Zo teleurgesteld.....
zondag 11 oktober 2009 om 01:34
In plaats van 1 uur heb ik nog 2 uren de boel aangekeken maar ik ben bang dat het over is...
Ik had een hyves-vriendinnetje, heb haar als test verwijderd en geblokkeerd en nu na de test wil ze me maar niet weer terug accepteren als vriendje.
Wat betekent dit?
Wat doe ik er aan?
Wie herkent dit?
Waarom zegt ze me niet gewoon dat ze geen dinnetje wil zijn?
Waarom open ik uberhaupt een topic hierover?
(Omdat ik dat gezegd had en wat je zegt moet je ook doen! )
Ik had een hyves-vriendinnetje, heb haar als test verwijderd en geblokkeerd en nu na de test wil ze me maar niet weer terug accepteren als vriendje.
Wat betekent dit?
Wat doe ik er aan?
Wie herkent dit?
Waarom zegt ze me niet gewoon dat ze geen dinnetje wil zijn?
Waarom open ik uberhaupt een topic hierover?
(Omdat ik dat gezegd had en wat je zegt moet je ook doen! )
zondag 11 oktober 2009 om 04:25
quote:bengewoonpetra schreef op 11 oktober 2009 @ 01:45:
Ik denk dat:
1 Ze slaapt (op dit onmogelijke tijdstip), klopt, we lagen al heel vroeg op bed, filmpje te kijken
2 Ze durfde het eerder niet te zeggen, en zag dit als de ultieme kans je te dumpen.
3 Ze weet niet hoe ze je weer moet deblokkeren en opent daar morgen een nieuw topic over. Ook dat
4 Ze is de stad in met haar nieuwe vriendinnetjes.
5 Ze ligt nu in een deuk achter haar pc, omdat ze zeker wilde weten of je genoeg van haar houdt om een topic te openen. Ook dat
Eén van deze opties moet het zijn hoor!
Ik wens je veel succes, kracht en moed om deze uren door te komen!
Hoop dat je snel antwoord hebt.En dat het snel weer goed komt.
Ik denk dat:
1 Ze slaapt (op dit onmogelijke tijdstip), klopt, we lagen al heel vroeg op bed, filmpje te kijken
2 Ze durfde het eerder niet te zeggen, en zag dit als de ultieme kans je te dumpen.
3 Ze weet niet hoe ze je weer moet deblokkeren en opent daar morgen een nieuw topic over. Ook dat
4 Ze is de stad in met haar nieuwe vriendinnetjes.
5 Ze ligt nu in een deuk achter haar pc, omdat ze zeker wilde weten of je genoeg van haar houdt om een topic te openen. Ook dat
Eén van deze opties moet het zijn hoor!
Ik wens je veel succes, kracht en moed om deze uren door te komen!
Hoop dat je snel antwoord hebt.En dat het snel weer goed komt.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 11 oktober 2009 om 09:08
Wat een mooie draai kwam er aan dit topic zeg. Toch te vroeg naar bed gegaan.
Die dr Phill is wat kort door de bocht (en Amerikaans) maar heeft vaker erg gelijk, zoals in dit voorbeeld over teleurstelling als onderschatte emotie!
Zit op dit moment in een fase waarin ik worstel met besluiten nemen, op deze manier had ik nooit eerder gekeken naar teleurstelling. Wel zo ervaren trouwens, niet gerealiseerd.
Hier ga ik eens mee aan de slag!
@HPL, fijn dat het duidelijk is nu!
Die dr Phill is wat kort door de bocht (en Amerikaans) maar heeft vaker erg gelijk, zoals in dit voorbeeld over teleurstelling als onderschatte emotie!
Zit op dit moment in een fase waarin ik worstel met besluiten nemen, op deze manier had ik nooit eerder gekeken naar teleurstelling. Wel zo ervaren trouwens, niet gerealiseerd.
Hier ga ik eens mee aan de slag!
@HPL, fijn dat het duidelijk is nu!
zondag 11 oktober 2009 om 10:42
BadAssMom, wat voor test heb je dan gedaan als ik vragen mag? Als het een goede vriendin was, dan zou ze jou via een andere weg om uitleg vragen (en jij haar die geven).. en dan gewoon bij elkaar weer in de Hyves gaan. Althans, dat zou ik doen.. Hoop voor je dat het goed komt..
Sorry dat ik er zomaar het Hyves injump... Vernam na de re design van Hyves, dat veel mensen (waaronder ik) niks meer kunnen in hun account daar. Herkennen jullie dit ook? Ik kan niet eens meer uitloggen, reacties geven, mailtjes sturen.. etc.
Sorry dat ik er zomaar het Hyves injump... Vernam na de re design van Hyves, dat veel mensen (waaronder ik) niks meer kunnen in hun account daar. Herkennen jullie dit ook? Ik kan niet eens meer uitloggen, reacties geven, mailtjes sturen.. etc.
zondag 11 oktober 2009 om 13:05
quote:HoiPippiLangkous schreef op 11 oktober 2009 @ 04:22:
Sorry, sorry, sorry, sorry, sorry. Wel de uitnodiging geopend, niet op accepteren geklikt. Heb het meteen gedaan, zijn we nu weer vriendjes?
Tuuluk!
Wat een wending heeft dit topic genomen zeg, dat had ik niet verwacht,
Had het echt alleen geopend omdat ik daarmee gedreigd had in dat andere topic
Zo zie je maar wat een geintje van de één voor serieuze emoties oproep bij een ander...
Sorry, sorry, sorry, sorry, sorry. Wel de uitnodiging geopend, niet op accepteren geklikt. Heb het meteen gedaan, zijn we nu weer vriendjes?
Tuuluk!
Zo zie je maar wat een geintje van de één voor serieuze emoties oproep bij een ander...
zondag 11 oktober 2009 om 13:15
quote:mamalief schreef op 11 oktober 2009 @ 13:05:
[...]
Tuuluk!
Je geintje was te vaag, vandaar dat we er toch maar iets van gemaakt hebben. Maar fijn dat jullie weer vriendjes zijn Dat scheelt weer een teleurstelling.
Bengewoonpetra, vreemd he, dat we het wel zo ervaren maar het ons niet realiseren. Wijsheid bij het nemen van je besluiten.
[...]
Tuuluk!
Je geintje was te vaag, vandaar dat we er toch maar iets van gemaakt hebben. Maar fijn dat jullie weer vriendjes zijn Dat scheelt weer een teleurstelling.
Bengewoonpetra, vreemd he, dat we het wel zo ervaren maar het ons niet realiseren. Wijsheid bij het nemen van je besluiten.
zondag 11 oktober 2009 om 17:24
quote:mamalief schreef op 11 oktober 2009 @ 13:05:
[...]
Tuuluk!
Zo zie je maar wat een geintje van de één voor serieuze emoties oproep bij een ander...Toch ook wel mooi toch?
[...]
Tuuluk!
Zo zie je maar wat een geintje van de één voor serieuze emoties oproep bij een ander...Toch ook wel mooi toch?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 12 oktober 2009 om 11:22
Speciaal voor dit topic heb ik me aangemeld!!
Ik kan er zo boos om worden.
Wie gaat zijn vrienden nu testen?!!!!
Dan is bij mij de vriendschap meteen over.
Je verwijdert haar en nu wil je haar weer terug
En je snapt het niet?
Dan heb je toch echt een groot bord voor je kop..
Even een situatie uit mijn eigen leven waardoor ik hier dus echt razend om kan worden.
Ik liet regelmatig als een vriendin van huis ging haar hondjes uit..prima doe ik graag
Maar op een avond stap ik op mijn fietsje om weer even met de hondjes van haar te gaan wandelen.. En wat denk je ... mevrouw was gewoon thuis ge bleven en had mij niets verteld want ze wou wel eens weten of ik ook echt kwam..
een soort van test...?!!!!
woest was ik en deze vriendschap is dus niet meer..
een nare smaak krijg ik ervan
met vriendelijke groet ank
Ik kan er zo boos om worden.
Wie gaat zijn vrienden nu testen?!!!!
Dan is bij mij de vriendschap meteen over.
Je verwijdert haar en nu wil je haar weer terug
En je snapt het niet?
Dan heb je toch echt een groot bord voor je kop..
Even een situatie uit mijn eigen leven waardoor ik hier dus echt razend om kan worden.
Ik liet regelmatig als een vriendin van huis ging haar hondjes uit..prima doe ik graag
Maar op een avond stap ik op mijn fietsje om weer even met de hondjes van haar te gaan wandelen.. En wat denk je ... mevrouw was gewoon thuis ge bleven en had mij niets verteld want ze wou wel eens weten of ik ook echt kwam..
een soort van test...?!!!!
woest was ik en deze vriendschap is dus niet meer..
een nare smaak krijg ik ervan
met vriendelijke groet ank
dinsdag 13 oktober 2009 om 10:07
quote:HoiPippiLangkous schreef op 11 oktober 2009 @ 17:24:
[...]
Toch ook wel mooi toch?
Zekers!
(Late reactie maar 2 dagen geen internet )
@Ank: Dit was geen test om de vriendschap uit te testen, als je terugleest zie je dat ook.
Het was een test om een probleem op hyves.
Zie dit topic...
Sorry als het verkeerd opgevat is, maar inmiddels gaat het al over teleurstellingen in vriendschappen dus als je je hiervoor hebt aangemeld schrijf maar van je af!
[...]
Toch ook wel mooi toch?
Zekers!
(Late reactie maar 2 dagen geen internet )
@Ank: Dit was geen test om de vriendschap uit te testen, als je terugleest zie je dat ook.
Het was een test om een probleem op hyves.
Zie dit topic...
Sorry als het verkeerd opgevat is, maar inmiddels gaat het al over teleurstellingen in vriendschappen dus als je je hiervoor hebt aangemeld schrijf maar van je af!