LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Ach elev wat lief. Je klinkt ook echt ubergelukkig!!!

Hebben jullie al een wagen uitgekozen? Heb je nog iets anders leuks aangeschaft?

Heel veel plezier met vertellen aan Elevmeisje!!
Oh ja, en we zijn daarna even wagens gaan kijken, maar ik vond de mu*ra veel te breed! Ingeklapt is hij ook nog erg groot, en dat vond ik bij elevmeisjes quin*ny juist erg vervelend, dus ik ben bang dat we zijn overgelopen naar het kamp van de buga*boo (dat was allesbehalve wat ik verwacht had te doen) omdat die echt heel klein en plat is. Daarvan kunnen er wel twee in de achterbak voor één van die anderen. Man jubelde: 'dan kan ik mijn golftas zelfs nog meenemen naar duitsland!' Het was een grapje gelukkig (niet het feit dát hij zijn golftas dan meeneemt, wat dat doet hij nu ook vaak, maar wel dat hij dat de belangrijkste reden vond).

Neem, wat vervelend, vlooien! Het was nu wel gelukt het rode gevaar te vangen, dus? Wat spannend dat je vriendin ligt te bevallen!
Elev, ik zit hier helemaal blij te zijn voor jou, je klinkt supergelukkig Ik zou zó graag elevmeisjes' gezicht willen zien als je het haar vertelt, lijkt me zo'n mooi moment!

En de bugaboo hebben wij ook, en zijn er heel tevreden over. Hij is lekker klein, wendbaar en makkelijk. (en ze staan ook massaal op marktplaats btw )

Neem, al nieuws van je vriendin?

Wat een heerlijk weer is het he? Ik ben echt aan het genieten vandaag, baby is echt een droom vandaag! (in tegenstelling tot gisteren ) Vanmorgen al snel goed op dreef, stond om 8.45 al te douchen, lekker getut samen binnen en een wandeling gemaakt met de draagzak, daarna middagdutje waarbij ik met een tijdschrift zalig in het zonnetje heb gezeten, en nu zitten we samen op de bank te kroelen en gaan we zo oprah en cosby show kijken (vonden jullie dat vroeger ook altijd zo leuk? Ik deed altijd alsof ik rudy was )

Ik heb trouwens het idee dat ze al lacht, kan dat? In het begin zijn het zenuwtrekjes, dat weet ik, maar inmiddels doet ze het als ik ga praten, en bovendien met allebei de mondhoeken tegelijk en vaak ook nog met lach-geluid
Of het al 'kan' Chiek weet ik niet (vast wel, ze doet het toch? ), maar het klinkt . Jullie hele dagje trouwens. Zo had je het je voorgesteld zeker, het moederschap, niet met virussen, ziekenhuisopnames en infusen. Blij te lezen dat je weer helemaal terug bent op je roze wolk!

Ik zit naast je, want mijn kleine moppie is steeds ook zo lief en vrolijk. Allebei. Mijn twee kinderen. Mijn dochters. Iiieeeh, ik word volwassen! *Reality hits elev* Straks heb ik een echt heel gezin, met twee blonde dochters die alleen maar jurken aan willen en met elkaar vechten om een labello of wie de roze paraplu mag.

Dat ze rijkelijk op MP te vinden zijn was ook één van mijn argumenten om over te lopen, Chiek. Maar ik wil geloof ik het liefst een bruine (ik weet nog niet wat man daarvan vindt) en die zie ik niet zoveel. Welke kleur heb jij ook alweer, zand, toch?
oh, ik zit hier alleen even mee te lezen af en toe. Te weinig tijd vandaag. Maar ik zit hier echt weg te smelten bij jullie gelukkige berichtjes. Zucht...

Ok. moet nu weer verder, maar ik blijf meelezen en zwijmelen!

Heb trouwens soort van eerste freelance contact binnen. Mag af en toe gaan schrijven voor die regionale krant. Voor heul weinig, maar mag ook foto's berekenen. Yeah!
quote:elev schreef op 09 oktober 2009 @ 15:11:

Of het al 'kan' Chiek weet ik niet (vast wel, ze doet het toch? ), maar het klinkt . Jullie hele dagje trouwens. Zo had je het je voorgesteld zeker, het moederschap, niet met virussen, ziekenhuisopnames en infusen. Blij te lezen dat je weer helemaal terug bent op je roze wolk!

Ik zit naast je, want mijn kleine moppie is steeds ook zo lief en vrolijk. Allebei. Mijn twee kinderen. Mijn dochters. Iiieeeh, ik word volwassen! *Reality hits elev* Straks heb ik een echt heel gezin, met twee blonde dochters die alleen maar jurken aan willen en met elkaar vechten om een labello of wie de roze paraplu mag.

Oh, kan me dat zo voorstellen Elev. Smelt hier weer even verder. Volgens mij ligt hier straks alleen een plasje bij mijn bureau. Hihi...

Manlief heeft al instructies gekregen om van de volgende een meisje te maken. Hihi... ik vind mijn kleine jongetje echt de allerliefste en mooiste en schattigste, maar kan hem helaas geen jurkjes aandoen en laat ik dat nou net telkens zien als ik kleertjes ga shoppen. Gelukkig ook erg gave en stoere outfits voor mijn stoere boy, maar ik sta toch ook voor de gein wel eens te kijken bij de roze kant op de baby afdeling.

Ja, als ik een dochter krijg dan wordt het toch wel erg veel roze ben ik bang.
hihihi, ik keek juist vaak een beetje jaloers bij de jongenskleren, caat. Zul je zien dat jij straks zo'n tomboy krijgt die alleen wijde spijkerbroeken aan voddige t-shirts aan wil. Zullen we dan af en toe een dagje ruilen?
Meiden het geluk straalt van mijn scherm.

Precies zoals Chiek het omschrijft zie ik het ook voor me. Heeeeerlijk!!!

En Elev heeft straks twee van die moppies. Enne ja dat klinkt heel volwassen. (Had ik ook verwacht dat ik mezelf opeens heel volwassen zou vinden (voor het eerst) als ik zwanger zou zijn, maar nee hoor.)

Caatje wat goed van je freelance ding!!! Gefeliciteerd!!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de meidenkant vaak ook net iets leuker vind dan de jongenskant. Ben nu toch ook wel heeeeeeeel nieuwsgierig naar ons guppie!!!

Chiek ik weet niet vanaf wanneer kindjes gaan lachen maar dit klinkt heel echt! En lief!!

Heeft hier iemand ervaring met het sluitlaken trouwens? Is dat wat?
Nou, inderdaad. Kan zomaar anders uitpakken inderdaad. Manliefs zus is namelijk echt een tomboy en altijd sportief gekleed. Krijgt ze een dochter die het liefst elke dat een roze prinsessenjurk aan wil compleet met hakjes, een kroontje en een toverstaf met glitters.

Zo erg was ik vroeger ook weer niet, maar wilde wel altijd het liefst een jurkje aan en mijn lievelingskleur was ook roze. Wat zeg ik, misschien nog steeds wel. Zie net dat ik vandaag een roze blouse aanheb.
Oh Pien, koop geen sluitlaken. Ik heb er 1. Heb het 1 keer gedragen, maar vond het vreselijk. Mijn lichaam voelde al aan alsof ik overreden was door een vrachtwagen die eerste dagen en het laatste wat ik wou, was om dat dan ook nog eens zo strak in te snoeren. Had de eerste dag wel punten mee gescoord bij schoonmama omdat ze dat vroegah in China ook deden. Maar goed; bij mij bleef het bij die ene dag. Maare.. als ik je er blij mee kan maken, dan neem ik hem wel mee naar de volgende date. Zal het wel even wassen eerst..
Ah ok Caat. Tja ik dacht eraan omdat ik er net iets over las. Sommigen mensen zijn er heeeel blij mee. Ik kan me er niets bij voorstellen. Had er ook niet aan gedacht voordat ik dit stukje las. Maar als ik 'm mag lenen... Zal het ook eens aan de vk vragen.
Oehhh ze smst net 'volledige ontsluiting, ik mag aan de bak. Duim voor me'

Vet spannend!!!

Elev, wat fijn te lezen dat je zo hoteldebotel gelukkig bent! Superleuk. Ben ook heul benieuwd hoe elevmeis gaat reageren
Oh, Neem, spannend zeg!!! Maare, ga je er dan nu heen voor morele steun?? Had ik even niet meegekrege, maar wat leuk in dat geval!!

Pien: Ja, ik was door dat soort ervaringen ook helemaal over de streep, maar ik vond het niks. Maar buik is nu nog steeds niet strak. Misschien toch langer aan moeten doen.
Nou, het is even rijden (zeeland), maar ze wil heel graag al snel haar kindje gaan bewonderen aan familie en vrienden het dichtst bij haar. En daar hoor ik bij , dus ik stap zo wel in de auto en dan zie ik wel of ik eerst nog naar mn ouders ga of dat ik heel lang in de file sta en gelijk door mag komen (ze ligt in t ziekenhuis). Dus ik ben nu weg hoor, dáág!
Waaaaah Neempie wat leuk!! Te laat maar toch veel plezier!
Oooh wat leuk Neem! Veel plezier bij je vriendin!
Jaja elev, je wordt al een grote meid, je hebt straks 2 dochters!

Gek idee he, dat je dan gewoon een gezin van 4 hebt! Ben je dan trouwens "klaar" of zou je een 3e kind ook nog graag willen? (omdat je zelf ook uit een groter dan 2 kinderen gezin komt)

Wij hebben inderdaad een zandkleurige bugaboo, wilde persé een neutrale kleur, vandaar. Had gerust ook voor bruin gekozen hoor, maar die hadden ze niet in een straal van 15 km

Neem, ze is dus nu aan het persen.... Spannund!!

Chicaatje, wat goed van je opdracht! En ook al verdient het niet meteen tonnen, je moet ergens beginnen toch? Ben trots op je!
Oh Neem, leuk!! Goeie reis, voorzichtig met je koekblikkie hè (of ga je met de grotemensenauto? ).

En Caat: zoals bij jouw schoonzus gaat het hier ook ongeveer dus (behalve dat ik niet echt een tomboy ben -vind ik). Ze droomt momenteel nogal veel en de ene nacht gaat dat over reusachtige kevers in haar bed, en de volgende nacht wordt ze huilend wakker omdat in de nachtmerrie haar 'schoenen op stokjes' stuk zijn. Allebei ongeveer even erg. Ik ga even boodschappen doen en dan lekker vroeg de grote zus ophalen..
Heb trouwens net een bord met boerenkool met worst in de magnetron opgewarmd en opgegeten, had gisteren mijn bord nl. niet leeggegeten en dit leek me een betere keuze dan een pak stroopwafels of koffieleutjes.... Was erg lekker moet ik zeggen. Straks nasi eten bij mijn ouders, hmmmmm.
Hihi ik ga met de grotemensenauto we hebben vandaag geruild!

En Elev: ja, je wordt volwassen. Gek gevoel moet dat zijn...

Ja nu ben ik écht weg!
Dan ben ik klaar hoor, Chiek. Was wel even een gekke constatering na de echo vanmorgen: dat ik dus nooit een zoon zal krijgen. De enige reden waarom ik er meer zou willen is omdat ik het zelf heel leuk vind om zoveel zussen te hebben, maar ik ga vier kinderen echt niet trekken hoor! Bovendien kunnen we er maar twee kwijt. Hoeveel willen jullie er eigenlijk, ook twee toch? Volgens mij heb ik hier pas twee mensen gehoord die evt wel tot drie wilden gaan: Sproet en Caatje. Alhoewel ik me Laal ook wel met een hele kinderschare kan voorstellen.

Maar nu ga ik echt! Mijn zus komt zo gezellig eten, dat zal elevmeisje vast minstens even leuk vinden als het feit dat ze een zusje krijgt.
Oh ja, Pien, ik had dat idee bij no.1 dus tegen verwachting ook nog helemaal niet, dat ik volwassen was. Ik vraag me af of dat ooit komt. En wat lief dat je gelijk het schema hebt aangepast! (ik snap trouwens ook niet dat we nu blijkbaar weer over de 3000 mogen.)
Elev, wat een leuk nieuws! Ik had je al gemaild tuuk, maar ook hier nog even een vette cheer, want wat een heerlijk nieuws en wat superleuk voor Elevmeisje, een zusje erbij!

Neem, wie is er aan het bevallen? Kan het even niet zo snel terugvinden... :oops:

Caat, ik heb zulke leuke jongenskleertjes gescoord vandaag bij de ZA*RA echt de moeite waard om eens te kijken. Voor meisjes is er daar juist weer helemaal niks, tenzij je je kind als een kopie van jezelf wil kleden, met een tijgerlegging en een ruchestop, vreselijk, die grote-mensen-mode-voor-kids...

Chiek, heerlijk dat je zo geniet! En die lachjes die zijn echt wel echt hoor! Volgens mij kunnen ze na 3 weken al lachen, dus dat kan makkelijk. Leuk he, die smiletjes!

Man, ik ben sufgeshopt. Ik heb zoveel leuke dingen gescoord, vnl. voor mijn kindjes. Mini was op de creche en V. is een dagje meegeweest naar het kantoor van lief. Hij heeft daar lekker liggen pitten, dus helemaal goed. En ik heb echt even lekker kunnen struinen. Ik bedacht me trouwens Sproet, dat we wel even hadden kunnen meeten tussen de bedrijven door, want je zit volgens mij praktisch naast het kantoor van mijn lief. Maar weet het even niet meer zeker...

Ik ga even de aankopen opruimen. Er zit trouwens niks voor mezelf bij Maar ik heb zo'n dure smaak (noodgedwongen, want als je geen maat 36 hebt staan veel dingen al snel armoedig), daar moet ik eerst even wat geld voor reserveren voordat ik weer met allemaal meuk thuiskom.
Veel plezier Elev; lijkt me zo leuk om zussen te hebben. Ik heb alleen een broertje van zes jaar jonger en voel me tot nu toe meer moeder dan zus eigenlijk. Band is ook niet zeer goed of zo. Spreek en zie hem zo eens in de maand denk ik. Wel jammer, maar het is niet anders.
quote:elev schreef op 09 oktober 2009 @ 16:09:

Oh ja, Pien, ik had dat idee bij no.1 dus tegen verwachting ook nog helemaal niet, dat ik volwassen was. Ik vraag me af of dat ooit komt. En wat lief dat je gelijk het schema hebt aangepast! (ik snap trouwens ook niet dat we nu blijkbaar weer over de 3000 mogen.)Ik voel me nog steeds niet volwassen trouwens. En nog steeds hoor ik nog wel eens (toevallig gister nog van een collega) dat een baby zo gek bij mij staat omdat ik zelf nog zo'n kleuter ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven