Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
quote:Marriss schreef op 09 oktober 2009 @ 20:44:

Popstars?

Halooo... Gooische Vrouwen!!ik zit er vol in! weer een marathon sessie, nu s5e3
Nog even een vraagje voor de zwangeren onder ons, ik voel me echt een opgeblazen pad. Mijn buik is zo opgezet dat ik echt zwanger lijk. En dat kan echt niet van die 11,5 week dat ik nu ben en het zit veel te hoog, baarmoeder ligt ergens in mijn bekken en de megabol ligt onder mijn navel. Zijn dit mijn darmen die niet mee willen werken? Of iets anders?
becky, ik had 's avonds wel altijd dat mijn buik een beetje opgeblazen was , dus ik denk dat het je darmen zijn...

(krijgen we trouwens nog niuewe 3d foto van je wurm te zien?)
Kath, jij ook al zo lang gewerkt, net als Fanatic en Momo, wat is dat nou op een vrijdag?? En lekker aan de wijn dus, geniet ervan.

Marriss, al klaar voor zondag?

Dit weekend wordt ons grote onthulweekend en ik ben heel benieuwd hoe iedereen gaat reageren. Daarnet bij een vriendinnetje geweest die zelf ook graag wil en daar dus tranen ondanks dat ze me het echt wel gunt. Zeg maar heel herkenbaar en begrijpelijk dus ik kan er wel tegen maar kan me voorstellen dat het moeilijk is voor iemand die hysterisch in 1 poging zwanger is en niet weet hoe moeilijk het ben hen gaat.
quote:Becky26 schreef op 09 oktober 2009 @ 20:52:

Mijn buik is zo opgezet dat ik echt zwanger lijk. have i got news for you! dat ben je ook!!!
Gw, ik heb het echt de hele dag al, nu gaat de stoelgang niet echt van harte de laatste week, en ik weet niet zo goed wat ik daar tegen kan doen.
quote:DJ Momo schreef op 09 oktober 2009 @ 20:58:

[...]

have i got news for you! dat ben je ook!!! joh, maar lijk eerder zwanger van een alien die ergens in mijn darmen is blijven hangen.
quote:Becky26 schreef op 09 oktober 2009 @ 20:59:

Gw, ik heb het echt de hele dag al, nu gaat de stoelgang niet echt van harte de laatste week, en ik weet niet zo goed wat ik daar tegen kan doen.vezels eten, fruit, veel drinken, en desnoods roosvicee lacto.
oploskoffie wil ook wel eens helpen
als je stoelgang niet van harte gaat zijn het wss echt je darmen.

tips (ik had ook een beetje last van mijn ijzerpillen)

-veel (water) drinken

-veel groente en fruit voor vezels

-evt. extra vezels door bijv. joghurt doen

-chocolade werkt stoppend....
Momo weet raad!

Roosvicee lacto heb ik wel gelezen maar nog niet gevonden.:-(
thanx gw, ik zal eens op zoek gaan naar extra vezels, bij de biologische winkel, heb er ook al bosbessensap vandaan.

En chocolade lust ik gelukkig niet, hoe zit het nou met ontbijtkoek, is dat stimulerend of stoppend?
stopt ook
en je kunt altijd nog iets van lactulose halen (weet eigenlijk niet of dat ook zonder recept te krijgen is)
Ik zal er eens over nadenken dat lactulose....

Het is van het weekend open huizen route, en wij doen daar niet aan mee, geen zin en tijd. En nu hebben we maandagmiddag gewoon 2 bezichtigingen! Helemaal happy, zou mooi zijn als ons huis verkocht is voor ik ooit moet bevallen.
hoe staat het eigenlijk met de bezichtigingen dan becky, al veel gehad? Of valt het tegen?
zo,dat was weer lachen...

Beck,

roosvicee lacto heb ik bij de (grotere) appie gekocht.

Bij mij hielp het maar effe.Heb nog steeds moeite met moppen.
Becky roosvice lacto heb je ook bij de drogist. Het staat hier ook in de koelkast hoor. Ik had er ook last van. En als het een dag wat moeilijk gaat, en je drinkt dan 1 of 2 glazen ben je er zo vanaf.
Gw, als het goed is maandag bezichtiging 16 en 17. Dat valt niet tegen in 4 maanden tijd vind ik zelf, en er nu maar vanuit gaan dat ie wordt verkocht. :-)

Kijk alle zwangere miepen aan de Roosvice!
Yaya,drink je die dan heel sterk,want bij mij geeft het echt niet gelijk het gewenste resultaat.
nou als je een longdrinkglas hebt, ongeveer een centimeter en dan water. Ik kan je verzekeren een 1 uur 1,5 uur later kan ik naar de wc hoor
Nee,helaas...mijn stoelgang is dan toch eigenwijs...
Oh ja, gw, ik zal van het weekend een nieuw fotootje plaatsen van onze mini.
Jaaaaaaaaaaaaa, nieuwe foto!

(gaat morgen misschien toch ook eens kijken voor roosvicee lacto, naar de enthousiaste verhalen van yaya)
zwangere vriendinnen konden allebei dagenlang niet poepen en zijn toen aan de lactulose gegaan. Was succesvol. Misschien een tip?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven