vakantiemaatje gezocht 17 t/m 26 okt
donderdag 8 oktober 2009 om 14:15
donderdag 8 oktober 2009 om 14:25

donderdag 8 oktober 2009 om 14:28
En buiten dat je dit op het prikbord moet vragen, misschien iets uitgebreider vertellen wat je zoekt.
Zoek je iemand om de kosten mee te delen, of wil je gewoon gezelschap maar wel 'n eigen kamer en privacy?
Ga je feesten en beesten of wil je wat van de cultuur en natuur gaan zien?
Wat voor budget en wat voor land heb je in gedachten?
Het scheelt nogal wat of je naar 'n Turkse all-in wil of naar Mexico bijv.
Zoek je iemand om de kosten mee te delen, of wil je gewoon gezelschap maar wel 'n eigen kamer en privacy?
Ga je feesten en beesten of wil je wat van de cultuur en natuur gaan zien?
Wat voor budget en wat voor land heb je in gedachten?
Het scheelt nogal wat of je naar 'n Turkse all-in wil of naar Mexico bijv.

donderdag 8 oktober 2009 om 14:33
donderdag 8 oktober 2009 om 14:42
en over waar ik naartoe wil en hoe en wat:
Ja, ik zoek gewoon gezelschap. kosten delen is voor mij niet echt de aanleiding geweest. ik ga liever naar een zonbestemming waar ook wat cultuur en natuur te bleven is. Liever ook met iemand die ook niet alleen wil reizen net als ik.
hoor graag jullie advies qua bestemmingen...
Ja, ik zoek gewoon gezelschap. kosten delen is voor mij niet echt de aanleiding geweest. ik ga liever naar een zonbestemming waar ook wat cultuur en natuur te bleven is. Liever ook met iemand die ook niet alleen wil reizen net als ik.
hoor graag jullie advies qua bestemmingen...

donderdag 8 oktober 2009 om 14:45
Neem dan wat langer vrij en ga naar Thailand bijv. Daar heb je cultuur, natuur, heerlijke stranden, lekkere temperaturen en bovendien goedkoop. Een weekje is eigenlijk te kort om echt iets te kunnen doen. Je kunt overigens wel kijken naar vluchten vanuit Belgie, misschien hebben die niet in de zelfde week vakantie als Nederland?
donderdag 8 oktober 2009 om 14:56

donderdag 8 oktober 2009 om 15:05
quote:elninjoo schreef op 08 oktober 2009 @ 14:59:
Als je voor Thailand zou kiezen, dan kom je daar massa's backpackers tegen waar je mee op kunt trekken. Bovendien zit je dan ook niet vast aan 1 reisgenoot. Als die tegenvalt dan zit je met elkaar opgescheept.Helemaal waar. Ben er zelf in juli een maand geweest. En er is een Thailand-topic als je meer informatie wilt, zelfde pijlert.
Als je voor Thailand zou kiezen, dan kom je daar massa's backpackers tegen waar je mee op kunt trekken. Bovendien zit je dan ook niet vast aan 1 reisgenoot. Als die tegenvalt dan zit je met elkaar opgescheept.Helemaal waar. Ben er zelf in juli een maand geweest. En er is een Thailand-topic als je meer informatie wilt, zelfde pijlert.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit