vlinders op de parking

09-10-2009 15:48 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaaahhhh... ik moet nog even bekomen hoor.

Ik stond vanochtend op een grote parking langs de snelweg (met mijn Hyundai Santa Fe, natuurlijk...haha...zie andere posting) en liep naar binnen om een kop koffie te halen. Achter mij staat iemand en ik kijk even. Hij kijkt ook en het was echt zo'n moment van . Ik loop terug naar mijn auto om daar mijn kop koffie te drinken. Hij loopt ook terug met koffie en wij blijken naast elkaar geparkeerd te staan. Hij kijkt me even indringend aan en ik kijk terug, enigszins verlegen. Ik in mijn auto en hij in zijn auto. Hij zet zijn raampje open en doet de radio aan, eerst popmuziek en dan dan kiest hij steeds langzamere nummers en zet de radio hard. Hij verrwisselt elke keer de zender naar een langzaam nummer. We zagen elkaars gezicht niet, maar toch was er een soort spanning. Na een half uur stap ik uit om mijn broodje + koffiebeker weg te gooien in de prullenbak iets verderop. Ik loop langs zijn auto en kijk hem aan. Hij kijkt mij heel direct aan en lacht. Ik lach verlegen terug. Ik loop weer terug naar mijn auto. Onderwijl bedenk ik me of ik op zijn raampje zal tikken en zal zeggen: "hi, bedankt voor de muzikale begeleiding". Maar ik durf niet. Ik rij weg, lees nog wel de naam van het bedrijf op zijn bestelbus. Heb dan thuis een e-mail naar het bedrijf verzonden met een superkort zeer algemeen verslagje en of ze dit aan de betreffende chauffeur willen doorgeven. Pfff, dit is me nog nooit overkomen...geen idee wat ik hier verder mee wil, maar het voelt wel lekker vlinderig...
En? Heb je al mail? hahaha... geintje

Wel klote dat dat nou precies op vrijdag gebeurt, grote kans dat je pas na het weekend een reactie krijgt.
Leuk leuk leuk! Ik wacht vol spanning af!!

(herinner me het topic over de leuke vader op het schoolplein)
quote:Tia Dalma schreef op 09 oktober 2009 @ 15:50:

*doet nooit een half uur over broodje en koffie, ook niet al rijdend...*Ik normaal ook niet, maar op dit soort momenten van hevige spanning doe je daar juist express extra lang over...haha
Ja inderdaad, gaat een heel weekend overheen. En nogmaals, misschien wordt het wel helemaal niet aan hem doorgegeven.
Lol dit! Ik blijf meelezen..
Ben ook benieuwd of je een reactie gaat krijgen. Hoe zag deze goddelijke man er uit? (gewoon even voor onze beeldvorming :-)
Hij was knap...hij was een kop langer dan ik, atletisch gebouwd, donkerbruin haar (beetje golvend) en die ogen...een soort kobalt blauw...haha Hij droeg stoere werkkleding en dat zag er allemaal goed uit. Ik was nog vergeten te zeggen, op een bepaald moment stapte hij uit om iets aan de zijkant uit de bestelbus te nemen en toen passeerde hij mijn raampje, hij was daar enkele minuten bezig en ik voelde hem kijken. Op een bepaald moment keek ik terug en toen keek hij mij ook weer zo indringend aan. Ik kreeg het warm en werd echt zo verlegen.

Ik vond het zo grappig om te zien hoe hij indruk probeerde te maken.

Aaaaaaaaaaaaahhhh...voel me zo vlinderig nu. Lange tijd niet meer gevoeld (echt al jaren niet meer).
Soooooo dan... en wat was de naam van het bedrijf??? (Die wil ik namelijk ook weleens diep in de ogen kijken)!!
Hahaha het lijkt wel een soort Coca-Cola-Light-Break-reclame.
aaahhhh....het lijkt wel een verhaaltje uit de boquetreeks!

....wordt vervolg?
Nog even een korte reactie voor het slapengaan.

Wat zouden jullie in mijn geval gedaan hebben? In precies zo'n situatie? Vinden jullie dat hij flirtgedrag vertoonde met die radio (langzame

nummers)?

Nu kan ik zeggen dat ik wou dat ik hem toch aangesproken had.

Pfff, ik wou dat ik niet zo verlegen was geweest.

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte...
Wat ik gedaan zou hebben, genoten van het moment en daarna vrolijk naar huis. Thats it. Zijn flirtgedrag , tja, gewoon een meneer die zin had om te flirten, meer zie ik er eigenlijk niet in.....Als ik al die keren dat mij dit overkomen is bedrijven achteraan was gaan bellen was ik vandaag nog niet klaar , bij wijze van spreken. Ik ben dus zelf nooit gaan uitzoeken waar iemand werkt om vervolgens contact te gaan leggen, onbegonnen zaak

Maar snap dat jij net uit een lange relatie komt en dan is het wel begrijpelijk dat je snel van het pad af bent als je sjans hebt...:)
Nou ja, beetje rare reactie Stoeptegel.. maar dat vind ik.

Het komt op mij over als jij zelf wel vindt dat je helemaal geweldig bent en dat TO blij moet zijn met een beetje aandacht.

Maar misschien interpreteer ik het verkeerd?
quote:Janine73 schreef op 09 oktober 2009 @ 17:10:

Hij was knap...hij was een kop langer dan ik, atletisch gebouwd, donkerbruin haar (beetje golvend) en die ogen...een soort kobalt blauw...haha Hij droeg stoere werkkleding en dat zag er allemaal goed uit. Ik was nog vergeten te zeggen, op een bepaald moment stapte hij uit om iets aan de zijkant uit de bestelbus te nemen en toen passeerde hij mijn raampje, hij was daar enkele minuten bezig en ik voelde hem kijken. Op een bepaald moment keek ik terug en toen keek hij mij ook weer zo indringend aan. Ik kreeg het warm en werd echt zo verlegen.

Aaaaaaaaaaaaahhhh...voel me zo vlinderig nu. Lange tijd niet meer gevoeld (echt al jaren niet meer).Nu heb je mij....*zucht*....niks is meer sexy dan een man in stoere werkkleding...ik blijf dit volgen hoor, ik hoop dat je iets van hem hoort (en dat hij vrijgezel is enz.)..
Welnee Bianca40, TO vroeg hoe wij dat gedaan zouden hebben, daar heb ik antwoord op gegeven.

Ik blijf dit stukje volgen want ben heel nieuwsgierig of ze respons gaat krijgen spannend
TO, wat een geweldig idee van je om dat mailtje te sturen! Ik blijf hier vol spanning meelezen. Super, die vlinders

Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:Janine73 schreef op 09 oktober 2009 @ 17:10:

Aaaaaaaaaaaaahhhh...voel me zo vlinderig nu. Lange tijd niet meer gevoeld (echt al jaren niet meer).misschien praat (lijkt zijn stem) wel op die van Theo van Thea
quote:Festen schreef op 10 oktober 2009 @ 20:18:

[...]

misschien praat (lijkt zijn stem) wel op die van Theo van Thea Of als Marc-Marie H...
Aaah.. leuk verhaal.

Ik hoop dat je een reactie terugkrijgt!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Pfff, het duurt nog zooooooo lang eer het maandag is.....
Ik zou net als stoeptegel hebben genoten van het moment en het daarna vergeten. Ik kan me erg vinden in haar post.
TO, und?
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
En? en? en??? Mail terug van hem (of zijn niet zo heel begrijpende vrouw? )
jaaaaaaa eeennnn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven