Beddengoed met luchtverfrisser.

maandag 12 oktober 2009 om 21:57

maandag 12 oktober 2009 om 22:01
maandag 12 oktober 2009 om 22:01
maandag 12 oktober 2009 om 22:02
quote:Monster86 schreef op 12 oktober 2009 @ 21:59:
[...]
My god, kun je het weer niet zelf oplossen?
Triest geval.
Je maakt wel vrienden op deze manier...
Handig, als je een serieuze reactie wilt...
Je vraagt mensen om iets voor je in te vullen, dan is het meestal wel zo beleefd om uit te leggen waar het voor is, en waar het over gaat. Gaat op deze manier ook een beetje ten koste van de betoruwbaarheid van je poll...
[...]
My god, kun je het weer niet zelf oplossen?
Triest geval.
Je vraagt mensen om iets voor je in te vullen, dan is het meestal wel zo beleefd om uit te leggen waar het voor is, en waar het over gaat. Gaat op deze manier ook een beetje ten koste van de betoruwbaarheid van je poll...
maandag 12 oktober 2009 om 22:04
quote:Jorina schreef op 12 oktober 2009 @ 22:02:
[...]
Ik ben hier niet om vrienden te maken.
En de reacties die ik naar mijn hoofd krijg geslingerd (voordat ik begon) waren ook niet echt netjes.
En nu heb ik jullie hulp niet meer nodig, heb nu precies wat ik wilde.
Toeeeeedles old ladies
[...]
Ik ben hier niet om vrienden te maken.
En de reacties die ik naar mijn hoofd krijg geslingerd (voordat ik begon) waren ook niet echt netjes.
En nu heb ik jullie hulp niet meer nodig, heb nu precies wat ik wilde.
Toeeeeedles old ladies