Trouwlocatie
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:00
Mijn lief en ik gaan volgend jaar trouwen en we zijn op zoek naar een originele trouwlocatie! Het liefste willen we alles op 1 locatie doen: trouwen, foto's, receptie en diner.
Hebben jullie leuke suggesties/ideeën? Omgeving Rotterdam (met een straal van ongeveer 50 km eromheen).
Ben benieuwd en alvast bedankt
Hebben jullie leuke suggesties/ideeën? Omgeving Rotterdam (met een straal van ongeveer 50 km eromheen).
Ben benieuwd en alvast bedankt
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:02
Strandtent. Wij gaan 99% zeker hier trouwen: http://www.beachlinebeach.nl/
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:16
Bergen op Zoom is inderdaad een hele mooie tip. Je kunt dan alles doen in het Markiezenhof, maar... met een paar meter sta je op de Grote Markt en in het historische (voormalig) stadhuis kun je ook je huwelijk laten voltrekken. Vroegâh scheelde dat nogal een slok op een borrel. Voor het budget altijd leuk, want een feestje in het Markiezenhof is niet gratis .
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:18
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:21
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:23
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:46
quote:Ankh2 schreef op 09 oktober 2009 @ 12:38:
Top dames, ik ga 's lekker surfen!
Heeft 1 van jullie wel 's gehoord van trouwen op de Euromast? Zo ja, was dat wat?!?
Ik wil zo graag "iets anders dan anders"..
Ah, abseilen in je trouwjurk dus (doe je dan wel extra mooie jarretels aan voor het volk beneden in de file voor de maastunnel?)
Geen idee hoe het daar trouwt, TD-man moet nog steeds op zijn knieen uberhaupt, en ik heb hoogtevrees (of meer accuraat: dieptevrees )...
Top dames, ik ga 's lekker surfen!
Heeft 1 van jullie wel 's gehoord van trouwen op de Euromast? Zo ja, was dat wat?!?
Ik wil zo graag "iets anders dan anders"..
Ah, abseilen in je trouwjurk dus (doe je dan wel extra mooie jarretels aan voor het volk beneden in de file voor de maastunnel?)
Geen idee hoe het daar trouwt, TD-man moet nog steeds op zijn knieen uberhaupt, en ik heb hoogtevrees (of meer accuraat: dieptevrees )...
vrijdag 9 oktober 2009 om 12:52
West-Indisch huis in Amsterdam.
Ik ben getrouwd in een kasteel dat in familiebeheer is. Het idee dat je op een locatie zit waar honderden mensen al zijn getrouwd vond ik niet erg spectaculair. Maar het West-Indisch huis vond ik geweldig (daar trouwde een familielid). Maar dan moet je wel in Amsterdam wonen
Edit: had niet gelezen dat je in omgeving Den Haag iets wil.
Ik ben getrouwd in een kasteel dat in familiebeheer is. Het idee dat je op een locatie zit waar honderden mensen al zijn getrouwd vond ik niet erg spectaculair. Maar het West-Indisch huis vond ik geweldig (daar trouwde een familielid). Maar dan moet je wel in Amsterdam wonen
Edit: had niet gelezen dat je in omgeving Den Haag iets wil.