Betaalde seks, no. 2
zondag 10 september 2006 om 12:00
Hallo allemaal,
Omdat ik het topic "betaalde seks" mis, en merkte dat ik geinteresseerd
was in hoe het mijn "collega's" is vergaan in de tussentijd, zou ik
graag het topic nieuw leven in willen blazen. Ik zit nu op een
zondag-ochtend thuis een stuk te typen voor mijn studie, en kan alle
afleiding gebruiken die ik krijgen kan. Ik heb ook geprobeerd contact
te zoeken met Wild Thing, maar dat is niet gelukt via de Angel. Dus
Wild Thing, zou je een mailtje kunnen sturen naar nessuna_e_perfetta at
yahoo dot com? Ik zou het erg fijn en nuttig vinden om wat informatie
uit te wisselen als je daar tijd voor wilt maken, omdat ik het idee heb
dat ik een hoop van je kan leren.
Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe het met andere meiden, zoals
BellaX, Jennifer en de dame van de bruidsmandjes gaat. Met Persephone
heb ik een heel fijn mailcontact gehad, dus ik weet een beetje hoe het
met je gaat, en lees altijd graag wat je te melden hebt.
Ik zal zelf het spits afbijten: Ik ga a.s. dinsdag voor 2 dagen naar
Oostenrijk. Alles is geregeld, en ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus
ik ben wel zenuwachtig. Hoe moet ik twee dagen gaan vullen met iemand?
Ik hoop dat ik boeiend genoeg ben om iemand zo lang geinteresseerd te
houden. Ik hoop ook dat het me twee dagen gaat lukken om leuk, speels,
geil en sexy te zijn. Ik zit nu gedrenkt in het burgerlijk procesrecht,
dus ik voel me ongeveer net zo sexy als een volle wasmand.
Iemand anders nog iets spannends meegemaakt?
Groeten, Nessuna
Omdat ik het topic "betaalde seks" mis, en merkte dat ik geinteresseerd
was in hoe het mijn "collega's" is vergaan in de tussentijd, zou ik
graag het topic nieuw leven in willen blazen. Ik zit nu op een
zondag-ochtend thuis een stuk te typen voor mijn studie, en kan alle
afleiding gebruiken die ik krijgen kan. Ik heb ook geprobeerd contact
te zoeken met Wild Thing, maar dat is niet gelukt via de Angel. Dus
Wild Thing, zou je een mailtje kunnen sturen naar nessuna_e_perfetta at
yahoo dot com? Ik zou het erg fijn en nuttig vinden om wat informatie
uit te wisselen als je daar tijd voor wilt maken, omdat ik het idee heb
dat ik een hoop van je kan leren.
Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe het met andere meiden, zoals
BellaX, Jennifer en de dame van de bruidsmandjes gaat. Met Persephone
heb ik een heel fijn mailcontact gehad, dus ik weet een beetje hoe het
met je gaat, en lees altijd graag wat je te melden hebt.
Ik zal zelf het spits afbijten: Ik ga a.s. dinsdag voor 2 dagen naar
Oostenrijk. Alles is geregeld, en ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus
ik ben wel zenuwachtig. Hoe moet ik twee dagen gaan vullen met iemand?
Ik hoop dat ik boeiend genoeg ben om iemand zo lang geinteresseerd te
houden. Ik hoop ook dat het me twee dagen gaat lukken om leuk, speels,
geil en sexy te zijn. Ik zit nu gedrenkt in het burgerlijk procesrecht,
dus ik voel me ongeveer net zo sexy als een volle wasmand.
Iemand anders nog iets spannends meegemaakt?
Groeten, Nessuna
donderdag 10 september 2009 om 06:45
Ekennah, je bedoelt het vast goed, maar ik vind het een slechte zet om de link naar het blog te plaatsen. Respectloze mensen hebben daar vrij spel en de kans is zeker aanwezig dat Zondares ook daar weggepest wordt. Die commentaren die ik daar heb gelezen doen mij pijn. Er spreekt zoveel haat en zondebokzoekerij uit dat ik er eng van word.
Kun je de link uit je post halen? Dan komen er in elk geval via dit forum geen nieuwe aggressievelingen bij.
Kun je de link uit je post halen? Dan komen er in elk geval via dit forum geen nieuwe aggressievelingen bij.
zaterdag 19 september 2009 om 12:07
Als een dame van lichte zeden haar benen spreidt voor elke al dan niet getrouwde man die maar diep genoeg in zijn buidel tast en er vervolgens een blog over plaatst met allerlei details, moet ze niet verbaasd, verontwaardigd of gekwetst zijn als ze daar dan hatemail op ontvangt.
Bedrogen vrouwen kunnen nou eenmaal niet veel sympatie opbrengen voor zowel hun bedriegende partner als voor de derde partij.
Oftewel : If you cannot take the heat, you better stay out of de kitchen.....
Bedrogen vrouwen kunnen nou eenmaal niet veel sympatie opbrengen voor zowel hun bedriegende partner als voor de derde partij.
zaterdag 19 september 2009 om 12:50
quote:Bronny schreef op 19 september 2009 @ 12:07:
Als een dame van lichte zeden haar benen spreidt voor elke al dan niet getrouwde man die maar diep genoeg in zijn buidel tast en er vervolgens een blog over plaatst met allerlei details, moet ze niet verbaasd, verontwaardigd of gekwetst zijn als ze daar dan hatemail op ontvangt.
Ok Bronny,
Deels heb je gelijk maar niet de prostitue is de dader, de man heeft zijn eigen verantwoordelijkheid, hij maakt de stap om het buiten de deur te zoeken. Als dan een "profi vrouw van plezier" verleidelijk de man naar binnen liedt wie is dan de "dader". Het is tekenend als mannen/vrouwen eerst de moeite nemen de betreffende blog te zoeken en vervolgens te veroordelen!
Ok Bronny,
Deels heb je gelijk maar niet de prostitue is de dader, de man heeft zijn eigen verantwoordelijkheid, hij maakt de stap om het buiten de deur te zoeken. Als dan een "profi vrouw van plezier" verleidelijk de man naar binnen liedt wie is dan de "dader". Het is tekenend als mannen/vrouwen eerst de moeite nemen de betreffende blog te zoeken en vervolgens te veroordelen!
zondag 20 september 2009 om 22:42
hoi,
Ik wil wel wat kwijt over mijn ervaringen. Hoop dat jullie ook gaan vertellen. Ik voel me nogal "alleen" , aangezien ik er met mijn omgeving niet over kan en wil praten.
Ik heb nu een tweetal ervaringen gehad met paydates. Dit zorgvuldig voorbereid. Mailcontact, foto''s uitwisselen en daarna een afspraak op neutraal terrein.
Met beide mannen heb ik een aantal keren gedate. Ik selecteer zorgvuldig, ook omdat ik goed betaald wil worden. Voelt niet goed om met vele mannen af te spreken. Ik wil er zelf ook plezier aan beleven.
Afspreken is altijd eng... Is hij degene die hij zegt te zijn. En is hij ook echt leuk. Seks met iemand die ik afstotelijk vind, zou ik niet kunnen.
Heb met beide mannen een leuke tijd gehad. Ze betaalden 250 euro per afspraak. Beetje afhankelijk van de tijd die we hadden en hoe gezellig het is. Soms een uurtje, soms wel drie.
Heb er naast het zakelijke deel ook plezier aan beleefd.
Momenteel is het rustig en date ik niet. Ben wel weer aan het mailen. Ook deze kandidaat lijkt goed. Leuke foto, goede baan en dus ook goed betaalde dates.
Ik ga hem binnenkort ontmoeten, ben dus erg benieuwd.
Ik begrijp dat er velen vooroordelen hebben over deze manier van daten. Dat de man vreemd wil gaan, is zijn pakkie an.
Ik date ook het liefst met gebonden mannen, die zijn zeker discreet...
groetjes!
Ik wil wel wat kwijt over mijn ervaringen. Hoop dat jullie ook gaan vertellen. Ik voel me nogal "alleen" , aangezien ik er met mijn omgeving niet over kan en wil praten.
Ik heb nu een tweetal ervaringen gehad met paydates. Dit zorgvuldig voorbereid. Mailcontact, foto''s uitwisselen en daarna een afspraak op neutraal terrein.
Met beide mannen heb ik een aantal keren gedate. Ik selecteer zorgvuldig, ook omdat ik goed betaald wil worden. Voelt niet goed om met vele mannen af te spreken. Ik wil er zelf ook plezier aan beleven.
Afspreken is altijd eng... Is hij degene die hij zegt te zijn. En is hij ook echt leuk. Seks met iemand die ik afstotelijk vind, zou ik niet kunnen.
Heb met beide mannen een leuke tijd gehad. Ze betaalden 250 euro per afspraak. Beetje afhankelijk van de tijd die we hadden en hoe gezellig het is. Soms een uurtje, soms wel drie.
Heb er naast het zakelijke deel ook plezier aan beleefd.
Momenteel is het rustig en date ik niet. Ben wel weer aan het mailen. Ook deze kandidaat lijkt goed. Leuke foto, goede baan en dus ook goed betaalde dates.
Ik ga hem binnenkort ontmoeten, ben dus erg benieuwd.
Ik begrijp dat er velen vooroordelen hebben over deze manier van daten. Dat de man vreemd wil gaan, is zijn pakkie an.
Ik date ook het liefst met gebonden mannen, die zijn zeker discreet...
groetjes!
maandag 21 september 2009 om 14:06
Ik ben het eens met Bronny. Als zo'n vrouw mooi weer wil spelen over het feit dat ze voor geld zich door iedereen en alles laat pakken, dan moet ze niet zielig doen als er mensen zijn met een andere mening.
Eigenlijk is het juist goed als ze uit haar pretty-woman droom wordt gehaald. Dan denkt ze nog eens na over de keuzes die haar tot haar extreme acties hebben gebracht. Ik vind het heel erg wat ze doet, maar mensen helemaal afschrijven vind ik te ver gaan. Iedereen verdient een tweede kans, zelfs hoeren.
Daarom zet ik de link hier weer neer, zodat iedereen kan zien waar het over gaat. Blog van de hoer
Eigenlijk is het juist goed als ze uit haar pretty-woman droom wordt gehaald. Dan denkt ze nog eens na over de keuzes die haar tot haar extreme acties hebben gebracht. Ik vind het heel erg wat ze doet, maar mensen helemaal afschrijven vind ik te ver gaan. Iedereen verdient een tweede kans, zelfs hoeren.
Daarom zet ik de link hier weer neer, zodat iedereen kan zien waar het over gaat. Blog van de hoer
dinsdag 22 september 2009 om 01:35
dinsdag 22 september 2009 om 08:41
Even ook hier nav het verzoek van Evelise in het moderator-topic;
Evelise ik had het gisteren al gezien, en het is inmiddels overlegd in de Angelgroep, maar we zien geen reden tot verwijdering van de link. Hij is ontopic en niet commercieel en dus mag ie blijven staan.
Dat Nessuna zich aangevallen voelt door reacties op een blog van een prostituee elders, is vervelend, maar voor ons geen reden om de link te editten.
Evelise ik had het gisteren al gezien, en het is inmiddels overlegd in de Angelgroep, maar we zien geen reden tot verwijdering van de link. Hij is ontopic en niet commercieel en dus mag ie blijven staan.
Dat Nessuna zich aangevallen voelt door reacties op een blog van een prostituee elders, is vervelend, maar voor ons geen reden om de link te editten.
dinsdag 22 september 2009 om 19:24
quote:evelise schreef op 22 september 2009 @ 01:35:
God wat flauw Siempje. 'Zelfs hoeren'. Want hoeren zijn minderwaardig he? Of impliceer je dat niet?
Bronny, jouw mening heb je volgens mij al vele pagina's terug duidelijk geventileerd.
Ervaringen van werkende meiden zijn een stuk interessanter om te lezen dan morele oordelen.Tuurlijk meid, alles voor de sensatie. Lees vooral ook de verzamelde werken van de vrouwen van Hollands meest gezochte pooier op dit moment.
God wat flauw Siempje. 'Zelfs hoeren'. Want hoeren zijn minderwaardig he? Of impliceer je dat niet?
Bronny, jouw mening heb je volgens mij al vele pagina's terug duidelijk geventileerd.
Ervaringen van werkende meiden zijn een stuk interessanter om te lezen dan morele oordelen.Tuurlijk meid, alles voor de sensatie. Lees vooral ook de verzamelde werken van de vrouwen van Hollands meest gezochte pooier op dit moment.
dinsdag 22 september 2009 om 20:01
Ik wil Siempje bedanken voor het posten van de link naar het blog van Zondares. Wat een geweldig blog zeg. Er wordt absoluut geen mooi weer op gespeeld, en aan de andere kant wordt er ook geen anti-prostitutie agenda op gevoerd. Gewoon het leven en werk en gedachten van een prostituee, van een enkele prostituee. Zonder dat ze daarmee zegt dat haar ervaring de ervaring van alle hoeren is, en zonder daarmee misstanden te ontkennen.
Maar bovenal: ongelooflijk goed geschreven! Trefzeker geformuleerd, met gepaste afstand die reflectie mogelijk maakt, zonder opsmuk of franje, en met humor. Nog even doorgaan, Zondares, en dan een goede uitgever zoeken.
Shepherd
Maar bovenal: ongelooflijk goed geschreven! Trefzeker geformuleerd, met gepaste afstand die reflectie mogelijk maakt, zonder opsmuk of franje, en met humor. Nog even doorgaan, Zondares, en dan een goede uitgever zoeken.
Shepherd
dinsdag 22 september 2009 om 20:37
quote:siepeltrien schreef op 01 augustus 2009 @ 13:33:
Zit er nog enig (serieus) leven in dit topic?
Na lang nieuwsgierig te zijn geweest heb ik de stap genomen en heb volgende week 2 afspraken bij clubs.
Dat leek me het veiligst/ fijnst om mee te beginnen.
Zijn er nog mensen die ervaringen willen delen?
Siepeltrien, niet om je weer zwart te maken... maar dan is het wel extra belangrijk om het veilig te gaan doen he...
(Ik weet dat je post oud is en dat je wellicht niets met je plannen gedaan hebt. Maar voor de zekerheid)
Zit er nog enig (serieus) leven in dit topic?
Na lang nieuwsgierig te zijn geweest heb ik de stap genomen en heb volgende week 2 afspraken bij clubs.
Dat leek me het veiligst/ fijnst om mee te beginnen.
Zijn er nog mensen die ervaringen willen delen?
Siepeltrien, niet om je weer zwart te maken... maar dan is het wel extra belangrijk om het veilig te gaan doen he...
(Ik weet dat je post oud is en dat je wellicht niets met je plannen gedaan hebt. Maar voor de zekerheid)
dinsdag 22 september 2009 om 22:57
Hoi Digi, ik vindt het een leuke blog. Ze word duidelijk niet betaalt voor haar t's en haar d's en de rest van haar Nederlands is (nagenoeg) foutloos.
Digi, ik wordt nu en jij zal in de toekomst worden betaalt om foutloos te schrijven. Dus voor ons is het een must om het goede voorbeeld te geven.
Liveyourownlife, klinkt alsof je het goed in de hand hebt. Discretie is inderdaad belangrijk in deze tak van sport. Ook single mannen kunnen daar meestal wel mee omgaan heb ik gemerkt. Getrouwde kerels kunnen zo hopeloos verliefd op je worden en beginnen over dat ze bij hun vrouw weg willen enzo. Dat heb ik altijd een vervelende situatie gevonden, want je weet nooit wat zo'n man verder gaat doen. Dat heb ik bij een single man nog nooit meegemaakt. Ik vind single mannen meestal net iets sympathieker dan getrouwde mannen, maar ook daar zijn verschillen in.
Evelise, thanks
Siepeltrientje, alsjeblieft, alsjeblieft alsjeblieft, doet het veilig met je klanten! Ook pijpen dus! Dat spaart de verstandige dames weer een ons pech bij een knappend condoom o.i.d.
Digi, ik wordt nu en jij zal in de toekomst worden betaalt om foutloos te schrijven. Dus voor ons is het een must om het goede voorbeeld te geven.
Liveyourownlife, klinkt alsof je het goed in de hand hebt. Discretie is inderdaad belangrijk in deze tak van sport. Ook single mannen kunnen daar meestal wel mee omgaan heb ik gemerkt. Getrouwde kerels kunnen zo hopeloos verliefd op je worden en beginnen over dat ze bij hun vrouw weg willen enzo. Dat heb ik altijd een vervelende situatie gevonden, want je weet nooit wat zo'n man verder gaat doen. Dat heb ik bij een single man nog nooit meegemaakt. Ik vind single mannen meestal net iets sympathieker dan getrouwde mannen, maar ook daar zijn verschillen in.
Evelise, thanks
Siepeltrientje, alsjeblieft, alsjeblieft alsjeblieft, doet het veilig met je klanten! Ook pijpen dus! Dat spaart de verstandige dames weer een ons pech bij een knappend condoom o.i.d.
woensdag 23 september 2009 om 08:10
quote:Nessuna schreef op 22 september 2009 @ 22:57:
Proesttt... nog niet zoveel verdiend deze week met je werk denk ik zo...
Proesttt... nog niet zoveel verdiend deze week met je werk denk ik zo...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 23 september 2009 om 11:55
Ik begrijp dat die post aan mij gericht was... Ik vind het zorgwekkend dat iemand in de ene post zegt het regelmatig onveilig te doen maar geen betaalde sex heeft. En dan in een ander topic aangeeft wel betaalde sex te hebben.
Dan ga je toch heel onverantwoord met je werk om? Ik heb hier nooit iets neerbuigends gezegd over hoeren maar bij elk werk horen veiligheidsvoorschriften en zeker bij dit werk.
Dan ga je toch heel onverantwoord met je werk om? Ik heb hier nooit iets neerbuigends gezegd over hoeren maar bij elk werk horen veiligheidsvoorschriften en zeker bij dit werk.
donderdag 24 september 2009 om 13:25
Ik ben het wel met Digi eens. Niet over de d/t fouten, maar over dat stukje dat "zelfs hoeren een tweede kans verdienen." Dat gaat best ver als belediging.
Ik ben zelf niet betrokken bij betaalde seks, en dat zal ook wel niet gebeuren, maar ik heb het altijd een spannend wereldje gevonden, en ik lees er graag over. Ik vind het een soort fantasie, en ik ben geinteresseerd in zowel de spannende, sexy kant ervan als de ervaring van hoe mensen die het echt meemaken, met zoveel seks en risico te leven.
Als andere vrouwen er liever niet van horen, waarom komen ze hier dan hun mening ventileren?
Ik ben zelf niet betrokken bij betaalde seks, en dat zal ook wel niet gebeuren, maar ik heb het altijd een spannend wereldje gevonden, en ik lees er graag over. Ik vind het een soort fantasie, en ik ben geinteresseerd in zowel de spannende, sexy kant ervan als de ervaring van hoe mensen die het echt meemaken, met zoveel seks en risico te leven.
Als andere vrouwen er liever niet van horen, waarom komen ze hier dan hun mening ventileren?