Uitgaan
dinsdag 13 oktober 2009 om 15:54
Wie gaan er nog regelmatig uit met (of zonder) partner? ervan
Wat doen jullie dan vooral ?
Ik vind het zelf leuk om naar voorstellingen te gaan, een film te pakken of uit eten te gaan. Maar ik hou ook heel erg van dansen en ga dan ook wel graag naar discotheken. (Vanaf 21 of 25 jaar)
Bij dat laatste kreeg ik híer trouwens wel de indruk dat sommigen denken dat dat alleen voor tieners is, wat natuurlijk niet klopt.
Zijn er ook mensen die sinds ze een partner hebben ook echt minder tot niet meer uitgaan? Zoja, waarom ?
Wat doen jullie dan vooral ?
Ik vind het zelf leuk om naar voorstellingen te gaan, een film te pakken of uit eten te gaan. Maar ik hou ook heel erg van dansen en ga dan ook wel graag naar discotheken. (Vanaf 21 of 25 jaar)
Bij dat laatste kreeg ik híer trouwens wel de indruk dat sommigen denken dat dat alleen voor tieners is, wat natuurlijk niet klopt.
Zijn er ook mensen die sinds ze een partner hebben ook echt minder tot niet meer uitgaan? Zoja, waarom ?
dinsdag 13 oktober 2009 om 16:00
Ik vind het heerlijk om met vriendinnen een terras of rstaurantje te bezoeken. Af en toe naar de bios.
Sinds ik een patner heb ga ik ook minder uit. Dit is ook in combinatie met mijn leeftijd. vroeger (wat klink ik oud!) begon ik donderdag en eindigde ik maandag. ietsje te veel en teveel gestapt denk ik ook...
Sinds ik een patner heb ga ik ook minder uit. Dit is ook in combinatie met mijn leeftijd. vroeger (wat klink ik oud!) begon ik donderdag en eindigde ik maandag. ietsje te veel en teveel gestapt denk ik ook...
Nee echt?
dinsdag 13 oktober 2009 om 16:03

dinsdag 13 oktober 2009 om 16:03
dinsdag 13 oktober 2009 om 16:14

dinsdag 13 oktober 2009 om 16:29
Echt uitgaan doe ik ook niet wanneer je bedoelt de hele nacht doorhalen. We ga ik regelmatig naar concerten, cabaret, uit eten etc. Moet eerlijk zeggen dat ik nooit een kroegtijger geweest ben. Ik ben na een nacht doorhalen gewoon een paar dagen gesloopt. Heb er nooit aan kunnen wennen en vind het dus niet leuk. Maar uitgaan kan op veel manieren dus het is niet zo dat ik me verveel en thuis zit. Al vind ik lekker op de bank zitten met een film ook helemaal geen straf.
dinsdag 13 oktober 2009 om 16:32
Mijn man was wel een partyganger. Illegale feestjes die 2 dagen duren enzo. Heb er wel een tijdje aan meegedaan, maar het is uiteindelijk niet echt mijn ding. Ik vind de feestjes wel leuk, maar waarom moeten ze zo eindeloos duren. Om 4.00 heb ik het wel gezien. Mijn man gaat nu ook niet vaak meer, alleen als hij zelf gaat draaien. We inmiddels dan ook al wel 10 jaar verder bijna (oeh wat klinkt dat oud)

dinsdag 13 oktober 2009 om 16:59
Ik snap niet dat 't hier allemaal zo laat moet beginnen. In China kun je tenminste leuk uitgaan: gelijk na 't eten om 'n uur of 21 is het al gezellig druk in de disco en echt niet met kleine kinderen. Dan kun je tenminste op 'n normale tijd naar bed terwijl je je toch 'n paar uur goed hebt kunnen vermaken. Ik heb dat nooit getrokken, om 23 uur nog van thuis moeten vertrekken en dan nog meer dan 'n uur moeten wachten voor er volk komt. Om 23 uur kijk ik hooguit nog 'n dvdtje op de bank voor ik ga slapen.
dinsdag 13 oktober 2009 om 17:20
Of ik uitga of niet hangt van mijn bui af, niet van het feit of ik een partner heb. Ik ga wel eens wat drinken, uit eten, naar de bioscoop al doe ik dat allemaal veel minder dan ik zou willen.
Waarom? Omdat ik ouder ben geworden, en mijn ontspanning en rust nu vaker in huis zoek. Maar misschien dat ik daardoor nu meer geniet van een avond weg dan toen ik elk weekend zo ongeveer in de kroeg woonde.
Waarom? Omdat ik ouder ben geworden, en mijn ontspanning en rust nu vaker in huis zoek. Maar misschien dat ik daardoor nu meer geniet van een avond weg dan toen ik elk weekend zo ongeveer in de kroeg woonde.
dinsdag 13 oktober 2009 om 17:51
Ga, sinds ik kids heb, een stuk minder uit dan vroeger.
Vooral de laatste 5 jaar amper.
Wel af en toe naar de film of uit eten ofzo. Helemaal leuk. Maar praktisch nooit meer "op stap".
Sinds een half jaar ga ik weer geregeld met een paar vriendinnen echt op stap. Soms eerst even eten samen en dan de kroeg in en later op de avond dansen.
Het kan dan ook wel 3 a 4 uur worden.
En...ik vind het een stuk leuker dan ik had gedacht.
Ik dacht dat ik daar een beetje te oud voor was (30+), maar vermaak me uitstekend!
Vooral de laatste 5 jaar amper.
Wel af en toe naar de film of uit eten ofzo. Helemaal leuk. Maar praktisch nooit meer "op stap".
Sinds een half jaar ga ik weer geregeld met een paar vriendinnen echt op stap. Soms eerst even eten samen en dan de kroeg in en later op de avond dansen.
Het kan dan ook wel 3 a 4 uur worden.
En...ik vind het een stuk leuker dan ik had gedacht.
Ik dacht dat ik daar een beetje te oud voor was (30+), maar vermaak me uitstekend!
dinsdag 13 oktober 2009 om 17:53
Na 5,5 jaar relatie was ik vrijgezel... een wereld ging voor mij open! 3 jaar lang voluit gefeest! Van donderdag tot zondag! En tussendoor werken, sporten, etentjes. Echt een toptijd! En toen kreeg ik een eigen woning (hiervoor op kamers, kostte geen drol icm mijn salaris, kon echt alles doen!) Toen had ik niet zoveel geld meer om te gaan stappen...zat ik meer thuis....kreeg ik een depressie en werd overspannen omdat ik de tijd had om na te denken over alles wat ik had meegemaakt.
In die tijd kreeg ik ontmoette ik mijn vriendje en kreeg ik rust!
Afgelopen weekend sinds maanden weer eens wezen stappen in een discotheek en wat vond ik ervan: tja...had ik daar nou echt zoveel lol in gehad 'vroeger'?
Ik voelde me oud (25, verkeerde tent dus haha) en had het vrij snel gezien daarzo...
Als je dit mij 3 jaar terug had verteld had ik je keihard uitgelachen...
Laat mij maar lekker naar de bios gaan of naar een cafétje, bijkletsen met vriendinnen of uren natafelen na een lekker dinner in een gezellig restautantje...
In die tijd kreeg ik ontmoette ik mijn vriendje en kreeg ik rust!
Afgelopen weekend sinds maanden weer eens wezen stappen in een discotheek en wat vond ik ervan: tja...had ik daar nou echt zoveel lol in gehad 'vroeger'?
Ik voelde me oud (25, verkeerde tent dus haha) en had het vrij snel gezien daarzo...
Als je dit mij 3 jaar terug had verteld had ik je keihard uitgelachen...
Laat mij maar lekker naar de bios gaan of naar een cafétje, bijkletsen met vriendinnen of uren natafelen na een lekker dinner in een gezellig restautantje...
dinsdag 13 oktober 2009 om 19:27
Oh ik ga graag uit: zeker wel een hele nacht doorhalen en soms nog een afterparty er achteraan ook wel! Maar niet meer ieder weekend, en dat was 'vroeger' wel meestal zo.
Nu is het eens in de maand/eens in de twee maanden. Maar ik vind t echt heerlijk: dansen, sjansen, drinken
Ik ga met mn vriend (toen ik die had), met vriendinnen of gewoon alleen en maar zien wie ik tegenkom. Ik hou van stappen, en als je ergens eind twintig bent zijn er zát tenten om uit te gaan waar je echt nog niet de oudste bent.
Nu is het eens in de maand/eens in de twee maanden. Maar ik vind t echt heerlijk: dansen, sjansen, drinken

I only get one shot at life - so I shoot to kill
dinsdag 13 oktober 2009 om 19:41
Voor veel mensen is uitgaan ook een vorm om potentiele nieuwe lovers/ flirts/one night-stands etc. te leren kennen. Ik kan me dus voorstellen dat als je een vriend hebt je net zo lief wat vaker samen een avondje romantisch gaat eten en afsluit met een filmpje. Ik heb een vriend en ga nog steeds regelmatig uit! Met of zonder vriend ik heb op zo'n avond ook genoeg aan mijn vrienden.
dinsdag 13 oktober 2009 om 19:43
Uitgaan doe ik ongeveer een keer in de twee maanden. Meestal met vriendin(nen), samen met m'n vriend, of gemixt (meestal dan met zijn vrienden). Het liefst ga ik eerst wat drinken bij iemand thuis, om daarna een discotheek in te gaan om eens flink te dansen en - aiai de volgende ochtend - er gaan de nodige liters alcohol in. Het moet geen lompe discotheek zijn; meer iets exclusiever met geen 'standaard' muziek. Meestal tot een uur of 4. Al merk ik dat ik ook ouder word (ben pas 25 haha) en ga daarom tussendoor eens naar een concert of feestje bij iemand thuis. Ben geen kroegganger.
dinsdag 13 oktober 2009 om 22:35
Ik heb samen met mijn beste vriendin een seizoenkaart voor onze favoriete club (als je dat tenminste uitgaan mag noemen??), dus zitten wij elke twee weken in 't stadion.
Daarna gaan we nog wel vaak wat drinken, maar ik vind het persoonlijk lastig om voor onze leeftijd (zij 30+, ik 30 heel veel+) een kroeg of wat-dan-ook te vinden waar we ons geen oma voelen tussen de 16-jarigen op zaterdagavond!
Daarna gaan we nog wel vaak wat drinken, maar ik vind het persoonlijk lastig om voor onze leeftijd (zij 30+, ik 30 heel veel+) een kroeg of wat-dan-ook te vinden waar we ons geen oma voelen tussen de 16-jarigen op zaterdagavond!
Huts!
dinsdag 13 oktober 2009 om 22:43
dinsdag 13 oktober 2009 om 23:09
Hmm.. ik ga heel graag uit!!! Tijdens een relatie ging ik uit (samen, maar ook apart, dat moet echt kunnen!), maar nu het net uit is mijn mijn vriend, ga ik even wat vaker. Waarom? Omdat ik me besef dat er heel veel leuke mensen zijn waar ik (onbewust) niet zo voor openstond, omdat ik het fijn had met mijn relatie. Ik zat op zaterdagavond dan net zo lief samen op de bank. Ik hoefde niet zo nodig weg om nieuwe mensen te leren kennen. Nu denk ik daar wel anders over en zal ik dit zeker voortzetten in een eventuele volgende relatie. Heel fijn dit!