Gewoon, lekker relativeren! (III)
dinsdag 29 september 2009 om 17:17
zondag 11 oktober 2009 om 23:04
zondag 11 oktober 2009 om 23:08
zondag 11 oktober 2009 om 23:14
Nou ben blij dat je je excuses aanbiedt Sneeze.
Vind dat gedrag van jou inderdaad écht niet kunnen!
Jeetje, ik schrok van wat je schreef Kym.
Voor iemand die juist de stap wil gaan zetten om hulp te gaan zoeken kan dat best demotiverend werken, denk ik.
Dat je het voor jezelf een lachertje vindt verbaast me ook wel enigszins hoor.
Maar goed, ieder zijn ding.
Vind dat gedrag van jou inderdaad écht niet kunnen!
Jeetje, ik schrok van wat je schreef Kym.
Voor iemand die juist de stap wil gaan zetten om hulp te gaan zoeken kan dat best demotiverend werken, denk ik.
Dat je het voor jezelf een lachertje vindt verbaast me ook wel enigszins hoor.
Maar goed, ieder zijn ding.
zondag 11 oktober 2009 om 23:17
zondag 11 oktober 2009 om 23:18
zondag 11 oktober 2009 om 23:26
Mwah, wel vaker met iemand gesproken, maar lang geleden. Daarna voorgoed 'genezen'.
En bepaalde patronen te doorbreken? Vast wel, maar geen zaken die me belemmeren. Ik kom juist meer en meer tot de ontdekking dat alles wat ik doe/denk/voel me maakt tot wie ik ben. En tot op heden leer ik nog voldoende van en met mezelf.
Maar goed, dit hele onderwerp is echt niet aan mij besteed eigenlijk. Waar iemand al schreef dat haast heel Nederland een psych lijkt te hebben, trek ik m'n wenkbrauwen daar een beetje van op. Ik vind het namelijk een beetje vreemd dat het allemaal maar zo normaal wordt. Maar nogmaals: prima als het mensen helpt. Ik ben er te nuchter voor misschien. Of te eigenwijs.
En bepaalde patronen te doorbreken? Vast wel, maar geen zaken die me belemmeren. Ik kom juist meer en meer tot de ontdekking dat alles wat ik doe/denk/voel me maakt tot wie ik ben. En tot op heden leer ik nog voldoende van en met mezelf.
Maar goed, dit hele onderwerp is echt niet aan mij besteed eigenlijk. Waar iemand al schreef dat haast heel Nederland een psych lijkt te hebben, trek ik m'n wenkbrauwen daar een beetje van op. Ik vind het namelijk een beetje vreemd dat het allemaal maar zo normaal wordt. Maar nogmaals: prima als het mensen helpt. Ik ben er te nuchter voor misschien. Of te eigenwijs.