Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:stroller schreef op 10 oktober 2009 @ 21:15:

Ik vond ons best rustig met zijn allen ....hahaha

Ik ook

Prinses, is ook iets moois.

Wij moeten ook nog steeds een keer daten!
He ErWt! Ik heb net op ons topic bekend dat ik ben vreemdgegaan

Ik vond het wel heel grappig inderdaad, wat Sum volgens mij ook al zei, dat eigenlijk iedereen wel was zoals ik had verwacht. Als ik dat nou ook nog eens beter leer inschatten met date-mannen...
Mwah, ik vermoed dat sommige mensen in Dudok ons niet het toonbeeld van rust vonden... Maar later waren w best kalm inderdaad, da's waar. Helemaal moegeshopt
Ja da's waar SD! Ik bedenk me net dat ik binnenkort misschien een keer voor werk in de buurt ben. Als dat zo is, zal ik je even mailen okee?
Peas on earth!
Het klinkt zo leuk allemaal meiden. Echt super om te horen
Was 't ook. Heb jij een goeie dag gehad Madhe?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 oktober 2009 @ 21:29:

Ja da's waar SD! Ik bedenk me net dat ik binnenkort misschien een keer voor werk in de buurt ben. Als dat zo is, zal ik je even mailen okee?

ja doen!

Lijkt me leuk
Ik ben DOODmoe.

En das heus niet doordat ik amper heb geslapen afgelopen nacht, maar mán wat zijn jullie vermoeiend!

Heb echt geslapen in de trein, en dat doe ik normaal nooooit.

Wat ik het allerwonderlijkst vond is dat ik me over helemaal niemand heb verbaasd.

Iedereen was gewoon precies zoals hier (blijkbaar zijn we online gewoon onszelf dus), en ik denk dat de rollen zelfs ook wel een beetje hetzelfde waren zoals op ons topic.

Het mooist vond ik dat iedereen er mocht zijn, allemaal verschillend, maar wat een leuk cluppie!

Maar goed, ik ben dus spontaan, een flapuit en gek...

En Pom vindt dat ik te luidruchtig ben.

Fijn hoor!

Meiden we hebben jullie WEL gemist!

Alhoewel het misschien maar beter was dat er wat afmeldingen waren, want anders was Den Haag dolgedraaid door ons.
Hé meiden, hier ben ik weer. Fris gedoucht in mijn pyjama achter mijn laptopje; ik ben gesloopt!

Vond het übergezellig en was zo blij verrast om te bemerken dat alles zo natuurlijk ging. Volgens mij is geen enkele stilte gevallen. Toch? Maar man o man wat een kippenhok zijn we met elkaar .

Even een hele korte update:

Frizzel, was gewoon Frizzel. Druk, maf, Amsterdams, lief, nieuwsgierig, iets meer meisjemeis dan ik had verwacht.

Moos is Moos. Druk, wars van standaarden, evenwichtig, stoer, makkelijk in omgang.

Stroll is geïnteresseerd, kat uit de boom kijkerig, maar als ze op haar gemak is kan ze volgens mij wel 'cheeky' zijn.

Sneez, lieve Sneez. Zacht, rustig/verlegen, maar niet onopvallend, klein, schattig Brabants tongval, rode krullen, wereldwijs.

Sum, Summeke, lang, lichaam waar ik een moord voor zou doen, druk, VERLIEFDerig, errug blond , druk, volwassen, lachebek.
Moosey, ik heb een goede dag gehad ja. Omdat ik niet mee kon hebben we mij getrakteerd op een broodje van bakkerij bart, daar word ik blij van! En seks gehad en heerlijk samen gedouched enzo.

Nu zit ik aan de rose, kaarsjes aan (daar doe ik eigenlijk niet zo vaak aan) en ontspannen maar.
Dat is zo grappig, dat iedereen hier gewoon hetzelfde is als op het forum/ in het echt. Lastige zin

Dan denk ik; hoe kom ik eigenlijk over? Dan vertel ik wel of ik zo ben hahaha. Voor de volgende meeting.
Goh bij Sum staat er 2x druk....hoe zou dat nou komen?
Ik merk dat ik tegenwoordig niet meer echt bezig ben met hoe ik overkom.

Dat resulteert erin dat ik vandaag dan ook helemaal ontspannen en totaal mezelf was.

Maar toch weer grappig om te lezen hoe jullie dat zien.

Madhe ik was naar jou ook wel heel erg nieuwsgierig, omdat ik je een bijzonder typje vind.

Stoer en kort-door-de-bocht, maar ook lief en kwestbaar.

Dusssssss we moeten een nieuwe date plannen!
Misschien in december, met Kym er ook bij? Fijn om te horen dat het fijn was vandaag Madhe!
Damn, ik heb echt wat gemist! Gaaf dat het zo leuk was, toch maar snel een vervolgdate!

En dat nu ik wel wat relativeerhulp nodig heb eigenlijk...

Die Amerikaan, weten jullie nog, daar heb ik nu echt veel mee gemaild, leuke lieve open mailtjes met een hoop hartjes en zoete shit en Bel was blij. Ondanks dat we elkaar maar zo kort hebben gesproken was er wat.

Hij sprak echter nooit over zijn familie en dan gaan bij mij de alarmbellen lichtjes rinkelen en ik heb hem dus expliciet om antwoord gevraagd. Hij is dus getrouwd.

En hoewel ik heus wel wist dat er geen toekomst in zat (als ik op vakantie ga heb ik al heimwee bij de eerste afslag) en dat het nooit iets kon worden en dat het eigenlijk niks is na zo'n korte ontmoeting voel ik me nu toch belazerd en kut.

En ik ga er NIET om huilen. O zo.

Moos, kom er maar in met de oppervlakkigheid van Amerikanen enzo!
Huts!
Leuk he om te lezen dat iedereen het zo leuk vond ....

En pom... je hebt helemaal gelijk wat betreft mij
Madhe, nog even naar aanleiding van je 'verhaal', ik vind het top dat je je eigen gedrag zo goed doorziet.

En ik kan me voorstellen dat er zaken spaak gaan lopen met zoals veranderingen en onzekerheden om je heen.

Maar je bent een supersterke vrouw, en ik weet zeker dat het goed gaat komen.
Oh ja, ik moest nog aan je denken vandaag Bel, omdat ik gisteravond een Amerikaan aan de telefoon had ivm het festival wat volgende week van start gaat. 't Was dat ik al een foto had gezien (gevalletje nerd) maar tjeuzus, wat klonk die man sexy over de telefoon! Niet te kort.

Tja, wat kan ik zeggen? Je hebt even leuk gefantaseerd over iemand, en nu moet je afscheid nemen van je fantasie. En ook dat doet even pijn. Maar echt niet lang hoor. Maar ik zou wel echt ophouden met mailen nu, als ik jou was, anders doe je jezelf alleen maar meer pijn zonder dat het ook maar enig nut heeft.
Dankje Frizz. Lief dat je dat zegt.

Ik moet hier wat vaker komen relativeren, dit is het juiste topic toch? Dat zou ook al helpen, maar om privacy wil ik niet teveel vertellen hier.

Als mijn emoties zo opspelen, dan vergroot alles zich. Terwijl de gebeurtenissen die nu spelen juist zo leren dat er heel veel dingen zijn die gewoon niet belangrijk zijn om om te stressen. Wel om bij stil te staan, maar niet om zorgen over te maken. Dat helpt eigenlijk wel juist met het relativeren, maar soms is de emmer vol. Maar ik ben blij als de rust weer terug is, en ik een baan heb, wat meer mensen ken hier en mijn draai helemaal gevonden heb. Work in progress, het gaat alleen nog niet zo snel als ik wil.
Liefjes,

Madhe, ik lees pas net je berichtje, wat ben jij sterk zeg! Las hier zojuist dat je een goede dag hebt gehad, fijn, daar ben ik blij om.

En dan vandaag in Den Haag, ik vond het erg leuk om jullie te ontmoeten. Hele geslaagde middag, maar helaas merk ik aan mezelf dat ik last heb van mezelf. Van mijn stomme spook. Ik vind jullie erg openhartig over dingen en zou willen dat ik eens niet zo de kat uit de boom keek. En ook meer van mezelf kon laten zien. Blijkbaar heb ik meer tijd nodig. Dus nee, voor mijn gevoel ben ik niet helemaal mezelf geweest. En dat vind ik jammer!
Ah Bel das niet leuk!

Maar gelukkig hoorde je dat getingel van die alarmbellen op de achtergrond!

Hup, weg nou met die kerel.

Ooooooooooh weten jullie thuisblijvers, ik kreeg gewoon cadeautjes vandaag van de relativeerders hier!

Omdat ik bijna 30 wordt!

Vinden jullie dat niet vreselijk lief?!

Ik wel!

Madhe dan gooi je het toch op Hyves?

Volgens mij is jouw valkuil vooral dat je als het lastig wordt heel veel gaat denken en juist mindert met praten.

En dan kun je rap gaan, voor je het weet zit die emmer vol inderdaad.

Mij blijft toch vooral bij nu dat jullie mij maf en gek vinden.

Maar das positief, toch?
He Sneez, wat jammer van je spook. Toch vond ik je met spook ook al wel heel leuk gezelschap hoor

En Frizzel, nee, ik vind je niet maf, geloof ik. Je lult wel lekker makkelijk, zou ik ook wel willen kunnen
Sneeze, wees niet zo hard voor jezelf. Alles stapje voor stapje. Je hebt al een primeur eerder per haives aan ons gemeld, het zou toch van de zotte zijn als je je nu ineens (na jaren) helemaal 'bloot' gaat geven? Wij hebben de tijd, en jij mag de tijd nemen. Komt allemaal goed.
Hmmmmm Sneeze.

Zou het ook kunnen dat jij gewoon een kat-uit-de-boom-kijk-type bent?

En dat je jezelf nu misschien meet aan een paar spontane flapuiterige meiden?

Of schat ik dat verkeerd in?

Kan me wel voorstellen dat je last hebt van je spook, omdat bepaalde onderwerpen wel gewoon over tafel vlogen.

En toen vroeg ik me inderdaad af hoe jij je er bij voelde...

Maar misschien heb je gewoon wat meer tijd nodig joh?

Vond je in ieder geval wel een ontzettend lief mens, en zo warm!
Mooooooos ik 'lul' makkelijk?

Hahahahhaa lekker Amsterdamse uitdrukking...

Maar je hebt gelijk hoor, ik ben een kletskous. nogal verbaal ingesteld.

Daar zijn sommigen ook weleens niet van gediend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven