Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Mag niet van mijn vader...dus volgens mij heb ik een vermoeden van wat mijn Kerst/Sinterklaas-kado gaat worden
Lol. Nah ja dan heeft sparen ook niet zoveel zin.

Wat ga je eten vanavond?
Halllloooo!

Hier een lekker relaxte zondagmorgen. Heb een houten prinsessenkasteel in elkaar geknutseld - was nog iets te hoog gegrepen voor MK en nu slapen Lief en Jom (Lief lijkt griep te hebben) en zitten MK en ik te bedenken wat we nu weer voor indooractiviteit gaan doen.

Ze oppert lunch. da's geen slecht plan.

Ik wil ook een massage!
Het pakket zag er ook best ingewikkeld uit. Is die mooi geworden?

Arme lief. Beterschap voor hem.

Lunch als indoor activiteit heel goed idee. Wat schaft de lunch?

Mijn mini is weer terug. Heel apart dat ik mijnj werk als afleveradres geef en dan wordt die alsnog thuis bezorgd. Het lijkt het allemaal weer te doen, al hebben ze hem daarvoor wel helemaal schoongeveegd. Gelukkkig heb ik op cd een schone image van mijn c staan (erfenisje van de voormalige vlam), alleen weet ik niet hoe ik die erop moet zetten. Hahaha blont he.Nou ja komt wel goed. Er zijn belangrijkere zaken te doen.
~rent naar binnen, ploft op de sofa en begint te ratelen om vervolgens weer naar het bureau te rennen om te werken~

Gisteren geshopt met Schoonmama en schoonzus, wat erg leuk! Daarna aangeschoven met MM bij de Mariananasjes.

* I quote: "mam... ik bén geen fopneger"

* Er bestaat rose port en dat is lékker

* Marie heeft een apen-fetish en schaamt zich er niet voor bij haar kinderen

* ik moet een nieuwe horloge want nu hebben zij door dat ik een geheime minnaar heb.

* er bestaat een computerspel waarin je met melk spuiten je vijanden uitschakeld en het is NIET van de VBN. En Jongste Zoon is er góed in.

Veul gelachen dus, dank Marie en Man!

Hopelijk kan ik komende week wel bijlezen want dit is weer schandalig.... voor Suup in elk geval en een ieder die het kan gebruiken!!!!!
Ik snap er niks van Bloes, maar je klinkt heel blij

Lief heeft nog steeds griep, de arme ziel. En MK heeft vandaag schoolfoto's

Vanmiddag met beide kindjes naar oogarts: Mk en Jom worden allebei doorgemeten. Dius wie weet loopt Jom over een paar weken ook wel met een bril rond...

En nu aan de huishoud, waar ik geen zin in heb omdat ik nog een dutje wil.
Jom loopt over een paar weken ook met een brilletje. Hij is bij lange na niet zo kippig als MK, maar het was of bril of afplakken. "Nee! Ikke niet plakken, ikke ook een billetje! Jaaa! Joeghei, ikke ookke billetje!"

Ben benieuwd
Jom ook een brilletje! Kan me goed voorstellen dat-ie dat interessanter vindt dan afplakken. Afplakken lijkt me ongelooflijk vervelend trouwens.

Dat Bloesem's briggie cryptisch is, kan ik me voorstellen maar er is geen woord aan gelogen, grijns. Tipje van de sluier: ik vertelde Bloes ooit dat een grote hartewens van mij een.................. MonChiChi is. Je weet wel: die duimende aapjes van vroeger. Ik had er vroeger als kind zo eentje, en daar rook ik altijd aan vanwege een speciale geur en ik wreef zacht onder de voetzooltjes omdat dat zo'n lekker gevoel was. Maar MonChiChi's zoals ze er vroeger waren, zijn niet meer te koop, BOEHOEHOEHOEHOE. Komen Bloes en MM zaterdag met een kadootje: een echte MonChiChi van vroeger!!!! Nou jaaaaaaaaaa, is dat geweldig lief of is dat geweldig lief???? Geen idee hoe ze dat geregeld hebben, maar ik ben er superblij mee.

Aap zit nu in mijn bed, hahahahaha, als een klein kind lig ik nu 's avonds weer over een apenvoetzooltje te wrijven. Zo lekker, het voelt nog precies zoals vroeger en als je stevig in Aap's nek snuffelt, ruik ik mijn kinderjaren weer. Da's toch een geweldig cadeau.
.
Ahaaa, vandaar!

Oogarts had zo'n ouderwetsch monchichi-aapje in haar werkkamer, trouwens

Afplakken is ook stom. MK is een bink dat ze het zich zo laat aanleunen. Maar, daar ook goed nieuws voor: over 8 weken is ze afgebouwd en mag ze (in ieder geval een maand, daarna weer een apk) plakkerloos door het leven. We hebben afgesproken dat ze alle plakkers die dan nog over zijn in haar schoen mag stoppen en aan Sinterklaas mag geven. Dan kan die ze aan een kindje geven dat het nog wel nodig heeft

En diezelfde dag gaat Jom z'n speen inleveren. Dat worden grote cadeaus in de schoen
Tila, harvest time :-)

Afplakken is zeker niet tof, brillen zijn echter uitermate cool!

*Probeert zich te herinneren of ze ook een Monchichi aapje heeft gehad vroeger....*
Bloehoehoes: er staat hier een topic over hulp gezocht bij het kopen van een auto: zullen we hem inkoppen of zullen we brave meisjes zijn???

*vraagt zich af of ze iets mist als ze niet oogst op FaceBook*
.
Je mist iets, M'anas. Je kunt namelijk ook ananassen oogsten. Dat zijn de duurste, meest winstgevende. Wist je dat, je bent de meest winstgevende.

Wat een gedoe allemaal in de kelder zeg. voor ons allemaal.

Ik heb vandaag eens braaf vacatures zitten zoeken en word er best wel dippig van. Alles fulltime, met afgeronde opleidingen, en allemaal ervaringseisen waar ik niet an voldoe terwijl ik de functie op zich zo zou kunnen. Kutcrisis.

(ik heb zelfs gedacht vandaag " Ik ga wel achter de kassa zitten ofzo, boehoehoe!")

Ga ik niet hoor, nu nog niet. Maar het is best hard vechten tegen het 'suffe huismoeder slecht opgeleid weinig flexibel en boy oh boy, wat heb jij je tijd verkloot terwijl je de moooiste kinders van de wereld van heel klein naar ietsje groter bracht".
*komt weer even boven water*

Meiden ik heb weer een werkende coputer. Ben heel geheimzinnig wel de helft van mijn harde schijf kwijtgeraakt. Oftwel ik heb nu nog maar een schijf van 40 gig ipv 80. Daar is het laatste woord nog niet over gezegd of geschreven. Maar ik had een tijdje geleden een schone backup gemaakt en die zojuist geinstalleerd en nu heb ik nog niet alle programma's op de pc staan, maar wel de belangrijkste weer.

In ieder geval kan ik weer lekker tikken thuis met lapie op schoot.

Tila Het is ook een klotetijd om iets te vinden, had je nog naar de tips van vriend V gekeken?

En jom een brilletje *probeert te visualiseren*. Wel fijn dat hij niet afgeplakt hoeft te worden. Ze zijn er bij hem ook iets vroeger bij dan bij MK toch?

Darly lekker vanaf de bank aan het oogsten?

Marie Monchichi... leuk. Ik heb er ook één. Was er zo blij mee toen ik hem ooit als klein meisje voor sinterklaas kreeg. Nu staat ie naast mijn bed op verwarming.

Onwijs lief van de bloesjes.

Bloes ging jij nou donderdag ook naar feestje?

Iemand nog een slaapmutsje?
Ik had vroegah een monchichi-verzameling. Een echte. Inclusief echte "eerste versies" en "collectors items" (iets met blauwe oogjes, bruine oogjes en duimpjes). Wel een stuk of veertig.

Enneh, dat vroegah.. dat was dus tot 3 jaar geleden. Toen heb ik ze in een periode van geldnood (duh!) via marktplaats verkocht. Veuls te weinig geld voor gevangen, maar we konden die week boodschappen doen en dat was luiertechnisch erg noodzakelijk,

Als ik van jouw fetisj had geweten, lieve Marie, had ik er een paar voor je achtergehouden...

Jom met een brilleke. Agosj.

(sinds Jerry Maguire heb ik een plekje in mijn hart voor kleine jongetjes met een bril). Goed van MK!

Suup,

Een topic over een nieuwe auto kopen?

Tssssk...

Dat doe je toch gewoon even..

Heb ik dit weekend ook gedaan.

Een nieuwe auto in 1,5 uur. En hij is zoooooooo stoer. Een mannenauto. Met spoiler. Volgens mij rijdt hij op testosteron in plaats van benzine
Wat wilde ik nou toch typen?
Oh, over 12 postings (nu 11) "moeten" we trouwens een nieuw kasteel.

~begint volslagen willekeurig wat rommeltjes in zakken te proppen, en hoopt ondertussen van harte dat haar autopapieren van de Corsage zo onder een kanten kussentje vandaan komt ~
*gaat Mims mee helpen verhuizen*

echte naam alert trouwens....
Ik wist het toen ik de post deed, maar kon hem niet vinden. Gek!
Nou het is opgelost. Is ook niet zo heel erg hoor. Vroeger postte ikonder die naam.

*ziet in de verte de contouren van een nieuw stulpje verschijnen,

Kom op Dames ik ruik de koffie al, gaan jullie mee?
De route naar het nieuwe kasteel

Kijk de butler eens sjouwen
En er moet nog zo veel....

Maar de dozen krijgen pootjes

En de butler nog meer hulp

Wat een drukte he zo vroeg op de morgen
en dan lege kamers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven