Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Welnee, lekker iets anders gaan doen.

Ik ga richting werk.

Misschien onderweg MX ff gedag zeggen, hij is al aan het werk.

Tot zooooooo!
Byeeee!
Ik heb weer eens een ontzettende offday (of gewoon niet genoeg te doen. En ik vrees het laatste)
En.........al wat gehoord Kym?

Frizz,ik pieste bijna in mijn broek van die sms die jij naar MX verstuurd had...

En ook voor jou geldt....heb je al wat gehoord (of ging je nou bij hem langs)

Kreeg net van RM de langste sms tot nu toe.

Hij is er nog niet over uit of ie me eerst mee de slaapkamer insleurd of dat we nou eindelijk eens als twee volwassen mensen die elkaar heel leuk vinden gaan eten en elkaar een beetje wazig aan gaan zitten kijken...

Hij wil het tweede maar vreest voor het eerste

Das toch niet normaal?

Dat twee mensen die elkaar echt amper kennen zo onwijs op elkaar reageren?

Terwijl we elkaar verder ook echt wel heel leuk vinden en zo...
Jeetje Sum, ik zit hier gewoon zenuwachtig te wezen voor jou! Wat leuk! Wat spannend! Wat geil!

Mijn telefoon doet het ineens om mysterieuze wijze weer.

SJ en ik missen elkaar. Heel erg.
Jullie zijn zo leuk saampjes!

Krijg net een sms of ik dan niet gewoon halfnaakt in de keuken kan gaan staan...als combi van de twee als het ware...

*vreest alleen dat ik het water al laat aanbrandden als ik in zijn ogen kijk...DAMN wat is die gast lekker*
Vind deze ook echt de aller aller leukste en liefste smiley die er is...en hij is echt gemaakt voor jullie Kym

*gaat op zoek naar geile smileys hihi*

Nee eerst ff douchen, en tutten nu....
Hahahah Summeke, wat klinkt je blij en goed!

En ik ben ook zoooo benieuwd naar RM!! Heb je geen fotomateriaal? Nee? Maken dan!

Pff, ik moet ongesteld worden en ben echt ME-GA moe. Kan er niets aan doen. En het ergste is: ik vreet me klem, ben misselijk van Hollands drop dat ik via de post had gekregen. Ik kan wel kotsen!!

Summeke...nog een paar uurtjes!!

Frizzel...heb je MX nog gespot?
Veel plezier vanaaf Sum...

Maar zo te lezen gaat dat helemaal goed komen ...

Ik heb geen kans gehad mijn collega te spreken vandaag, iemand van de buitendienst vroeg mij om mee te gaan vandaag langs klanten zodat ik hun leerde kennen en hun mij.. Dus ik ben lekker heel de dag op pad geweest ...

Dus morgen een een nieuwe poging dan maar ....

Nu eerst even wat eten en dan zo lekker hardlopen ..
Sum, ga je wel even snel verslag doen hier? Wel doen he! Ik wacht!

Stroll, vind je het balen dat je je collega niet echt meer hebt kunnen spreken/zien en wanneer ga je dat dan wel doen?

En wat ben je fanatiek met hardlopen zeg! Wow!

Stroll...hoe was je avond (je weet wat ik uitgebreider wil lezen )?

Waar is Sneez? En Moos? En Pom? Joehoeee??

Ik ben een beetje raar. Er is iets compleet gestoords gaande in mijn kop.

Het werd getriggerd door een muziekje dat ik hoorde op mijn computer. Een MB muziekje. Ineens zat ik weer helemaal in die laatste weken voor mijn vertrek. Mijn weken met MB. En ik dacht: Fuck, dat was bijzonder.

Kym, dat is toch niet zo raar? Vind ik in ieder geval niet. Nog niet zolang geleden was je behoorlijk ondersteboven van hem, dus dat je daar nu nog aan terug denkt lijkt me niet echt vreemd. Heb je nog wel contact met hem gehad de laatste tijd?
Hey lieve Sneez, daar ben je. Hoe is het met je?

Ja, ik hij mailt me ook weer sinds ie terug is van een lange vakantie, dus dat speelt ook wel mee denk ik.
Kym, je moet ongesteld worden. Dus je bent labiel. En daardoor ontoerekeningsvatbaar. En al was je dat niet, dan mocht je nog best even aan MB denken en hem/wat jullie hadden missen. Dat zegt namelijk helemaal niks over wat je al dan niet voor SJ voelt (goh, zei ik eerder deze week al niet net zoiets maar dan over de ex van SJ? )

Suuuumm!!!! Ik word bijna een beetje jaloers van je verhalen. Wrom heb ik die kerel nooit gespot op E-matching?! Echt gaaf dat het zo tof is tussen jullie.

Frizz, ik moest onwijs lachen om je sms naar MX. Kan me wel iets bij jullie soort communicatie voorstellen, geloof ik.

Ik moest vandaag weer even bij de plek langs waar TLC werkt. En hij was aan het werk ook *zucht* Gelukkig is't nog steeds helemaal niet ongemakkelijk als we elkaar zien, ook al weet-ie nu dat ik 'm toch best wel leuk vind. Maar verder is't nog steeds zo vaag als mogelijk. Nou ja, zou nu toch geen tijd hebben om er veel mee te doen als er iets gebeurde, en volgende week maken we weer een paar lange dagen samen, dus we'll see. Maar leuk blijft-ie.
Heb je'm verteld over SJ, Kym?
hey Kym...

Appart he dat bepaalde nummers/muziek je terug kunnen brengen naar een bepaald moment/gevoel ...

Dat hardlopen ,, ja dat gaat o lekker , dus vandaar dat ik braaf blijf gaan .. als ik niet ben geweest minstens 3 keer per week , dan voelik me niet zo happy ook .. men zegt wel eens dat hardlopen een soort van verslaving kan worden ...( wou ik nooooooooit geloven en nu ineens wel)..

Ja vind het ook niet fijn dat dingen nu zo onbesproken zijn gebleven ,heb het liever opgelost en uit de wereld ..

Maar ik heb hem ook nog niet online gezien en geen sms gehad ook .. dus misschien is mijn boodschap toch wel over gekomen ?
Hey Moos ( ik hoef maar een gil te geven en iedereen komt hier weer even buurten)

Hoe gedroeg TLC zich toen ie je zag?

MB weet van SJ ja, heb het hem verteld en hij kon het ook wel tussen de regels door op mijn blog lezen (subtiel). En het gekke is: het voelt wel ok om er open over te spreken, maar aan de andere kant ook weer te goed. Dat ik denk "Grr..." Ik kan het slecht verwoorden, maar MB is zo relaxed. We matchen echt heel goed.

En dan denk ik aan SJ. Natuurlijk Heel Erg Gek op SJ, maar the opposite of MB. SJ is temperamentvol en best stoer. MB is vrij rustig en meer 'lief'. MB is 37, SJ 21 (..). Uh, naja, dit alles zorgt ervoor dat ik nu een beetje hoofdpijn heb. Oja, ongesteld worden ja.
Ja ach, ik denk ook echt dat je als mens best met een heel aantal mensen gelukkig zou kunnen worden, en dat die mensen ook best heel erg verschillend kunnen zijn. En dat het verder vrij circumstantial is bij wie je nou eigenlijk bent en blijft. Maar dat kan wel heel verwarrend zijn als er dan net 2 in je omgeving zijn waarmee het best heel goed zou kunnen...

TLC doet leuk. Zwaait van een afstandje, moet telkens vreselijk naar me grijnzen enzo, kwam er nog even bij staan toen ik met iemand wat dingen door stond te praten. Maar zo issie ook heel erg, zegt voor mijn gevoel niet veel over wat-ie wel of niet voor me zou voelen.
[quote]Moosey schreef op 08 oktober 2009 @ 22:10:

Ja ach, ik denk ook echt dat je als mens best met een heel aantal mensen gelukkig zou kunnen worden, en dat die mensen ook best heel erg verschillend kunnen zijn. En dat het verder vrij circumstantial is bij wie je nou eigenlijk bent en blijft. Maar dat kan wel heel verwarrend zijn als er dan net 2 in je omgeving zijn waarmee het best heel goed zou kunnen...

Helemaal eens met Moos!
quote:stroller schreef op 08 oktober 2009 @ 22:02:

Maar ik heb hem ook nog niet online gezien en geen sms gehad ook .. dus misschien is mijn boodschap toch wel over gekomen ?Waarom neem je niet gewoon even contact met hem op Strol? Snap best dat je het lastig vindt om dit aan te kaarten, maar denk je niet dat t nu ongemakkelijk tussen jullie gaat worden? Heb je richting hem nog iets laten weten nadat hij je dat liedje stuurde?
Oftewel Kym, je bent volkomen normaal, en je moet je niet teveel zorgen maken hoor. Geniet nou maar lekker van wat er tussen jou en SJ is, want dat klinkt dus echt behoorlijk goed de laatste tijd, vind ik

Oh, en over genieten gesproken, ik ben nu al benieuwd naar Sums verslag

Kinderen, ik ga maffen. En een beetje vrijblijvend over een bepaald manspersoon dromen, denk ik
[quote]Kym schreef op 08 oktober 2009 @ 21:51:

Hey lieve Sneez, daar ben je. Hoe is het met je?

Met mij gaat het goed. Vandaag heule lange dag gehad op werk. Had een deadline en was pas tegen achten tevreden met t resultaat. Morgen nog een paar uurtjes werken en dan weekend. Ben er wel aan toe. Vandaag was een rare dag. Vanmorgen een collega niet goed geworden op de werkvloer, is met ambulance naar z'huis gebracht. Ik was er zelf niet bij, maar gaat niet zo goed met haar. De schrik bij collega's zat er goed in. Verder een prettig gesprek met mijn leidinggevende gehad over project X, if you know what I mean!
Slaap lekker Moos! Jij bent er toch ook bij zaterdag?
Hello Sneez...

Waarom ik dat niet doe ? Omdat ik gewoon niet weet wat ik zeggen moet , na gister het gesprek ( na aanleiding van dat liedje ) hebben we niet meer gesproken ..

In dat gesprek heb ik aangegeven geen relatie te willen , en dat ik er anders in sta als hem ...iets in die trant ....

Dus misschien was dat wel duidelijk genoeg al ? ik weet het niet .. als ik nu zou smsen wat moet ik dan in hemelsnaam sturen??

Truste moos
Ja, ik geloof ook echt niet 1 ware. Dat is zoiets vreemds.

Maar goed, ik zit ondertussen met de gebakken peren! NEE, ik wil geen twee liefdes. Nee, nee, nee!

Slaap lekker Moosje!

Sneeze, hm, da's wel heftig ja als er een collega in zo'n toestand wordt afgevoerd. Dan komt het wel even dichtbij he? Ken je haar goed en heb je contact over haar situatie?

Ik ben in een zogenaamde relbui. Niet hier. Maar met SJ. Heb foto's op mijn Facebook geplaatst en ook een van hem en mij. Die heeft ie nu ook op zijn Facebook staan, hup, naast de andere albumpjes van zijn andere meisjes (weten jullie nog?). Nog steeds heeft ie die niet gewist dus. Weer zo'n puntje dat me behoorlijk ergert.

Dus ik heb maar hem even vriendelijk middels sms gezegd dat het uiterst aardig zou zijn als ie die wijven van z'n pagina afknikkert. Wordt wel tijd, he?
Hhahah Kym....

Wordt hoogtijd dat hij die er afhaalt...

Heb je al een smsje terug van hem ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven