Het Kasteel

woensdag 18 maart 2009 om 19:49
Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!
**snuft**
9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.
**fluit om de butler**
Schiet eens op met die koffers, Joh!
Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!
Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
donderdag 8 oktober 2009 om 16:45
Ruilen Darly? Jij naar politieke campagnestrategietoestandbijeenkomst met allemaal mensen die ik geheel niet ken, op 3 uur slaap, en ik naar de voorstelling ?
Blegh, heb geen zin (ook), maar moet wel want heb het beloofd en moet terugkoppelen naar de lokale campaigners hier in Lilstad. ~vraagt zich vertwijfeld af waarom ze zich toch altijd weer laat strikken voor dit soort dingen~
Blegh, heb geen zin (ook), maar moet wel want heb het beloofd en moet terugkoppelen naar de lokale campaigners hier in Lilstad. ~vraagt zich vertwijfeld af waarom ze zich toch altijd weer laat strikken voor dit soort dingen~

donderdag 8 oktober 2009 om 19:42
**ontstrikt Lil**
Just say no, dear!
Wat een dag! Fiets van MK bleek vanmorgen plattige band te hebben en de fietspomp paste niet op het ventiel.
**zie hier het beeld van een woest rondrennende, al mopperend en gdvrende Tila, die het ook allemaal niet weet op de vroiege ochtend en een MK die vraagt waaropm mama zo boos doet **
Loodzwaar de ochtendrit gedaan dus. Vanmiddag had ze een feestje, dus ik de tijd om dat bandje een te plakken.
Dat resulteerde in een twee uur durend gevecht van Tila-met-fiets. Ik vermoed dat de fietsenmaker de hele fiets gedemonteerd heeft gehad om die aanhangfiets te monteren. Ik heb em in ieder geval geheel gedemonteerd om die aanhangfiets eraf te krijgen.
Maar ik heb gewonnen. Oh zo!
Iemand koffie?
Just say no, dear!
Wat een dag! Fiets van MK bleek vanmorgen plattige band te hebben en de fietspomp paste niet op het ventiel.
**zie hier het beeld van een woest rondrennende, al mopperend en gdvrende Tila, die het ook allemaal niet weet op de vroiege ochtend en een MK die vraagt waaropm mama zo boos doet **
Loodzwaar de ochtendrit gedaan dus. Vanmiddag had ze een feestje, dus ik de tijd om dat bandje een te plakken.
Dat resulteerde in een twee uur durend gevecht van Tila-met-fiets. Ik vermoed dat de fietsenmaker de hele fiets gedemonteerd heeft gehad om die aanhangfiets te monteren. Ik heb em in ieder geval geheel gedemonteerd om die aanhangfiets eraf te krijgen.
Maar ik heb gewonnen. Oh zo!
Iemand koffie?
vrijdag 9 oktober 2009 om 00:02
Maaaaaar het is je wel gelukt Tila heel goed.
Lil, hie was bijeenkomst? Toch wel leuk?
Darly werken overleefd?
En de andere dames?
Ik zit weer enigszins in mijn kracht. Heb vanavond nonstop telefoon avond gehad en ik heb de route wel redelijk in mijn hoofd. Een supra krijgen ze er niet zomaar onder. Puh! Doe morgen een inhoudelijke kelderupdate. Nu slapen truste meiden.
Lil, hie was bijeenkomst? Toch wel leuk?
Darly werken overleefd?
En de andere dames?
Ik zit weer enigszins in mijn kracht. Heb vanavond nonstop telefoon avond gehad en ik heb de route wel redelijk in mijn hoofd. Een supra krijgen ze er niet zomaar onder. Puh! Doe morgen een inhoudelijke kelderupdate. Nu slapen truste meiden.
vrijdag 9 oktober 2009 om 00:47
Avondwerk begon paniekerig. Ik reed mijn auto in de parkeergarage, braaf raampje naar beneden, bonnetje uit de automaat...wil mijn electrische raam niet meer dicht. Dus ik ook vloeken en tieren (waarschijnlijk op dezelfde manier als Tila). Bij gebrek aan vriendje mijn vader gebeld en tegen hem geroepen: HET IS STUK! Waarop hij uiteraard antwoordde: ja, en wat kan ik daar nu aan doen? Vervolgens een half uur panisch op het knopje van het raampje gedrukt (vrouwenoplossing 1), toen er een kwartier boos naar gekeken (vrouwenoplossing 2) en toen de anwb gebeld. Maar omdat ik een nieuwe touchscreen-telefoon heb en ik nog steeds panisch op het knopje van het raam stond te raggen, had ik de telefoon tussen mijn schouder en hoofd geklemd en drukte ik met mijn oor tot twee keer toe de mevrouw van de anwb weg. Maar goed, Wegenwacht zou komen...ik doe nog 1 poging met het knopje...en jawel hoor...het raampje zoefte braaf weer omhoog. Ik blij, stap de auto uit...gaat mijn portier niet meer dicht. Weer alle 2 de vrouwenoplossingen geprobeerd, toen de portier met al mijn inmiddels opgebouwde woede en kracht dichtgeramd...en toen bleef ie braaf dicht. Wegenwacht afgebeld, theater in...had iemand per ongeluk mijn avondeten (wat lief voor mij was bewaard) opgegeten dus er was niet veel meer een droge tosti met kaas en ketchup (tegen de droogte). En toen moest de avond eigenlijk nog beginnen :-S Maar goed, verder alles op rolletjes en nu lekker rustig thuis op de bank. En morgen ben ik vrij: yeah

vrijdag 9 oktober 2009 om 07:43
Mag ik natuurlijk niet om lachen, D, maar ik doe het wel. Zie het zo voor me!
Vandaag met auto naar garage?
Suup in d'r kracht. Goed zo.
Ik heb gisteravond van 23 tot 0100 kots staan ruimen (al dan niet samen met Lief) en er ligt nu een vijfjarig dweiltje op de bank. Ik ga dus niet naar m,'n werk, maar 'vrij yeah' wordt dat niet...
want ik hou Jom ook maar thuis - het heeft geen zin om een fietstocht met MK te ondernemen, 2 keer, om haar wat rust te gunnen voor 3 uur. Dan maar zo. Maken we er dweiltjesdag van en zal ik me straks braaf op dse bank installeren met een pot thee en alle nieuwe inderboeken die we van de week gescoord hebben...
Iemand koffie`?
Vandaag met auto naar garage?
Suup in d'r kracht. Goed zo.
Ik heb gisteravond van 23 tot 0100 kots staan ruimen (al dan niet samen met Lief) en er ligt nu een vijfjarig dweiltje op de bank. Ik ga dus niet naar m,'n werk, maar 'vrij yeah' wordt dat niet...
want ik hou Jom ook maar thuis - het heeft geen zin om een fietstocht met MK te ondernemen, 2 keer, om haar wat rust te gunnen voor 3 uur. Dan maar zo. Maken we er dweiltjesdag van en zal ik me straks braaf op dse bank installeren met een pot thee en alle nieuwe inderboeken die we van de week gescoord hebben...
Iemand koffie`?
vrijdag 9 oktober 2009 om 09:53
Ben bijna gestikt in koffie van het lachen om Darly's rage against the car-machine
Sterkte voor MK! Als het dezelfde kots-bug is als van GG, is met 24 uur het ergste leed geleden, maar ja, da's maar afwachten en in de tussentijd nog steeds zielig...
De zon schijnt en weekend wordt prutweer heb ik begrepen: ik trek stekker uit laptop en ga naar buiten. Werk inhalen doe ik wel weer als het regent.
Sterkte voor MK! Als het dezelfde kots-bug is als van GG, is met 24 uur het ergste leed geleden, maar ja, da's maar afwachten en in de tussentijd nog steeds zielig...
De zon schijnt en weekend wordt prutweer heb ik begrepen: ik trek stekker uit laptop en ga naar buiten. Werk inhalen doe ik wel weer als het regent.

vrijdag 9 oktober 2009 om 11:06
Het ziet er naar uit dat MK aan het opknappen is. Wel nog duidelijk ziekig want de tranen zitten hoog en vallen er bij elke kleine tegenslag uit .
Maar ja, ze heeft dan ook ruim 3 uur slaap gemist vannacht, en dat in combi met een buikig virus, daar zou ik ook van gaan huilen, geloof ik. En het zou ook zomaar nog eens heftige oververmoeidheid kunnen zijn: ze was al moe, en et kinderfeestje van gister er nog overheen...
Ik wil niet dat het prutweer wordt! Want Mims komt morgen en we zouden met het kroost door een doolhof gaan lopen!
Iemand een soepie?
Maar ja, ze heeft dan ook ruim 3 uur slaap gemist vannacht, en dat in combi met een buikig virus, daar zou ik ook van gaan huilen, geloof ik. En het zou ook zomaar nog eens heftige oververmoeidheid kunnen zijn: ze was al moe, en et kinderfeestje van gister er nog overheen...
Ik wil niet dat het prutweer wordt! Want Mims komt morgen en we zouden met het kroost door een doolhof gaan lopen!
Iemand een soepie?
vrijdag 9 oktober 2009 om 11:58
Hier ook een dweiltje: de Freule moest vanochtend van school opgehaald worden wegens ziek. Nu zit ze hier op de bank TV te kijken en heb ik het donkerbruine vermoeden dat ze inderdaad errug ziek is. Schoolziek, that is.
Bijna weekend! Ik heb een rotweek achter de rug met erg veel werkstress ende onzekerheid, en ik merk dat dat er fiks inhakt. Goed dat het weekend is, dus.
Bijna weekend! Ik heb een rotweek achter de rug met erg veel werkstress ende onzekerheid, en ik merk dat dat er fiks inhakt. Goed dat het weekend is, dus.
.
vrijdag 9 oktober 2009 om 13:00
M'anas, geniet maar lekker van je dagen vrij!
Ik ben lekker uitgeslapen en ga straks over tot de praktische invulling van mijn middag: boodschappen doen, naar het postkantoor, met de auto naar de garage en besteld verjaarskado voor mijn moeder ophalen.
Jeetje, een doolhof, dat is lang geleden! Nooit erg fijne herinneringen aan gehad, ik ben niet claustofobisch aangelegd maar in een doolhof krijg ik altijd de zenuwen
Ik ben lekker uitgeslapen en ga straks over tot de praktische invulling van mijn middag: boodschappen doen, naar het postkantoor, met de auto naar de garage en besteld verjaarskado voor mijn moeder ophalen.
Jeetje, een doolhof, dat is lang geleden! Nooit erg fijne herinneringen aan gehad, ik ben niet claustofobisch aangelegd maar in een doolhof krijg ik altijd de zenuwen

vrijdag 9 oktober 2009 om 13:30
vrijdag 9 oktober 2009 om 14:29
Marie .
Ik heb het ook even gehad. Ben doodop inmiddels. Het duizelt me aan alle kanten, ik ben geloof ik twee kilo kwijt sinds woensdag en ik vind het gewoon allemaal even niet leuk. Zit thuis te werken in afwachting van cv monteur. Ik zit nog wel in mijn strijdbare fase, maar het is gewoon allemaal even te veel.
Ik ga proberen het enigszins los te laten en zondag verder te gaan met het champagne-plan. Nu gewoon even niet. Weekend. Puh!
Is het al borreltijd?
Ik heb het ook even gehad. Ben doodop inmiddels. Het duizelt me aan alle kanten, ik ben geloof ik twee kilo kwijt sinds woensdag en ik vind het gewoon allemaal even niet leuk. Zit thuis te werken in afwachting van cv monteur. Ik zit nog wel in mijn strijdbare fase, maar het is gewoon allemaal even te veel.
Ik ga proberen het enigszins los te laten en zondag verder te gaan met het champagne-plan. Nu gewoon even niet. Weekend. Puh!
Is het al borreltijd?
vrijdag 9 oktober 2009 om 14:39
Precies, Suup! Nu even niet, een mens moet ook opladen. Overigens zeer eens met posting Mims in Kelder (waar ik nu om whatever reason even niet in kan). Strijdplan moet je wel maken; en je kunt verzekerd zijn van alle support die je nodig hebt wat mij betreft.
Maar nu: even afschakelen, voetjes omhoog en rust. Doe die werklaptop ook maar uit; komt maandag wel weer.
Maar nu: even afschakelen, voetjes omhoog en rust. Doe die werklaptop ook maar uit; komt maandag wel weer.
.

vrijdag 9 oktober 2009 om 15:38
Oh ja en die cv-controleur.... die kwam dus niet. Ben net maar even gaan bellen, blijkt dat dit bedrijf niet meer de jaarlijkse controle is omdat ik een andere verhuurder heb en die doen met hun geen zaken. Foutje dat ze toch een afspraak hebben gemaakt. Blegh. Huisbaas gebeld en nu ga ik volgende gebeld worden door het bedrijf waar zij zaken mee doen.