LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Zo daar ben ik dan! Neem het valt blijkbaar op als ik me één dagje niet laat zien

Maar ik kón niet langskomen. Overdag op m'n werk en 's avonds bleek de modem stuk ! Zit dus nu in een één of ander koffieding met allemaal andere mensen met laptops om me heen (Chiek, het is dat Sproetekind weer naar het KDV is, want als ik hem bij me had gehad was ik echt de hipste stadsmama geweest die je je maar kunt voorstellen Er zitten wel twee Limbo's naast me, dat verstoord het plaatje een beetje - Er komt niemand uit Limburg toch?). Sproetman heeft een nieuwe modem via MP gevonden, kunnen we morgen halen. Rest van de dag even geen internet. Dus..... wil iemand mij alsjeblieft op de hoogte houden van echo van Elev, want ik wil het nieuws niet missen natuurlijk! Moest zo lachen gisteravond zat Sproetman me al te plagen "Mis je nu niets op het forum? Misschien zijn ze nu wel zonder jou een feestje aan het bouwen "

Luus jouw borstenverhaal overstijgt zo langzamerhand wel de Wet van Murphy hè? Ik hoop zo dat het niet een nieuw abces is, je blijft bezig zo.

Neempie, kan me voorstellen dat je er zo langzamerhand een hard hoofd in begint te krijgen. Ben wel blij te horen dat je in elk geval wel een voorraadje hebt, dus het gaat vast lukken, maar hormonen spuiten zou niet fijn zijn natuurlijk. En wil je nu dan toch ein-de-lijk eens een keertje je nieuwe haar laten zien? Zometeen is het weer helemaal aangegroeid en ik ben zo nieuwsgierig!

Volgens mij wilde ik nog op iets van DD reageren. Even posten en dan kan ik terugbladeren.
Oja, ik weet het weer. Over het uitproberen van de maxi-cosi in de auto. Ik zei van tevoren dat we dat even moesten uitproberen, voor het geval ik in het ziekenhuis zou bevallen. Was niet nodig volgens Sproetman, het was zó simpel en het stond gewoon op het stoeltje. Nou ja, toen we uit het ziekenhuis gingen wás 'ie me toch aan het stuntelen en we hadden maar 10 minuten om de parkeergarage te verlaten na het betalen (wat op zich natuurlijk krankzinning is in een ziekenhuis). Dus...uitproberen!

Oh en Neem, ik ben gek op jouw monsterposts, dus blijf ze vooral schrijven!
Vergeet ik helemaal Elev succes te wensen! Maar waarschijnlijk lig je nu al helemaal klaar met ijskoude gel op je buik. Spannend!

Ga zo je blad kopen (centerfold )
Kijk, daar is ze dan, en gelijk 3 op een rij ook

Jep, het valt gelijk op Sproet hihi.

Heb wel net hardop moeten lachen om je post, met het plaatje van hippe stadsmoeder. Had je ook een grote Latte Macciato or whatever ('lathé makkiado' op zn amerikaans) naast je staan?

Maar meid, geen modem tot morgen!!! dat is echt, ONoverkomelijk... serieus, ik herken dat onrustige gevoel van afkicken gelijk hahaha. Die sproetman legt maar mooi de vinger op de zere plek

Euh, ik zal je op de hoogte houden hoor, van Elevs nieuws.

En JAAA die foto komt wel, alleen ik vind het de hele tijd niet zo leuk zitten mn haar. Nou, ik zal kijken wat ik kan doen voor je. Al duurt het niet heel lang voor je het in het echt ziet natuurlijk. Bovendien, als ik de mensen om me heen mag geloven is het helemaal niet zo bijzonder. Er zijn er maar weinig die er iets van gezegd hebben
quote:sproet1978 schreef op 09 oktober 2009 @ 10:26:

Er zitten wel twee Limbo's naast me, dat verstoord het plaatje een beetje - Er komt niemand uit Limburg toch?).

me!
Elev, succes!

Neem, ik heb hier nog Brufen staan van toen ik mijn verstandskiezen had laten trekken. Ik zou zeggen, kom het gezellig ophalen en neem dan gelijk al die ovutestjes mee. Ik heb echt een geheugen als een euh... een uhm... een... je weet wel, zo'n ding, met van die gaatjes.

Wow, Miniemeis heeft een roze tong! Als je die dikke plak die erop zat gezien had, snap je dus echt niet dat iedereen zei dat het melkaanslag was. Melkaanslag my ass! Ze heeft nu melkaanslag en dat ziet eruit als een licht wit waasje over haar tongetje, niet als een enorme plakkaat. Nou heb ik helemaal geen vertrouwen meer in het consternatiebureau. Zowel de verpleegknudd(ig)e als de arts daar zeiden dat het geen spruw was. Pfff. Nou ja, nu gaat het beter met haar, en met mij ook.
Fijn dat het spulletje bij haar en bij jou helpt! Heb je nu helemaal geen pijn meer in je borsten/tepels?
Luusbaby leek vannacht de exorcist wel... direct na zijn flesje zette ik luusbaby rechtop (en ik voed al redelijk rechtop ivm met zijn refluxklachten) en *whoooaaaaam* met een enorme boog kwam alles er weer uit.

Mijn pyjamabroek helemaal nat, luusbaby van top tot teen nat van de melk. Flinke verschoonbeurt en wasbeurt gegeven vannacht.

Gelukkig ging het om half 9 beter en kwam er maar een klein beetje terug.
Jajajajajajajajaja nieuwsnieuwsnieuws:

'Helemaal heel met een schitterend hart en alles erop en eraan. Het is een meisje!'

Súperleuk

En dus geen verschrikkelijke jongensnamenstrijd
Lieve Elev en Elevman gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!!
Wat goed!!! Helemaal op en top baby! Elev en Elevman gefeliciteerd!! En een meisje! Waauw! Gewoon een tweede elevmeisje! Superrrleuk! Een meidenhuis dus!
Jeeeeee een Elevmeisje 2.0!!!!
Gefeliciteerd Elev en Elevman!

Ik wíst het, had zo'n sterk idee van een meisje voor Elev de afgelopen dagen. Maar bij Beng dacht ik ook een jochie, dus helemaal foutloos ben ik niet.
En dan is de stand nu 7 meiden - 5 jongens.

Mmmm wat betekent dat dan voor onze mini??!!! Gaan Pienman en de meesten van jullie dan toch ongelijk krijgen?
Goedemorgen (ok bijna middag, maar uitgeslapen dus voelt nog maar net dag)!

Nemootje hiiiiii! Wat klink je lekker vrolijk, ondanks je klutsei, ik hoop dat 'ie nog komt.

Beng wat een rotmens zeg, ik zou in elk geval eens informeren bij de politie en als het kan wel aangifte doen. Zal d'r manieren leren, echt je vraagt je af wat sommige mensen bezielt dat ze zich zo verheven voelen boven een ander dat ze zich zo onbeschoft mogen gedragen. Vroeger... toen wij jong waren... (en de lucht nog blauw... en sex nog veilig) XD. Maar serieus, moet niet kunnen, en er had jou en het kindje wat kunnen overkomen zeg, bah!

Ik had net veel meer geschreven maar lig heel raar scheef in bed want last van heup, drukte ik ergens op had ik opeens hotmail voor mijn neus, en toen ik pagina terug deed was alles weg...

Ik ga eerst even eten nu, kom zo mijn reacties en verhaal wel even verder afmaken, tot zo!
Er komt een babyvariant op elevmeisje!!

Wat onwijs leuk, gefeliciteerd elev en elevman!

Laat nu de namenstrijd maar losbarsten!
Jaaaaa een elev-meisje 2! Zat ik er even flink naast met mijn voorspelling!

Sproetje al geinformeerd? wel toch?!
Yeah voor Elev en Elevman!!! Elevmeisje krijgt een zusje!!!
Ja, sproetje weet het ook. De hotline staat weer roodgloeiend hier

Hm DD dat klinkt niet helemaal goed, dat scheef in bed vanwege zere heup

Mientje, lief aangeboden! Ik sta helaas op scherp voor vriendin anders had ik het overwogen

Ben zo benieuwd naar jouw reallife mopje
Terug.. met volle buik (eten + baby). Waar was ik...

Oh allereerst even gefeliciteerd Elev, een baby-meisje wat mooi! Weet grote zus het al? Ben zo benieuwd naar haar recactie!

Sproet geen internet thuis, dat is vervelend! En geen Wireless netwerkjes van buren die niet beveiligd zijn en je kan kraken zeker. Ik vind het al erg genoeg dat onze router soms uitvalt en ik hem uit en aan moet doen, heb een nieuwe staan maar moet nog opgezet worden. Alles baby gaat toch even voor.

Ben na je maxi-cosi verhaal ook zeker van plan om met liefje van het weekend even een oefen sessie te doen met het autostoeltje. Hij is soms wat laks in die dingen dat is soms ook wel heerlijk, "komt wel goed" en dat doet het ook, maar om nou een "ik zei het toch"-moment (prober ik echt niet te vaak te zeggen, ook als het wel zo is, lost zo weinig op..) te voorkomen waneer we midden in de emoties en hormonen zitten... wil die kraamtijd goed beginnen

Pien wat een grappige droom. Laat je dat soort dingen dan ook niet aansmeren, heb je ook helemaal niet nodig, haha. Ik heb trouwens af en toe helemaal rare dromen.. dan gebeurt er gewoon niks. Ben ik gewoon een dag aan het werk of zo, wordt ik wakker denk ik "en de clue was???"

Luus was vast beetje vervelend, en toch klinkt dat zo schattig met je excorsist mannetje, het arme schaapje. Kan daar verder wat aan gedaan worden, dat reflux, of dat iets dat gewoon weer over gaat? En wat stom van die assistente zeg, wel een beetje stelletje kneuzen bij elkaar daarzo!

Mien wat goed dat de spruw weg is bij je meisje, met jou ook alles weer goed? Hoe gaat het verder met Pienman en de vogeltjes?

Ik heb weer hoofdpijn.. ben ik opeens bang dat het mijn bloeddruk is maar heb ook gewoon knudde geslapen dus ik kijk het even aan. Doe misschien nog even een klein dutje en dan lekker douchen en er even uit, wat boodschapjes doen. Moet eigenlijk nog even een pakje halen in kleine maat want kwam er na wassen/strijke achter dat ik best veel in 62-68 heb maar heel weinig in 50, 56 en 50-56. Rompertjes zat maar maar 2 pakjes, mag best nog iets bij. Nou hebben we maar een mini winkelcentrumpje met alleen een goedkope kledingwinkel (Hans nogwat, Textiel of zo? met zo'n blauw logo), maar die hebben toch best scahttige baby-dingen dus als ik toch naar de supermakt ga schuifel ik even binnen.

Lieverds een hele fijne dag verder, hoop dat jullie ook even lekker kunnen genieten van het zonnetjes.

Liefs, me
quote:nemovisje schreef op 09 oktober 2009 @ 13:01: Hm DD dat klinkt niet helemaal goed, dat scheef in bed vanwege zere heup Aww wat ben je ook een lieverd. Valt alweer mee hoor, even bewegen doet ook heel wat, is allemaal bekken-pijn gerelateerd, gaat wel weer over :-)
jouw droom DD, 'en de clou was???' hilarisch

Ik denk echt dat je niet moet onderschatten hoeveel kleertjes je nodig hebt in kleine maat. Als ik onze forumpopjes hier zo een beetje in mn achterhoofd houd, geloof ik dat ze bijna allemaal echt nog in maat 50 hebben gepast, sommigen zelfs behoorlijk lang maximaal in maat 56... Dusse, ik zou mn slag nog even flink slaan, niet één pakje! Best kans dat jullie meisje de komende maanden alleen dat past. Volgens mij komt kraambezoek vaak ook alleen met iets grotere maatjes aanzetten?

Geniet van je dag!
anoniem_10245 wijzigde dit bericht op 09-10-2009 13:19
Reden: oeii weer n dt fout
% gewijzigd
Dankjulliewel! Zielsgelukkige elevmama meldt zich. Het was zo leuk joh, we hebben haar (toen nog 'het') uitgebreid bekeken van alle kanten. Ik vind dat hart zo bijzonder om te zien, je ziet constant al die kamers enzo, en het was in verhouding zo groot vond ik (een 2 cent muntje, zei de echoscopiste, heel klein dus ). De placenta ligt voor, wat verklaart dat ik nog niet heel snel iets voelde en nu ook vooral heel laag en niet bijzonder veel. Bij elevgrotezus zág je tijdens de echo echt een voet uit mijn buik komen (terwijl we die trap tegelijk op scherm zagen). Nu had ik dat ook wel een keertje, dat ze protesteerde en ik de duw voelde en zag tegelijk (zó raar is dat), maar dat is echt nog lange niet te zien van buiten, hoor.

Elevmeis is op het kdv dus die hoort het straks, maar ze zal wel blij zijn. Ze wilde een zusje. Ik denk dat ik me bij de wetenschap dat het een jongen werd net zo gevoeld had hoor, maar ik ben zo verliefd! Twee zusjes! Twee meisjes!
quote:DoubleDutch schreef op 09 oktober 2009 @ 13:03:

Mien wat goed dat de spruw weg is bij je meisje, met jou ook alles weer goed? Hoe gaat het verder met Pienman en de vogeltjes?

Nou hebben we maar een mini winkelcentrumpje met alleen een goedkope kledingwinkel (Hans nogwat, Textiel of zo? met zo'n blauw logo), maar die hebben toch best scahttige baby-dingen dus als ik toch naar de supermakt ga schuifel ik even binnen.

Hoe het met Pienman is, weet ik niet. Met Minieman wel heel goed, hij is weer thuis van werk nu omdat ik toch naar dat stomme verzette ding moet. En met de vogeltjes gaat het uitstekend!

Bij Hans Textiel hebben ze echt best leuke dingen, heb van mijn moeder nog 4 pakjes gekregen van de Hans voor Miniemeisje omdat ze bijna geen van haar kleertjes al paste in het begin.

Goed, ik ga mijn haar even kammen (zit nog in een vlecht, lekker uitgebreid gedoucht vanochtend ) en dan hup in de bus naar het stomme verzette verplichte ding. Heb met mijn studiegroep afgesproken dat we 'en masse' chagrijnig gaan kijken.
Verliefde Elev

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven