om 14:23
woensdag 7 oktober 2009 om 21:38
woensdag 7 oktober 2009 om 22:46
woensdag 7 oktober 2009 om 23:09
quote:Dushi74 schreef op 07 oktober 2009 @ 23:04:
Jij houdt van storm tijdens het vliegen he. Of werken de weergoden daar expres jou tegen ofzo? Saai zeg! Bruiloft en getuige zijn leuk zeg. Niet saai.Een beetje turbulentie vind ik niet erg maar als er nu al voor storm gewaarschuwd wordt, ben ik bang dat er misschien niet eens gevlogen wordt (of met gigantische vertragingen). . . De weergoden zijn tegen mij (en ik weet niet waarom).
Jij houdt van storm tijdens het vliegen he. Of werken de weergoden daar expres jou tegen ofzo? Saai zeg! Bruiloft en getuige zijn leuk zeg. Niet saai.Een beetje turbulentie vind ik niet erg maar als er nu al voor storm gewaarschuwd wordt, ben ik bang dat er misschien niet eens gevlogen wordt (of met gigantische vertragingen). . . De weergoden zijn tegen mij (en ik weet niet waarom).
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 8 oktober 2009 om 09:37
goedemorgen saaierds.had ut gisteravond idd koud,maar met de houtkachel aan is ut vlug behaagelijk binnen.nou sjno,hopelijk valt ut mee met het weer om te vliegen.zou jammer zijn als je te laat aan komt op het partijtje. ik moet zo bij een maatje gaan poetsen,heb totaal geen zin,mn lijf doet vervelend.maar goed.ik moet en zal.vanavond lekker rust!!!
donderdag 8 oktober 2009 om 10:31
donderdag 8 oktober 2009 om 11:40
Dank je wel voor de mooie bos bloemen. Vinnik lief.
Ik denk gewoon dat ik even te veel te doen heb en moe ben.
Ik moet vanmiddag ook nog even poetsen en dan m'n koffertje pakken enzo.
Jij ook effe lekker de bezem door je huisje halen en dan ook lekker even uitrusten.
Hier sneeuwt het een klein beetje, het is volgens mij maar natte sneeuw maar omdat het ook waait ziet het er erger uit dan het is.
Ik denk gewoon dat ik even te veel te doen heb en moe ben.
Ik moet vanmiddag ook nog even poetsen en dan m'n koffertje pakken enzo.
Jij ook effe lekker de bezem door je huisje halen en dan ook lekker even uitrusten.
Hier sneeuwt het een klein beetje, het is volgens mij maar natte sneeuw maar omdat het ook waait ziet het er erger uit dan het is.
donderdag 8 oktober 2009 om 15:23
Zo, tussen de middag even naar de supermarkt geweest om zowel salade en brood als ook suikerwaar en chocola te halen (mijn collega had gelukkig ook een dringende snoepbehoefte). Daarna heb ik haar zover gekregen dat zij de ontspanningsgroep voor haar rekening nam (en kon ik lekker op 1 van de banken liggen omdat er 1 patient niet was op komen dagen). Dat was errug lekker.
donderdag 8 oktober 2009 om 18:55
donderdag 8 oktober 2009 om 20:27
donderdag 8 oktober 2009 om 20:37