Werk & Studie alle pijlers

stoelmassage via werk. Fiscale voordelen werkgever?

10-10-2009 18:55 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er kwam afgelopen week iemand bij ons langs die zich aanbod voor stoelmassage op het werk. Op zich leuk en zeker voor mensen die de gehele dag achter de pc zitten.

Mijn werkgever was wel enthousiast en vroeg zich af of het fiscaal nog wat voordelen kan hebben. De dame van de stoelmassage gaf aan dat dit zo is, maar kon mij niet concreet vertellen hoe en wat.

Weet iemand meer ?
Google is en blijft je beste vriend!

http://www.ergomassage.nl/stoelmassagef ... rdelen.htm
En deze van de belastingdienst, recenter en bijgewerkt naar ik aanneem: http://www.belastingdiens ... 2_vormen_van_loon-09.html

Geniet van de komende massages!
Bij mij op het werk al jaren geleden wegbezuinigd, ondanks de fiscale voordelen. :(
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Als ik onder het vergrootglas kijk vind ik het aardig keutelesque worden.
Ik heb me vanmiddag voor het eerst bezondigd aan het per ongeluk omhoogtrappen van een erg oud topic dankzij het vergrootglas... ik durfde even niet meer!
Doen!

Ik vind 't in elk geval heerlijk om eventjes voor een kwartiertje weg te zijn uit de hectiek van de werkdag; eventjes een rustpunt in m'n dag.

Alle drukpunten komen aan bod; zo nu en dan voel ik de kippenvel echt door m'n lijf heen gieren, af en toe tot in m'n hoofd.

Als ik er met hoofdpijn heen ga, kom ik meestal zonder hoofdpijn weer terug op m'n werkstek èn dat levert ook weer voordeel op voor mijn baas.

Wij betalen een (geringe) eigen bijdrage; ik vind dit geen probleem, ik zit nl. ook al in de baas z'n tijd.
Waar ik ooit stageliep was het ook, fijn hoor! ben er wel een paar keer goed ziek van geweest trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven