Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
quote:Morrie schreef op 09 oktober 2009 @ 11:24:

En Harrie niet-Nederlands .

Harrie zou een goede Surinamer zijn

Nee, ik herken wel weer wat van Harrie in mijn vader. Mijn vader komt lui over, maar heeft heel fysiek zware baan. En dat heeft Harrie ook. Dus als hij thuis is wil hij zennnnnnnnn...

Een hangmat op jullie terras zou niet misstaan.
Oh, spannend Morrie. Of spannend is niet het goede woord.

Zou me heel onprettig voelen als er zo geheimzinnig gedaan wordt.

En nieuwsgierig!
We hebben al jaren een hangmat op het terras . Sterker nog, Harrie krijgt een nieuwe van ons voor zijn verjaardag volgende week .

En jouw vader komt lui over? Dat heb ik nou nog nooit gedacht hoor, dat jouw vader lui is....

Harrie zegt wel altijd dat hij Afrikaanse kuiten heeft. Geen kuiten dus.
Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn over judo. Ik heb dat helemaal niet. Blijft toch een vechtsport. Ik weet wel dat het er één is met resprect en regels maar toch sta ik niet te springen. Ik voel veel meer voor teamsport.
Ja, ik voel ook heel goed aan dat het niet de bedoeling is dat ik vraag wat er aan de hand is. Terwijl ik dat normaal allang gedaan had.

Nu is hij weer naar buiten om te telefoneren. Dat snap ik dan ook weer niet helemaal. Als je je baan gaat opzeggen hoef je niet steeds te bellen. Er is dus iets anders, maar wat kan er nou zijn dat zo geheim is......
Wat bedoel je met: blijft toch een vechtsport?

Ik kijk ook vooral naar Schorrie. Een teamsport heeft als voordeel dat ze leren samen te werken en samen te spelen. Dat kan Schorrie allemaal al (redelijk, alles kan verbeterd worden ) goed. Judo leert je te luisteren, naar regels te handelen, en dat is iets wat Schorrie nog niet zo goed kan. Daarnaast is het heel goed voor je zelfvetrouwen, wat ik erg belangrijk vind om mee te geven in de opvoeding.

Overigens, de ene sport hoeft de ander niet uit te sluiten en hoeft ook niet te betekenen dat je nooit meer kunt switchen.
Mijn vader heeft ook geen kuiten. Zou ik ze daarom voor twee hebben? Maar lui is misschien niet het goede woord, maar mijn vader doet waar hij zin in heeft als hij vrij is en is weinig sociaal gezind op dat moment. Alsof hij tijd wil inhalen ofzo met dingen die hij leuk vindt. Hij heeft ook een hele grote hobby (die stinkduiven) en gaat daar helemaal in op.

Heb een ongewenste intimiteiten zaak lopen op het moment op één van mijn afdelingen en onze advocaat moet me echt aan de riem leggen (Wind, hoor en wederhoor. We leven in een democratie), maar deze man legt het aan met jonge meisjes. Ik heb MSN verslagen gelezen en krijg er kippenvel van. Viezerik...
Ik proest hardop om 'die stinkduiven'. Gelukkig is collega met zichzelf bezig en vraagt niets
Euhm, maar een werknemer van jullie legt het aan met jonge collega's? Die daar niet van gediend zijn?
quote:Morrie schreef op 09 oktober 2009 @ 12:17:

Wat bedoel je met: blijft toch een vechtsport?

Ik heb persoonlijk niets met vechtsporten. Dan kan dit er één zijn waar ze leren luisteren, discipline kunnen opbrengen etc. (en dat vind ik er ook prima aan) maar het vechtaspect spreekt me niet aan.

En natuurlijk sluit de ene sport de andere niet uit, maar gaf met teamsport mijn persoonlijke voorkeur aan.
quote:Morrie schreef op 09 oktober 2009 @ 12:23:

Euhm, maar een werknemer van jullie legt het aan met jonge collega's? Die daar niet van gediend zijn?Jep, tot nu toe alleen verbaal, maar voor de meisjes (nu achteraf) ongewenst.
O ja, dat snap ik wel, dat heb ik ook wel hoor. Ik zie judo alleen niet echt als een vechtsport. Dat heb ik meer met boxen ofzo, waarbij je echt op elkaar inslaat. Al zie ik daar de goede dingen ook nog wel van, van die sport dan, niet van op elkaar inslaan.
quote:Morrie schreef op 09 oktober 2009 @ 12:14:

Ja, ik voel ook heel goed aan dat het niet de bedoeling is dat ik vraag wat er aan de hand is. Terwijl ik dat normaal allang gedaan had.

Nu is hij weer naar buiten om te telefoneren. Dat snap ik dan ook weer niet helemaal. Als je je baan gaat opzeggen hoef je niet steeds te bellen. Er is dus iets anders, maar wat kan er nou zijn dat zo geheim is......Ik ben zelfs nieuwsgierig!
Hij is vanmiddag vrij dus ik denk niet dat er vandaag helderheid in de zaak komt .
Ik zie judo ook niet echt als vechtsport, de reden dat het mij zo aanspreekt is omdat ik denk dat het voor Dim en Sum heel goed is om een beetje gecontroleerd te leren stoeien. Ik heb hier al vaker geschreven over mijn uberfysieke vechtersbaasjes, en ik heb ook wel geaccepteerd dat dat continue geravot er nu eenmaal bij hoort hier in huis, maar ik denk dat het geen kwaad kan als ze leren hoe ze hun krachten een beetje kunnen doseren. En ik vind het voor Dim ook leuk om iets aan sport te kunnen doen, dat kind heeft veel te veel energie . En wat beter leren luisteren kan ook nooit kwaad .
Hmm spannend hoor Morrie. Ik had ook zoiets op werk gisteren. Op een afdeling waar we veel mee samen werken blijkt iemand op staande voet ontslagen, en loopt ineens iedereen met rode ogen en moest een onbekende vrouw de boel komen sussen. Heel geheimzinnig allemaal en iedereen die ervan af weet houdt zijn mond.
Dat klinkt ook spannend Lila. Maar daar gaat er vast nog wel iemand uit de school klappen binnenkort .

Ik zit helemaal alleen en doe geen ruk. Heel vervelend, maar elke keer als ik ergens aan begonnen ben dan gaat de telefoon, bedenk ik me iets anders, heb ik geen inspiratie meer. En hang ik dus hier rond.
Oh dat ken ik dat soort dagen. Voel ik me altijd heel schuldig over naar mijn werk, dus fijn om te zien dat ik niet de enige ben ;-. Het draait er altijd op uit dat ik dan werk mee naar huis neem omdat ik dan rond half vijf altijd wel weer iets vind wat ik eigenlijk nog af had willen hebben ofzo. Dus dan maak ik het daarmee weer een beetje goed .

En ik denk idd ook dat er wel iemand uit de school gaat klappen, en vind het ook niet slim hoe ze het aanpakken, want het wordt straks natturlijk weer veel groter gemaakt dan het is. Werkelijk iedereen heeft het erover en verzint de meest wilde complottheorieën.
Maar volgt er dan geen personeelsmedeling (meestal superneuraal) waarin verrek collega wordt aangekondigd? Meestal geeft dat wel stof tot ' uit de school klappen'. Op staande voet is om dringende redenen en kan meestal maar een paar dingen betekenen; diefstal/fraude, sexuele intimidatie of geweld. Mag jij een mooie uitkiezen

Misschien ken ik de sport judo helemaal niet zo goed als ik het zo lees en is mijn mening puur gebaseerd op vooroordelen.

Net wezen lunchen met Pebbles en was erg gezellig. Hebben het oa gehad over haar schoonzus, onze dikke buiken en ondernemen. We zaten lekker buiten op het terras in de zon en hebben echt zitten bunkeren. Ik zit zo vol dat ik wel zou willen slapen

Mille, ben jij alweer een beetje opgeknapt?

Moet nog een paar dingen doen, maar geen zin meer.

Misschien ga ik wel naar huis en werk ik vanavond nog even verder.
quote:Wind schreef op 09 oktober 2009 @ 14:21:

Maar volgt er dan geen personeelsmedeling (meestal superneuraal) waarin verrek collega wordt aangekondigd? Meestal geeft dat wel stof tot ' uit de school klappen'. Op staande voet is om dringende redenen en kan meestal maar een paar dingen betekenen; diefstal/fraude, sexuele intimidatie of geweld. Mag jij een mooie uitkiezen

Ik denk dat het iets anders is, maar zal ik op andere plek wel schrijven. Want er gaat wel een schrijven uit maar alleen naar een specifieke groep.

Lunch klinkt gezellig! Het is ook zulk lekker weer. Ik zit te wachten tot Poppetje wakker wordt zodat ik ook naar de stad kan, Sjaak is al op de kermis met Dim en Sum. Ah ik hoor de babyfoon. Toedeloe!
Ik heb wel net Harries verjaardagscadeau besteld. Weer lekker op het nippertje. Hij is dinsdag jarig dus het is maar te hopen dat het er op tijd is. Nou ja, dan verzin ik er wel wat op. Nu nog een kleinigheidje bedenken dat de kinderen kunnen maken, ik heb helemaal geen tekeningen van het kdv en school gezien namelijk.
Euhm maar LLL, wanneer ga je dan naar de AK om te vertellen wat je denkt over collega??
Ja, LLL... lekker is dat.

Niets te vinden op de SG!

Heb je nou een hangmat besteld, Morrie?

Ik ben vrij snel na mijn laatste posting naar huis gegaan en heb geslapen. GW is nu eten met de jongens bij mijn schoonouders, maar ik had geen trek (en zit nog vol ) en lig nog lekker in bed.
Ik ben thuisgekomen hond uit gaan laten en daarna gaan LEgo-en. En nu heb ik overal pijn van het op de grond zitten.

Lunch met Wind was heel gezellig! En lekker buiten op terras ook nog.

Ik vind judo geen vechtsport. Het is allemaal heel beheerst en het is meer een verdedigingssport ofzo. Ze doen elkaar ook (nog) geen pijn en leren valbreken. En er is nu ook nog een groot spelelement. Ik zie in ieder geval geen agressie.

Teamsport heeft gewoon andere voordelen. En ook ik vind mijn Pebbeltjes heel sociaal en samenwerkend dus een teamsport geen must. Heb zelf ook nooit op een teamsport gezeten.

Zullen we de 31e hier afspreken, dat iedereen wat maakt/meeneemt en dat jullie gewoon een plan B hebben mocht ik reeds bevallen zijn? Ik vind alles nu al best vermoeiend en denk dat ik het wel prettig vind thuis te zijn.
Hahaha oh sorry, nu!

Poppetje werd wakker dus ben meteen naar kermis doorgegaan. Maar zo spannend is het niet hoor .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven