Ga naar Ijsland!!!!!
donderdag 8 oktober 2009 om 22:04
Lieve forumlezers!
ik kan echt iedereen die van de natuur, paardrijden en spirutaliteit houdt Ijsland aanbevelen!
Ben er meerdere keren geweest
had daar namelijk een vriend wonen
en het is echt geweldig!
Als je veel aan je hoofd hebt of hebt gehad huur een paard, en maak een fijne buitenrit!
Op eigenlijk alle stukken buitenaf kun je zo ver kijken!
het maakt je hoofd weer licht als je dat gezien hebt!
Ook de hoofdstad Reijkjavik is echt top
verwacht geen supergroot centrum, maar een heel gezellige lange winkelstraat met veel leuke tweehandswinkels!
Ga echter niet langer dan 4 dagen, want dan heb je het wel gezien!
Doen hoor!
je moet het gezien hebben!!
ik kan echt iedereen die van de natuur, paardrijden en spirutaliteit houdt Ijsland aanbevelen!
Ben er meerdere keren geweest
had daar namelijk een vriend wonen
en het is echt geweldig!
Als je veel aan je hoofd hebt of hebt gehad huur een paard, en maak een fijne buitenrit!
Op eigenlijk alle stukken buitenaf kun je zo ver kijken!
het maakt je hoofd weer licht als je dat gezien hebt!
Ook de hoofdstad Reijkjavik is echt top
verwacht geen supergroot centrum, maar een heel gezellige lange winkelstraat met veel leuke tweehandswinkels!
Ga echter niet langer dan 4 dagen, want dan heb je het wel gezien!
Doen hoor!
je moet het gezien hebben!!
donderdag 8 oktober 2009 om 22:06
Ik hou best van spili...spuri... spriti... spirutaliteit!
Dank voor de tip. Mijn schoonzus en zwager zijn er geweest en die vonden de natuur inderdaad prachtig maar waren snel klaar met de rest van het land. Zijn later in Noorwegen geweest en vonden dat echt een aanrader. Zelf zou ik Chileens en Argentijns Patagonië aanraden (bij elkaar misschien niet eens zo heel veel duurder) en wil graag Zweden verder zien.
Dank voor de tip. Mijn schoonzus en zwager zijn er geweest en die vonden de natuur inderdaad prachtig maar waren snel klaar met de rest van het land. Zijn later in Noorwegen geweest en vonden dat echt een aanrader. Zelf zou ik Chileens en Argentijns Patagonië aanraden (bij elkaar misschien niet eens zo heel veel duurder) en wil graag Zweden verder zien.
donderdag 8 oktober 2009 om 22:21
quote:meloveyou schreef op 08 oktober 2009 @ 22:19:
Allo!
met icelandair vlieg je er redelijk voordelig heen
ze hebben ook pakketreizen
en idd het is wel duur, maar thuisblijven is dat ook!
Groetjes Meloveyou met haar spirituele hoofd!!!
??
En vanwaar nou IJsland? En niet Ierland, Schotland, Patagonië, Noorwegen? Allemaal vergelijkbare natuur. Ook heul spiritueel als je er op let.
Allo!
met icelandair vlieg je er redelijk voordelig heen
ze hebben ook pakketreizen
en idd het is wel duur, maar thuisblijven is dat ook!
Groetjes Meloveyou met haar spirituele hoofd!!!
??
En vanwaar nou IJsland? En niet Ierland, Schotland, Patagonië, Noorwegen? Allemaal vergelijkbare natuur. Ook heul spiritueel als je er op let.
donderdag 8 oktober 2009 om 22:31
Toch wel heel jammer dat er van die negatieve reacties opstaan
Het is maar een tip hoor!
en van dat thuisblijven is bedoeld als grapje
misschien hebben we allemaal een andere mening en humor
andere landen zullen ook best heel leuk zijn om te bezoeken
Ik schreef mijn stukje alleen maar als tip
Doe er mee wat je wilt, had alleen toch iets volwassener reacties verwacht!
Be positive People!!
Groetjes
Be positive People!!
Groetjes
donderdag 8 oktober 2009 om 22:31
donderdag 8 oktober 2009 om 22:34
quote:meloveyou schreef op 08 oktober 2009 @ 22:31:
Be positive People!!
Volgens mij zei ik ook keurig dankjewel
Punt is, ik persoonlijk zie even niet helemaal sommige linken die je lijkt te leggen, je legt het niet verder uit: wat is er nou zo spiritueel aan IJsland dat andere landen niet hebben?
Reykjavik doet me in de beschrijvingen overigens ook érg aan Ushuaia op Vuurland denken.
Groetjes[/quote]
Be positive People!!
Volgens mij zei ik ook keurig dankjewel
Punt is, ik persoonlijk zie even niet helemaal sommige linken die je lijkt te leggen, je legt het niet verder uit: wat is er nou zo spiritueel aan IJsland dat andere landen niet hebben?
Reykjavik doet me in de beschrijvingen overigens ook érg aan Ushuaia op Vuurland denken.
Groetjes[/quote]
donderdag 8 oktober 2009 om 22:36
donderdag 8 oktober 2009 om 22:37
Nou mijn eerste reactie was ook gewoon serieus,de 2e trouwens ook want ik las daar echt geen grapje in over dat thuisblijven.
Ik heb even bij d-reizen gekeken en een retourticket volgend jaar april kost ongeveer 300 euro pp(voor 1 week) ik ben benieuwd wat het dan zoal kost daar(overnachting en leuke dingen zien en doen)
Ik heb even bij d-reizen gekeken en een retourticket volgend jaar april kost ongeveer 300 euro pp(voor 1 week) ik ben benieuwd wat het dan zoal kost daar(overnachting en leuke dingen zien en doen)
donderdag 8 oktober 2009 om 22:52
vrijdag 9 oktober 2009 om 10:02
IJlsand is toch (zo goed als) failliet?
Nou dan heeft vast de regering daar allemaal mensen in gehuurd om op buitenlandse fora positieve berichtjes te plaatsen om toeristen te lokken!
Denken jullie ook niet?
maar ff sereneus.. ijsland lijkt me erg mooi... staat zeker op mijn reiswenslijstje (samen met de andere scandinavische landen)
Nou dan heeft vast de regering daar allemaal mensen in gehuurd om op buitenlandse fora positieve berichtjes te plaatsen om toeristen te lokken!
Denken jullie ook niet?
maar ff sereneus.. ijsland lijkt me erg mooi... staat zeker op mijn reiswenslijstje (samen met de andere scandinavische landen)
vrijdag 9 oktober 2009 om 16:28
Ijsland is super leuk, ga over n maandje voor de 2de keer. Idd paardrijden, noorder licht kijken, stappen, snowboarden en gewoon lekker een weekje relaxen...
Met dat duur zijn valt best een beetje mee (zeker na het bijna failliet gaan), overnachting kan vanaf 30 euro p nacht tot heeeel veel.
Ik vind de tip heel oke, is niet het eerste beste land waar je aan denkt als je een klein weekje weg wilt of zin hebt in een steden trip, wel?
Met dat duur zijn valt best een beetje mee (zeker na het bijna failliet gaan), overnachting kan vanaf 30 euro p nacht tot heeeel veel.
Ik vind de tip heel oke, is niet het eerste beste land waar je aan denkt als je een klein weekje weg wilt of zin hebt in een steden trip, wel?