Wierook vraag
zaterdag 10 oktober 2009 om 11:08
Ik vind het soms wel lekker om een wierookstaafje te branden. Ik laat ze altijd opbranden omdat ik geen idee heb hoe (en of) ik ze halverwege kan doven. En naar bed gaan of weggaan als er nog zo'n staafje brand vind ik geen fijn idee. Iemand?????
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

zaterdag 10 oktober 2009 om 11:13
Ik heb eens zo'n houdertje plus staafjes gekregen, vind het wel lekker ruiken als het weer donker is 's avonds dus ze gaan nu ook weer aan.
Ze zijn wel op voordat ik ga slapen, maar verder vind ik het niet brandgevaarlijk om er bij weg te lopen omdat het houdertje de as opvangt en het stokje schuin ophoog houdt.
Ze zijn wel op voordat ik ga slapen, maar verder vind ik het niet brandgevaarlijk om er bij weg te lopen omdat het houdertje de as opvangt en het stokje schuin ophoog houdt.
zaterdag 10 oktober 2009 om 11:15

zaterdag 10 oktober 2009 om 11:59
quote:yasmijn schreef op 10 oktober 2009 @ 11:37:
[...]
Ja! Wegwezen hier dus of ik geef je aan in het modtopic!
Klikspaan
Boterspaan
Je mag niet door m'n straatje gaan
Hondje zal je bijten
Poesje zal je krabbelen
Dat komt door al je babbelen!
[...]
Ja! Wegwezen hier dus of ik geef je aan in het modtopic!
Klikspaan
Boterspaan
Je mag niet door m'n straatje gaan
Hondje zal je bijten
Poesje zal je krabbelen
Dat komt door al je babbelen!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 11 oktober 2009 om 20:41
quote:Elmira schreef op 10 oktober 2009 @ 11:33:
Ik duw 'm altijd met zo'n uiteinde in een plantenbak, en dan zet ik m weer terug voor de volgende keer.Ik kan me trouwens ook niet herinneren dat ik me ooit heb afgevraagd hoe ik dat ding uitkreeg. Heb ze gewoon vanaf dag een uitgedaan als ik het wel weer genoeg vond. Niet denken maar doen of zo.
Ik duw 'm altijd met zo'n uiteinde in een plantenbak, en dan zet ik m weer terug voor de volgende keer.Ik kan me trouwens ook niet herinneren dat ik me ooit heb afgevraagd hoe ik dat ding uitkreeg. Heb ze gewoon vanaf dag een uitgedaan als ik het wel weer genoeg vond. Niet denken maar doen of zo.