Het (r)emigrantentopic - still going strong!

20-09-2009 23:16 3149 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BlijftblozenNL, gaat naar Kuala LumpurGMT+1CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1Ine

FvdM september!Oostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MikkemakSchotlandGMTMmmariposaSpanjeGMT+1NanienItaliëGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijk GMT+1RubisFrankrijk (even forumpauze)GMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
Pfff... geen laarzen gevonden... ten eerste is de mode van dit seizoen niet echt aan mij besteed (Is dat trouwens dezelfde als bij jullie?): stompe punt en bijna geen wreef, zoals dit bijvoorbeeld

Ik weet precies wat ik wil... maar kan 't niet vinden! En dan heb ik met laarzen altijd nog een klein probleempje: kleine voet (36), kleine enkel, megakuiten (bedankt, mama!)... Meestal koop ik eens in de zoveel jaar nieuwe laarzen en dan moet ik eerst tig winkels af om te vinden wat ik leuk vind èn die ook dicht kunnen aan de bovenkant, haha! Gelukkig kunnen ze in de schoenenspeciaalzaken sommige schachten wijder maken, waarschijnlijk door 't leer op te warmen ofzo. Nou, ik zal nog even door moeten zoeken.

Fladder, wat een lieve foto, haha! Ik zie 't helemaal voor me! Ik hoop dat je inmiddels goed bent aangekomen in NL.

Disco, kijk je een beetje internet tv?
Dat zijn gave laarzen, Saby! Vind je ze echt niet mooi? In zulke laarzen lijken je voeten kleiner, maar ik heb maat 39, dus dan kan het wel. Kan me voorstellen met 36 dat het dan een beetje te wordt. En die kuiten.. tja. Daar weet ik alles van. Ik heb in NL een stel laarzen gekocht met 2XL kuitmaat en die passen als gegoten, ook over een broek. Die winkel is nu helaas dicht, dat vind ik zo jammer. Op internet zijn er ook wel laarzen met wijde schachten te vinden, maar ik durf dat nooit zo goed. Pas liever in een winkel.

Italie is lastig met kleding, of niet? Vaak hebben ze in winkels veel kleine maatjes, waardoor ik niet eens hoef te kijken!

Soms kunnen ze ook wel een stukje elastiek ergens tussenzetten, zodat het ruimer wordt bovenin. Volgens mij kan dat ook een oplossing zijn.

En mode bestaat hier niet. Dus laarzenmode ook niet .

Laarzen zijn hier ook niet handig, tenminste niet die laarzen van jouw plaatje. Profiel in de zool, stevig, degelijk zijn de steekwoorden.

Het klinkt trouwens alsof we hier allemaal (of in ieder geval een aantal) wel dezelfde soort ouders hebben. Dan zullen die van mij toch ook nog wel normaal zijn! Gelukkig maar..

Ik ga gewoon met mijn auto, niets geen moeilijkheden, klaar. Geen gezeur, geen gereis, gewoon eigen baas.
Ine, het klinkt alsof je echte Hollandse ouders hebt die overal een goedgefundeerde eigen mening over hebben :o). Leg in Oz weleens uit dat de kleine Hollandertjes al op vierjarige leeftijd dagelijks in een kring worden gezet in het kleuterklasje om hun mening te leren geven.

In Oz zitten liggen, de kids op de grond en wordt er tegen ze gepraat.

Fladder, sterkte met de verhuizing en ook met je ouders, wat heerlijk dat je normaal nooit gestrest bent! Ik stres zelf heel wat af, daarom loop ik ook elke dag, ff wat energie kwijt.

Anais Het is wel heel mooi wandelingetje van een uur of zo om de rivier, vlak voor mijn huis. Altijd mooi weer, palmbomen en kakatoes all around..Geen ecxuus om het niet te doen.

Saby, gewoon doorzoeken naar de ideale laars, dat moet toch lukken daar in Italie? Is de afgebeelde laars mode in Europa?? Weinig mensen zullen daar lekker op kunnen lopen..

Disco, ik ben ook maar met een laptopje in bed blijven liggen, goed idee van je. Sapje erbij en lekker lekker ongestoord forummen. Ik was al om 5 uur wakker de kids slapen nog

Ainne, leuk dat Vent het huis verft. wat voor kleur wordt het? Wat doe je met de kindertjes als de muren nog nat zijn.. Waren die van jou nou zo vroeg wakker 'smorgens?

Aan alle moeders van kleintjes hier: op een dag zijn ze hun bed niet meer uit te branden en kun je de ochtend net zo doorbrengen als je zelf wilt. Vandaag dus in bed met een van hun computers :O)

Snjo, wat draag je op zo'n ijzige bruiloft? Ik was ooit bruidsmeisje bij een Amerikaanse. Sta in Barbie stijl naast haar op bijna alle trouwfoto's met nog twee klonen in dezelfde jurk. Doet jouw Amerikaanse vriendin dat ook?

Specu, het contrast chocomousse/bord verse spinazie (.zie het precies voor me) is wel erreg groot :O( Had je geen heerlijke hartige snacks daar.. herinner me iets als boreka- met kaas en spinazie. Daar krijg ik hier in mijn bed nog trek in.

Chica,volgens mij was het Lapin. Hoe gaat je weekend, doe je nog wat leuks?

SFO, leuk dat je kids er zijn. Heb je vrij van je werk en kun je allemaal leuke dingen doen?
Orbit grappig om te lezen hoe het toegaat met de kids op Australische kleuterschool. Ik begrijp de teacher van mijn zoons peuterklas nu een beetje beter. (ze is australische). Het ging indertijd niet goed met hem in de klas, kom maar eens kijken zei ze..zo gezegd zo gedaan..en inderdaad, de kids mochten niet praten maar alleen luisteren naar haar. Grappig dat je het hier zo neer schrijft.

Ik weet niet waar ik het op baseer waarom de scan niet goed was. Misschien speelt de angst ook wel een beetje mee. Ik kan me haast niet meer voorstellen dat het een keer goed zal gaan naar twee jaar ziekenhuis..Maar goed, vandaag is niet meer gisteren en houden we de moed er weer in..

Ik zag vandaag ook een paar leuke kledingstukken, ik wacht even tot de aanbieding, die heb je hier de laatste tijd regelmatig..

Ine, groot gelijk dat je met eigen vervoer gaat, met de trein lijkt mij ook geen geweldig idee en helemaal niet met een drie jarige.

Snoj, toch nog op tijd weggekomen naar de bruiloft?

Ik help even mijn dochter verder bij het huiswerk..
Ine, ik zou ook nooit laarzen op internet kopen. Steeds als ik in een winkel denk: daar pas ik zeker in, gaan ze toch niet dicht, pfff... Maar ik blijf rustig doorzoeken, hoor! Eens kom ik ze vast tegen! Mijn hollandse bolkuitjes doen er alleen wat langer over dan personen met italiaanse kuiten...

Inderdaad, denk ik dat deze mode vooral gewaardeerd wordt door vrouwen met grote voeten (39 is toch niet groot? 36 is wel klein!). Mijn nichtje van 15 bijv. heeft maat 45... (ze is ook bijna 1.90 ) Bij haar zou 't vast goed staan. Ik vind Italie juist ideaal wat kleding betreft voor mij. Soms zeg ik ook tegen m'n moeder dat ze hier eens moet komen shoppen. Zij is 1.50 met 35 voetmaat en dat is hier gangbaarder dan in NL, waar ze vaak op de kinderafdeling shopt. Ik ben altijd de kleinste van m'n klas geweest, maar hier is 't heerlijk met m'n 1.62, want ik ben de middelmaat, haha! Als ik op straat loop vind ik 't geweldig dat er vaak mensen zijn waar ik over heen kijk! Ook A., die 1.80 is, vindt 't minder om in NL over straat te gaan dan hier. Hij vind al die meiden daar zo groot en voelt zich klein in NL, haha!

En jullie? Hoe lang zijn jullie en vallen jullie op in je nieuwe thuisland of juist niet? Nederlandse vrouwen zijn in de regel toch erg lang, vergeleken met de rest van de wereld. En jij, SFO? Is je lengte gemiddeld volgens de amerikaanse standaard?
PS: alleen wat minder voor je zelfvertrouwen is 't feit dat de maten hier 6 nummers meer hebben... dus maat 36 is maat 42 en 38 is 44 enzovoorts... ik kwam uit NL met maat 36-38 en had hier gelijk 42-44... Ik weet 't, praktisch gezien verandert er niks, maar dat nummer...
Hier heb je alle lengtes en maten. Er zijn wel meer kleinere dan grotere vrouwen en 80% van de vrouwen is niet slank. Met 1.77 ben ik wel aan de lange kant.

Ben me toch lui vanochtend, zit nog steeds te laptoppen in dat bed.
Zoooo ben weer helemaal bij met Gooische Vrouwen, leuk leuk leuk! Kan iemand me even bijpraten wie die Tippi Wan is, ze had iemand vermoord of zo?

Doop en feestje waren leuk. Meisjes gedroegen zich best redelijk in de kerk, er waren sowieso veel jonge mensen, die vonden het niet erg dat ze verstoppertje speelden achter Maria.

We waren om 8 uur thuis en volgens goed NLs gebruik meteen naar bed gebonjourd
en vervolgens de hele avond saampjes op de bank, jij met laptop en oordopjes en vent naar de tv?? hahaha :-) gezelli

ikke lekker crimenight gekeken. vaste prik op zaterdagavond... gnagna ook met weird crush.. :-)

@ orbit owh lekker cocoonen.! wordt het alweer warmer bij jullie?

@ saby nou met 1.78m lengte ben ik redelijk groot, maar door de omvang valt het extra op. heb wel maat 43 en daar kun je dus nooit goed geprijsde schoenen voor kopen. laarzen zijn helemaal uit den bozen. als ik al schoenen vind, betaal je standaard de hoofdprijs!
Ik heb ook Gooische Vrouwen zitten kijken. Lachen!
@Orbit ik ben niet de hele tijd vrij maar wissel het af met Sfo-vrouw. Gaan zeker heel veel leuke dingen doen echter zij zijn diegene die mogen kiezen want het moet ten slotte een leuke vakantie worden. Denk dat ze rond dit moment vanuit het Oosten van het land richting Schiphol rijden.

Heb begrepen dat ze een beetje nerveus zijn over de 10-11uur durende vlucht.

@Saby ik ben rond de 1.90mtr dus ik ben zeker niet de kleinste hier en voel mijn aardig thuis. Ben natuurlijk geen basketballer maar heb niets te klagen ten opzichte van die kleine dikkerts.
SFO, wat heerlijk dat je je kinderen gaat zien! Ze zullen ook hun vader wel gemist hebben.

Genieten!
SFO!!! Joehoeee!!! Leuk leuk leuk! Het wordt vast onwijs gezellig en heerlijk om ze om je heen te hebben. Ik ben helemaal blij voor je :)!

Dank je wel voor je link, ik vond hem in mijn 'ongewenste mail'-box, maar dat heb ik nu aangepast. Geen idee waarom je daar in belandde! Ze zijn me nog te duur, ik moet nog even wachten..

Volgende keer als Lapin weer gaat, kan ze wel eentje voor me meenemen ;-)!

Leuk he, dat GooischeV het weer doet. Ik snap er helemaal niets van, maar vind het wel fijn. Er komen nog maar 2 afleveringen trouwens, dan is het voorbij, uit en over. Ze stoppen er mee..

Tippi Wan is al veel te lang in die serie en ik snap haar rol niet. Maar ze is begonnen als au pair bij Anouk, die haar snel doorzag. Ik heb serie 2 en 3 hier staan, die zal ik nog eens terug kijken, want ik weet het hele verhaal niet meer precies. Anouk stuurt haar al snel de laan uit, om een incident.

Daarna komt ze bij Cheryl als au pair, waar ze geld achterover drukt. Cheryl doet het met Tom en raakt zwanger van Remy. TW weet dat Tom de echte vader is en probeert hiermee te chanteren. De moeder van Martin ontdekt TW's dubbele agenda en ze raken in gevecht, waarbij TW haar over de reling duwt.

Zo is de moeder van Martin omgekomen - dat noemde TW nog in dat gevecht met tante Cor op het einde.

Toen dachten ze allemaal dat het een ongeluk was.

Uiteindelijk is TW daar dus ontslagen. Aan het einde van seizoen 3 stuurt ze een geschenk met een bom erin naar alle vrouwen op de bruiloft van Willemijn en Evert.

TW komt in de gevangenis, maar ik weet niet meer precies waarom ze veroordeeld is.

Als ik er zo over nadenk is haar rol echt heel doelloos. Geen idee wat ze er mee wil bereiken.

Zo, mijn ouders hebben mijn kind meegenomen naar een beurs. En ik ben alleen thuis!! HEerlijk, wat een rust.

Ik ga me zo omkleden en een eind lopen, muziekje op, lekker. Het regent alleen heel hard, dus ik wacht nog even tot het ietsje droger begint te worden.

Orbit, wat grappig dat er dus duidelijk zo'n verschil in zit. Daarom zeiken NLers ook vaak zo over vanalles. Want ze hebben Recht Op Een Eigen Mening. Nu snap ik het!

Hier is het ook niet zo, dat leerlingen een eigen mening mogen hebben. De juf is de baas. Dit wordt er gedaan of geleerd, basta. Er wordt geen eigen initiatief verlangd, geen mening, geen inspraak. Doen wat de juf zegt, punt. Heb je je huiswerk niet af of mee of niet laten ondertekenen door een van je ouders? Oke, dan extra werk of alles afmaken in de toch al hele korte pauze. Ze spelen hier ook nauwelijks buiten.

Raccoon, hebben jouw kinderen ook in NL op school gezeten? Of waren ze nog te klein toen jullie geemigreerd zijn?

Ik denk dat de overgang van een NL school naar een AT school, best groot is. Juist omdat het hier zo streng is.

Het gekke is hier, dat het heel streng is en het niveau ook nog best hoog ligt. Er wordt veel van de kinderen gevraagd, ze moeten echt flink aan de bak en mogen geen fouten maken. Maar als ze die jaren school dan gehad hebben, is het net of ze het 'verplichte nummertje' afgedraaid hebben en dan de boel de boel kunnen laten. Er is maar een heel klein groepje wat dan nog verder gaat leren. Alsof ze niet geprikkeld worden om door te gaan.
Jullie hebben je goed gedragen. Ik hoefde maar 2,5 pagina's bij te lezen.

Het was gisteren echt weer een vervolg op de soap van vrijdag hoor.

Ik ben om half 8 richting Reykjavík gereden omdat het eerste vliegtuig misschien om 9.45 zou gaan en ik wilde geen risico nemen om die te missen (moet drie kwartier rijden naar het vliegveld). Daar aangekomen was inmiddels al bekend dat ze niet zouden vliegen en de volgende check zou om 9.05 zijn. De volgende check werd om 10.05, 11.05,12.15 (inmiddels al een ontbijtje op en daarna een 10uurtje (zo'n deens gebakje). Daarna werd er weer gechecked om 13.15 (en maar SMSjes sturen naar de bruidegom dat ik nog steeds vast zat in het zuiden. De bruid al in tranen en paniek). Om 1 uur komt dan het bericht dat de volgende check pas om 15.15 is. Gallisch word je daarvan, er is namelijk niets te beleven op dat vliegveldje.

Gelukkig was ik niet de enige die aan het wachten was en had al zitten kletsen met 2 jongens. De een ging naar het noorden om z'n verloofde ten huwelijk te vragen en nummer 2 was een DJ die 's avonds daar moest spelen. Even over tweeen hadden we verzonnen om dan maar een auto te huren en met z'n drietjes naar het noorden te rijden (400 km), dan zou ik net iets te laat aankomen maar dan had ik wel zekerheid.

Wij auto besteld waar we een kwartiertje op moesten wachten en daarna naar de infobalie om onze vluchten te cancellen. Die man keek ons aan en zei toen dat er inmiddels waarschijnlijk meer kansen waren dat er gevlogen zou worden (bladiebladiebla) en of we 10 min. wilden wachten. Nou, dat wilden we natuurlijk wel.

10 minuten later gingen we inchecken (auto weer afgeboekt...) en om 15.00 uur gingen we de lucht in. Veel zijwind bij de start en we zouden een "langere route" nemen om de turbulentie zo veel mogelijk te vermijden.

De vlucht viel nog wel mee. Inderdaad wat turbulentie maar geen luchtzakken of niets. Aan de andere kant van het pad op mijn rij zat er een te kotsen bij de start en landing.... en er werd geen koffie of thee geserveerd, alleen water.

Om 4 uur landden we en met de taxi naar het adres waar de sleutels op het balkon lagen want het bruidspaar was nog bij de fotograaf. Ik had net tijd om onder de douche te springen en m'n jurk aan te trekken (gelukkig niet van dat unisex gedoe zoals in de states, ik zal foto's op FB plakken zodra ik ze heb) en toen kwamen de eerste gasten al (bruidspaar nog steeds niet thuis).

Het was heel gezellig alleen de ambtenaar was een saaie piet die de boel zo snel mogelijk klaar wilde hebben en dan kon hij weer weg.

En natuurlijk waait het vandaag niet dus kan ik "gewoon" naar huis. Het is níet eerlijk. We gaan zo lekker even zwemmen.
Snjókorn falla, á allt og alla
@ ine wat voor beurs zijn ze naartoe dan?

@ snjo wow dat klinkt als een zenuwslopend dagje zeg... dus je was nog wel op tijd? en je appeltaart, viel die in de smaak?

ik denk ook wel dat dat typisch nederlands is, dat eigen mening en eigen initiatief gedoe enzo. daarom worden Nederlanders ook vaak gevraagd voor adviesorganen endergelijken. ik ben er wel blij mee, ik weet goed te verwoorden wat ik wel en niet wil.. vind het alleen een beetje vervelend in sommige situatie's dat je alles zelf maar moet verzinnen. soms heb je van die dagen dat het wel eens lekker is dat iemand je gewoon verteld wat je moet doen en hoe je het moet doen...maar ach...
Ik baalde zo verschrikkelijk op het vliegveld. Dat hangen is gewoon saai en slopend ja en dan ieder uur weer even kijken en dan weeeeeer een uur wachten.

Mijn appeltaart viel heel erg in de smaak, er is nog maar een klein stukje over maar dat is voor de bruid (die had een korset aan en kon niet echt eten gisteren)...
SFO, hoe oud zijn je kinderen en vliegen ze rechtstreeks? Ik heb nog een retourtje terug naar NL en wil mijn kids wel met de Kerst terug naar Nederland sturen. Hierheen deden we er echter 4 dagen over! ipv Amsterdam,London, Singapore, Brisbane ,T'ville, strandden we op Heathrow en werd het Hong-Kong, Sydney, Brisbane, T'ville. Mijn bagage was ook nog kwijt.

Op Heathrow werden we gewoon midden in de nacht de terminal uitgezet. Zoek het maar uit!

Snjo,wat een reis, je bent een goeie vriendin dat je dat helemaal doet:o).

Disco, ik ben er een beetje vanaf, mening over dit en dat.. probeer het met mijn kids ook wat te matigen, van mij moeten ze ook altijd bezig zijn en nadenken over wat ze willen en hoe ze dat gaan doen en ze willen helemaal niks maar nu ik jullie stukjes lees laat ik ze ook maar wat meer met rust. En dat is eigenlijk best lekker rustig :o)

Bestaan er eigenlijk ook DVD's van GV? 't is kennelijk de moeite waard.. Op internet kijken lukt hier niet zo en I hate missing out :O*

Ga hier nog even Australian Idol kijken. Niks hippe verantwoorde programma's maar lekker simpel genieten van reality TV
Wow Snjo, wat en dag was dat gisteren! Gelukkig ben je uiteindelijk op tijd aangekomen en was 't een gezellig feest!
Het mooiste komt nog. Ik werd net gebeld van de luchtvaartmaatschappij over mijn terugvlucht. Of ik eerder of later terug wil. Later natuurlijk dus nu heb ik nog de hele dag hier voordat ik naar huis ga. Wel zo gezellig.
Fladder: ben jij veilig overgekomen met je kat??
Jee Snjokorn wat een reis zeg!

Nou, ik ben veilig met poes in NL (die knorrend op mijn schoot ligt).

De reis ging zelf ging goed.

Ben in de taxi gestapt en na een paar minuten gezegd dat er een kat in mijn tas zat. Gelukkig was de chauffeur een groot kattenliefhebber. Hij kwam uit Afghanistan en toen ik met hem aan het praten was verbleekte mijn stress nogal snel, vergeleken met zijn verhaal!

Op Heathrow wist niemand precies wat de regels waren en werd ik het hele vliegveld op en neer gestuurd. Dit was erg vermoeiend maar er liep een hele lieve security-man met me mee (die ook hielp met spullen dragen). Hij vond het ook allemaal belachelijk, maar verzekerde me dat alles goed zou komen en ik besloot om dat geloven.

In het vliegtuig ging alles prima. Alle stewardessen kwamen even langs om ooh en aah te roepen.

Er was een stoel naast me vrij en heb poes daar op gezet en niemand die hier iets van zei.

Wel vreemd maar niemand heeft naar haar papieren gekeken. Toen ik uiteindelijk door de Nederlandse douane ging heb ik zelfs gevraagd of ze haar paspoort wilden zien, maar nee hoor.

Ik had makkelijk een bijna uitgestorven sneeuwluipaard-kitten mee kunnen nemen, met hondsdolheid.

Mijn broer kwam me halen. al met al heb ik er precies 4 uur over gedaan, van deur tot deur, ben dus blij dat ik ben gaan vliegen.

Poes heeft eerst heel lang onder bed gelegen (wel op een lekker kussen). Pas vanmorgen vroeg onder het bed vandaan gekomen en meteen heel veel gegeten, toen wat rondgelopen, daarna even lekker bij ons in bed gelegen en nu dus op schoot.

Sorry voor het lange verhaal trouwens!

Wel raar hoor om nu in Nederland te zijn.

Ik ben heel erg moe dus vandaag hou ik nog een dagje "vrij". Vanaf morgen maar eens sociaal gaan doen.

Man is nu werken maar vanavond gaan we lekker ergens eten, onze trouwdag vieren (3 maanden geleden ha ha, het lijkt alsof het veel langer geleden is)

Nu maar eens hier wat bijlezen.
Hé Fladder, gelukkig dat je reis goed verlopen is en poes nu al een beetje gewend is (aangezien ze al op je schoot ligt )

Hoe lang heb je nu in Engeland gewoond?
Net geen 2 jaar, Saby.

Het lijkt korter.

Oh god, ik zit wat te zappen en zie nu een clip van Shakira, wat verschrikkelijk!

Ik keek in Londen nooit naar muziekzenders omdat we 1000 zenders hadden.

Waar we nu zitten hebben we "maar" 15 zenders.
Afzien!
@Ine tuurlijk kom ik de spam box terecht, waaranders!!!!

Sfo-vrouw vertelde mij dat haar collegaatje er een had en er helemaal wild van is.

Het is een duur kerstcadeautje maar ik denk dat ik de vrouw dit als cadeau ga geven aangezien ze echt een boekenworm is.

@Snjo fantastisch om te horen dat je het net op de valreep gehaald hebt. Dat is een dag om nooit meer te vergeten ondanks het waarschijnlijk veel tandenknarzen heeft veroorzaakt.

@Chicha, Orbit en .... Heb mijn dochter gisterenavond aan de telefoon gehad toen ze bij Schiphol op de lopende band stonden richting de vertrekbalie. Kon haar vertellen wat voor hal en balie ze moest zijn en ze begon te lachen; Bedankt voor de info paps dan hoef ik niet meer op de schermen te kijken.

Ze vliegen rechtstreeks heen, ik heb namelijk ook een hekel aan overstappen. Terug mogen ze een overstapje doen. Zowel zij als deze gek zijn lekker nerveus, lag al om 5uur wakker oh ze zijn ongeveer hier, dus ja daar zit je dan nog voor half zeven op je pc te schrijven voor het forum.

@Orbit als ik lees dat jij je bagage kwijt was dan lijkt het mij dat je met Britisch Airways heb gevlogen, mijn broer heeft eens zo in de rats gezeten met die maatschappij dat ik nu bewust niet met die maatschappij vlieg. O nee ik krijg bij hen geen airmiles.

@Fladder heerlijk dat schrijven van je, moet je vaker doen. En nu mag je weer even oudewets genieten in de NL's.

@Saby hoe is het in Italia?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven