moeite om ex definitief los te laten
donderdag 8 oktober 2009 om 21:49
In februari heeft mijn exvriend het van de een op de andere dag onze relatie verbroken. Vervolgens hebben we het redelijk goed uitgesproken en daarna af en toe sms contact gehad. Ik vond het supermoeilijk om hem niet te bellen/smsen/mailen en tuurlijk bij hele zwakke momenten kon ik het niet laten...In juni heb ik 'm nog een smsje gestuurd voor z'n verjaardag (uiteraard nooit een reactie van zijn kant gehad) en vervolgens geen contact meer gehad (zelfs niet van mijn kant). Tot vanavond; ik heb toch weer een poging gedaan en heb hem een neutraal smsje gestuurd. Ik weet zeker dat ik hem niet terugwil maar zou zo graag een keer iets van hem horen en willen weten hoe het met hem gaat..vraag me ook weleens af of dit een x overgaat. Weet nu al dat ik toch geen smsje terugkrijg...Wat ik gewoon niet begrijp? Tijdens onze relatie vertelde hij mij dat hij altijd 'op goede voet' leefde met al z'n exen. Ben ik dan een uitzondering? Ondanks dat hij de relatie heeft uitgemaakt kan ik niet boos op hem worden wat trouwens wel beter zou zijn voor de verwerking vermoed ik.
Ik weet dat er over dit onderwerp veel wordt geschreven..maar voelde gewoon de behoefte om dit even van mij af te schrijven. (komt ook door de topic van Kikker). Al heb ik wel de neiging om een keer naar hem toe te gaan (overwachts uiteraard!) en bij hem aan te bellen (kan ik direct nog wat spullen teruggeven).
Weet ook wel dat ik er weinig mee bereik, maar zou het liefst van hem willen horen waarom hij helemaal niets meer laat horen. Het is ook absoluut niet de bedoeling dat ik nog veelvuldig contact wil, af en toe een smsje moet kunnen vind ik. En als hij dat niet wilt, kan hij mij dat ook face to face laten weten of per sms..zelfs dat doet ie niet!!
Genoeg over hem...ik ben in ieder geval opgelucht dat ik het van me af heb kunnen schrijven. Daar is dit forum ook uitermate geschikt voor
Ik weet dat er over dit onderwerp veel wordt geschreven..maar voelde gewoon de behoefte om dit even van mij af te schrijven. (komt ook door de topic van Kikker). Al heb ik wel de neiging om een keer naar hem toe te gaan (overwachts uiteraard!) en bij hem aan te bellen (kan ik direct nog wat spullen teruggeven).
Weet ook wel dat ik er weinig mee bereik, maar zou het liefst van hem willen horen waarom hij helemaal niets meer laat horen. Het is ook absoluut niet de bedoeling dat ik nog veelvuldig contact wil, af en toe een smsje moet kunnen vind ik. En als hij dat niet wilt, kan hij mij dat ook face to face laten weten of per sms..zelfs dat doet ie niet!!
Genoeg over hem...ik ben in ieder geval opgelucht dat ik het van me af heb kunnen schrijven. Daar is dit forum ook uitermate geschikt voor
donderdag 8 oktober 2009 om 21:57
Hoi
ja kan ik me voorstellen. Ik ben er nu al mee bezig , van zal ik nog wat van hem horen, terwijl ik hem tot 47 uur geleden heel erg heb lastig gevallen.
Misschien moet je het loslaten , of uitleggen in een mail dat je graag nog wat zou willen horen van hem.
Ik moet loslaten , maar jouw situatie is anders, dus..
ja kan ik me voorstellen. Ik ben er nu al mee bezig , van zal ik nog wat van hem horen, terwijl ik hem tot 47 uur geleden heel erg heb lastig gevallen.
Misschien moet je het loslaten , of uitleggen in een mail dat je graag nog wat zou willen horen van hem.
Ik moet loslaten , maar jouw situatie is anders, dus..
donderdag 8 oktober 2009 om 22:16
Ik begrijp goed wat je bedoelt Kappertje en weet diep van binnen dat ik hem moet loslaten..en dat het ontzettend moeilijk is om vrienden te zijn/blijven met je ex (al heb ik wel nog contact met een aantal exen). Maar ik heb sterk het gevoel dat ik juist de behoefte heb aan duidelijkheid van zijn kant. Dat is ook de reden dat ik hem wil gaan opzoeken en hem op de man af wil vragen waarom hij het op deze manier aanpakt...als hij daadwerkelijk geen contact met mij wil, kan hij op z'n minst wat van zich laten horen (ook al is het negatief!). Het klinkt misschien raar, maar denk dat ik het voor mijzelf beter kan afsluiten als ik van hem hoor hoe het zit, ik bedoel wat de reden is dat hij geen contact wil.
donderdag 8 oktober 2009 om 22:24
@coup113:Snap je gevoel hierbij helemaal.Bij mij ging het op een soortgelijke manier,van de ene op de andere dag verbrak hij de relatie(tot 2 keer toe!) en notabene per brief..Ik bleef achter met zoveel vragen en geen antwoorden..zo frustrerend!Het gevoel dat je geen kans hebt om je eigen zegje te doen en dat maakt het heel moeilijk om het een plek te geven en het los te laten.Maar nu bij de 2e keer (maand geleden) sta ik er wel sterker in,laat me niet weer helemaal kapot maken.No way!