Entertainment alle pijlers

Project Catwalk 2009

14-09-2009 19:50 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen Next Topmodel begint weer vanavond, ook Project Catwalk. Ik zag het toevallig pas nét dat de start vanavond is.

Even de link op RTL5 gezocht, eigenlijk maar erg weinig info te vinden (het lijkt zelfs of je je nog aan kunt melden????)

Volgens mij is er nog geen topic over dus bij deze...

Ik vind project Runway altijd heel erg leuk, de nederlandse versie heb ik nog nooit gezien dus het zal mij benieuwen

http://www.rtl.nl/reality/rtlprojectcat ... /index.xml
* trekt benen in zodat koreveen weer naar toilet kan*
Ik ga voor de jas!
Thanks Friezinnetje, maar ik was net al geweest. Had je niet door he?? Ik sloop zo stilletjes weg....

Ik ga wel weer wat drinken tappen. Bestellingen dames??
Jas en jurk met veren zijn erg gaaf!

Ik vond die rode jurk ook wel gaaf.
yep, de jas :-)
Voor mij niets Koreveen, drink jij maar lekker wat!
Ik vond die jas wel mooi, maar wel jammer dat je inderdaad nog wat plakband kon zien.

Ik vind die veren jurks het mooiste denk ik.

Vond het trouwens wel flauw van die ene man dat hij ging vertellen wat Tim's commentaar was op de 'mislukte' jurk.
yessss!! Go Irina!
Dus toch de jas...
tja ik zei het al.....
en dank je voor het vragen maar ik ga zo op bed, dus geen drinken meer voor mij
Johnny's out. Inderdaad erg laf van Nicholas om zich omhoog te trekken over de rug van Johnny om het commentaar van Tim nog even te melden, maar het is hem gelukt.
Bah die Nicholas moet ik niet...

Tot volgende week allemaal.
Tim is echt boos...
Wat wilde ik nou toch typen?
* gaat ruimte maken op de bank*

Tot volgende week maar weer dames, het was weer gezellig!
De jas! Super was mijn nr 2. Maar Johnny is er terecht uit. Hij heeft gewoon niet geleverd wat er gevraagd werd.
Ladies, het was gezellig. Volgende week weer zelfde tijd, zelfde bank?
Das war 's wieder. Tot volgende week!
Known to cause insanity in laboratory mice
Op zich wel een terechte verliezer deze keer. Ben benieuwd naar volgende keer, wel een paar erg rake jury commentaren zo te zien in het voorstukje.
Tot volgende week weer! Ik blijf nog effe zitten voor So yoy think you can dance.
Tot volgende week ladies!
Ik vond de jurk waarvan het onderste gedeelte op veren leek het mooiste.

Om het commetaar van Tim te vermelden niet erg netjes nee maar Johnny er alsnog uit.
quote:koreveen schreef op 12 oktober 2009 @ 22:29:

Johnny's out. Inderdaad erg laf van Nicholas om zich omhoog te trekken over de rug van Johnny om het commentaar van Tim nog even te melden, maar het is hem gelukt.

Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens. Johnny zat gewoon hartstikke te liegen om zijn hagje te redden. Echt ik had het zelfde gedaan, want wat Johnny deed was beneden pijl.

Hier trouwens de aflevering van Models of the Runway. Daar is o.a. te zien hoe de modelen op het gebeuren reageren.
ik vond het heel typerend dat zelfs Tim gunn nog even in beeld kwam om te melden dat hij verbaasd was over de smoesjes van Johnny.....terecht dat hij er uit moest!!

Onwijs gaaf om te zien wat die designers kunnen maken van een stapel oude kranten zeg!! ik vond die galajurk echt onwijs mooi, en die jas ook!
Heidi spreekt natuurlijk heel aardig Engels, maar ik moet altijd lachen om het Duitse accent dat zich meedogenloos opdringt als ze zegt: 'one of you will be out'.

Leuke creatieve opdracht was het met die kranten. Er zaten een paar hele mooie creaties tussen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven