Gewoon, lekker relativeren! (III)

29-09-2009 16:33 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godallemachtig!!!

Je kan ook niet ff rustig gaan shoppen hier zeg!

Nieuw deel, en Stroll aan de tongworstel!!!

Vertel vertel vertel....geef me alle ranzige details...

En nu ik het er toch over heb....Kym jij ook!

*gaat er eens even lekker voor zitten*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Moosey schreef op 10 oktober 2009 @ 22:00:

Oh ja, ik moest nog aan je denken vandaag Bel, omdat ik gisteravond een Amerikaan aan de telefoon had ivm het festival wat volgende week van start gaat. 't Was dat ik al een foto had gezien (gevalletje nerd) maar tjeuzus, wat klonk die man sexy over de telefoon! Niet te kort.

Tja, wat kan ik zeggen? Je hebt even leuk gefantaseerd over iemand, en nu moet je afscheid nemen van je fantasie. En ook dat doet even pijn. Maar echt niet lang hoor. Maar ik zou wel echt ophouden met mailen nu, als ik jou was, anders doe je jezelf alleen maar meer pijn zonder dat het ook maar enig nut heeft.

Dat is waar Moos. Ik had alleen even zelf willen beslissen wanneer ik van mijn dagdroom af ging stappen en dat is nu niet meer aan de orde. Hij vindt trouwens dat ie helemaal geen mixed signals had verstuurd in zijn mail (waarvan ik hem redelijk pissed beschuldigd heb) maar ik (en mijn zusje!) vonden dat vragen om telefoonnummer, hartjessmileys en kussmileys niet te misinterpreteren waren. Hij wil graag verder maile, maar ik weet het niet hoor!

En je hebt helemaal gelijk, toch voelt het even kut.

@ Kym, dus inderdaad had je achteraf gelijk en had ik gelukkig nog geen telefoonnummer gegeven!

@ allemaal: in december Bossche bollen eten in Den Bosch? Dan komt die kl.te Kerst eraan en hoeven we toch niet op de lijn te letten!
Huts!
Frizz, ga je nog vertellen wat je hebt gekregen?
Moos, heb jij hyves? Volgens mij heb jij deze week mijn spookmail gemist.

En ik voel me eigenlijk helemaal niet zo lief.
Pffft ik ben kapot meiden, ik duik mijn bed in en ga nog even wat tv kijken. Tot later en slaap lekker!
@ Sneez, vind het jammer dat ik je gemist heb terwijl je redelijk dicht bij mij woont dacht ik!
Huts!
Bel, kom op. Als je zelf had mogen beslissen wanneer je van de dagdroom af zou stappen, was het waarschijnlijk van z'n langzalzeleven niet gebeurd, zolang hij braaf mee bleef doen. En dan was het op de lange termijn alleen maar ingewikkelder geworden.

@Frizz: zo Amsterdams is lullen toch niet? Ik vond kletsen weer zo meisjesachtig...
Sneeze waarom ben jij niet lief?

Wat ik gekregen heb...

Nou daar komt ie dan!

- een punniksetje;

- een schilderssetje;

- een vibrator (en dat snap ik nou echt niet hè, waarom ze juist dát hebben uitgekozen);'

- condooms mer rrrrribbeltjes;

- heul veel gelukskoekjes!
Sneez, klopt, ik heb geen hyves, dus ik heb je spookmail inderdaad gemist. Vind dit wel een mooie kans om even een aifje (ja, speciaal voor jullie ja, want ik ben nog steeds anti! ) aan te maken.

Pom, trust! Echt leuk om je gezien te hebben
Bel ik ben het met Moos eens, dan ben je er nu maar lekker vanaf ook.

Hupsakee weg ermee!

Vasthouden aan iets wat niet is heb je toch niks aan?

Nou nou nou Moos, kletsen had je ook kunnen zeggen.

Want Pom vond me toch best meisjesachtig (die had een manwijf verwacht )!
En ik ben hier hele fout bezig dames.. weten jullie date meneer ? waarvan ik het zo goed vond gaan en hij last van wegren trekjes had en ik daar niet tegen kon en alles had afgekapt ..

Nou kijk dr lagen daar ( nu nog ) kleren van mij , dus ik moest hem wel aanspreken , van de week al gedaan ik hem weer toegevoegd op msn enzo ... dus het daarover gehad , en nu zaten we net over en weer vreselijk elkaar op te geilen ( want met hem was de sex wel goddelijk gewoon) en dus afgesproken dat ik over twee weken mijn kleren ga halen en ...... nouja raad maar ............

en nu ... ik wil hem nog steeds zo graag ,.... en ik heb daar zo`n zin in.. waarom ga ik hier op in ?? ik weet dat de sex die ik ga krijgen fantastisch word , maar dat ook al mijn gevoelens die nog niet eens weg waren weer in alle hevigheid gaan op laaien ......

waarom ?? waarom kan ik het niet loslaten ?? wie ???
anoniem_89834 wijzigde dit bericht op 10-10-2009 22:32
Reden: op verzoek
% gewijzigd
Ja Pom, lekker slapen.

Ik moet nog ff poetsen en dan ben ik er zo ook klaar voor...

Trusten meissie!
Sneeez muts, ik was er niet eens bij, maar ik kan je vertellen dat dat stukje kat uit de boom kijken óók gewoon mag. Dan heb jij dat. Dat doet toch niets af aan wie je bent? Dan kom jij iets later los. Prima toch!! Maak je daar alsjeblieft niet druk om!

Bij mij hangt dat van mijn bui af. Ik ben over het algemeen een flapuit, recht voor zijn raap (of kort door de bocht hahaha), direct en een prater. Maar als ik me nog niet helemaal op mijn gemak voel, dan ben ik echt wel stil hoor. Dan kan ik ook dichtklappen. Ik heb veel humor, maar soms bedenk ik een geweldige humoristische opmerking, maar dan zeg ik die nog maar niet want misschien komt die dom over.

Laatst, stond ik in de douches van het zwembad de haren van jongste te wassen. Dikke vent met kind kwam er naast staan en nam 2 douches in beslag, die van hem én die van jongste. Die stond daar zielig met de shampoo bijna in zijn ogen, anti prik maar het gaat om het idee, toch? En ik stond daar en keek erna. Overdonderd, en steeds verbaasder dat hij meer en meer ruimte in ging nemen. En steeds bozer, maar nog net zo stil.

Terwijl ik met hetzelfde gemak (wat ik al eens op dit forum schreef, maar ik weet niet of dat hier is) de boodschappen van degene achter me terug het karretje in laadt als ze me te snel gaan. Of er iets van zeg als degene naast me in de bus stinkt ("zeg meneer, ik heb niets tegen u persoonlijk, maar kunt u ergens anders gaan zitten want ik ga bijna over mijn nek").

Je hebt wel gelijk dat dat mijn valkuil is als het om diepe emoties gaat Frizz, over het algemeen denk ik juist te weinig na, maar bij heftige dingen te veel en dan praat ik inderdaad minder. Te minder. Zelluf doen, snap?
Frizz, misschien ben ik nu gewoon vooral voor me zelf niet zo lief.

Moos, laat maar weten als je hyves hebt, dan stuur ik de mail nog naar je door
laat maar
anoniem_88332 wijzigde dit bericht op 10-10-2009 23:13
Reden: teveel negativiteit
% gewijzigd
Sneezypeezy, wij hebben jou vandaag geaccepteerd en gewaardeerd precies om wie jij bent, nét als dat jij dat bij ons hebt gedaan.

Maar het zou wel heul fijn zijn als jij dus ook jouzelf accepteert en waardeert!

Waarom ons wel en jezelf niet?

Hmmmmm Madhe, zó direct als jij beschrijft ben ik dan weer niet, maar ik vind het wel eens lastig als iemand heel langzaam steeds een beetje meer over mijn grenzen heen gaat.

Dan duurt de bewustwording ervan te lang en ineens denk ik: 'Huh? Waarom deed ik dan niks?'.

Maar Madhe, daaróm!

Blijven praten, en Hyve dan even naar ons joh!

Wij kunnen overál relativeren, dus ook buiten dit topic om.
quote:[message=4132696,noline]stroller schreef op 10 oktober 2009 @ 22:21

En ik ben hier hele fout bezig dames.. weten jullie date meneer ? waarvan ik het zo goed vond gaan en hij last van wegren trekjes had en ik daar niet tegen kon en alles had afgekapt ..

Nou kijk dr lagen daar ( nu nog ) kleren van mij , dus ik moest hem wel aanspreken , van de week al gedaan ik hem weer toegevoegd op msn enzo ... dus het daarover gehad , en nu zaten we net over en weer vreselijk elkaar op te geilen ( want met hem was de sex wel goddelijk gewoon) en dus afgesproken dat ik over twee weken mijn kleren ga halen en ...... nouja raad maar ............

en nu ... ik wil hem nog steeds zo graag ,.... en ik heb daar zo`n zin in.. waarom ga ik hier op in ?? ik weet dat de sex die ik ga krijgen fantastisch word , maar dat ook al mijn gevoelens die nog niet eens weg waren weer in alle hevigheid gaan op laaien ......

waarom ?? waarom kan ik het niet loslaten ?? wie ???
heb ik het nu weg gehaald? geloof het niet
Stroll, terug naar je post en dan het middelste icoontje (pen en papier) en dan kun je je bericht wijzigen.
Hey schattekes, ik heb even een SJ-break (zucht, en wat waren we weer blij en lief toen we elkaar zagen, on-ge-loof-lijk!) en ben blij te lezen dat jullie het zo gezellig hebben gehad!!

En toch nog een beetje contact via mijn smsje die is doorgekomen he?
Nee je kan het alleen in je originele bericht weghalen, nu heb je volgens mij je eigen bericht gequote. Sorry hoor, dit slaat van mijn kant ook helemaal nergens op
Oh en ik ben VOOR een nieuwe meeting in december, want dan kan ik jullie ook zien! (en jullie mij)
Nou Frizz, daar kun je alleen blij om zijn, dat bedoel ik met niet nadenken. Ik moet wel eens rennen, zeg maar.

En eh, ik zal mijn best doen, via hyves ofzo. Lief dat je het aangeeft iig. Echt!

Sneeze, een heel dikke knuffel voor jou meissie. Niet zo nadenken. Niet zo balen, het is goed joh.
Het is weg....

Kan er iemand dan nu heel even 1 tel aan mij vertellen waarom ik toch met foute date meneer heb afgesproken en er nu al zoooooo`n zin in heb ??????
He Sneez, wat zonde dat je nu van jezelf baalt.. Ik denk dat we vaker moeten oefenen

Stroll, ik geloof niet zo in 'kan niet'. Als je echt wilt, kun je bijna alles, en dat geldt zéker voor dit soort dingen. Dus het lijkt me een kwestie van 'wil niet'. Dus je bent nu bereid om de ellende die ervan gaat komen erbij te nemen als je maar seks met die meneer kunt krijgen. En da's een keuze, denk ik.
Geiligheid Stroll?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven