opleiding tot kraamverzorgster
donderdag 8 oktober 2009 om 16:05
Hoi, ik heb een vraag en hoop dat iemand me hier kan helpen. Ik ben 26 jaar en woonachtig in de omgeving van Enschede. Nu ben ik op zoek naar een opleiding als kraamverzorgster en heb gehoord dat hier een verkorte opleiding voor is. Ik kan alleen moeilijk wat vinden op het internet. Hebben jullie misschien tips voor me? Alvast bedankt voor de reacties!!!
Groetjes Mischa
Groetjes Mischa
donderdag 8 oktober 2009 om 16:11
VVT had eerder dit jaar erg veel vacatures en zocht MBO'ers die de kraamzorg inwilden: http://www.enschede.tctub ... rg_zoekt_werkloze_vrouwen
Misschien moet je eens contact met hen (of een van de andere twee grote kraamzorgaanbieders in Enschede) contact opnemen.
Ik heb mijn info van Google. Tik eens in 'kraamzorg opleiding enschede'.
Succes,
TD
Misschien moet je eens contact met hen (of een van de andere twee grote kraamzorgaanbieders in Enschede) contact opnemen.
Ik heb mijn info van Google. Tik eens in 'kraamzorg opleiding enschede'.
Succes,
TD
donderdag 8 oktober 2009 om 16:21
tip via het deltion college worden de verkorte opleiding gegeven.. die komen ook op locatie les geven..
ik heb zelf ook de verkorte opleiding gevolg..
maar doe wel goed onderzoek voordat je uberhaupt start met het volgen van zo'n opleiding..
het is echt heel erg zwaar allemaal en er komen heel veel dingen bij kijken die je niet van te voren verwacht..
als je meer info dan stuur me maar een berichtje dan kunnen we mischien mail uitwisselen.
ik heb zelf ook de verkorte opleiding gevolg..
maar doe wel goed onderzoek voordat je uberhaupt start met het volgen van zo'n opleiding..
het is echt heel erg zwaar allemaal en er komen heel veel dingen bij kijken die je niet van te voren verwacht..
als je meer info dan stuur me maar een berichtje dan kunnen we mischien mail uitwisselen.