Theehuis
woensdag 14 oktober 2009 om 09:19
quote:Star schreef op 14 oktober 2009 @ 08:44:
En die Cadbury heb jij meteen geconfisqueerd I suppose?
Leuk van Ierennicht (moet ik toch ineens aan Stephen Gately denken, o, foute grap ) en leuke kleertjes. Komt uit grote stad zeker?
Foto's Vish?
Jep
Ja, Dublin, al komt ze oorspronkelijk uit gehucht in t Noorden (Monaghan
) en zelfs van een boerderie
Ja, Vish, ben ook benieuwd
Ik krijg zo een vriendin op kraamvisite en moet nog puinruimen en douchen
En die Cadbury heb jij meteen geconfisqueerd I suppose?
Leuk van Ierennicht (moet ik toch ineens aan Stephen Gately denken, o, foute grap ) en leuke kleertjes. Komt uit grote stad zeker?
Foto's Vish?
Jep
Ja, Dublin, al komt ze oorspronkelijk uit gehucht in t Noorden (Monaghan
) en zelfs van een boerderie
Ja, Vish, ben ook benieuwd
Ik krijg zo een vriendin op kraamvisite en moet nog puinruimen en douchen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

woensdag 14 oktober 2009 om 09:30
Oja, helemaal vergeten: Star. (Mier ging bijna tegen scherm )
Nu echt weg want hij is net in slaap gedonderd (wassie al maar werd weer wakker door spuug, wikkelkleertjes weer schoon, droog (for the time being ) en in gebruik
Vish, das naar ja. 33 graden, hmmm. Ben je bruin?
Hier wasloze dag, ben het zoooo zat, baby's maken echt veel was
Nu echt weg want hij is net in slaap gedonderd (wassie al maar werd weer wakker door spuug, wikkelkleertjes weer schoon, droog (for the time being ) en in gebruik
Vish, das naar ja. 33 graden, hmmm. Ben je bruin?
Hier wasloze dag, ben het zoooo zat, baby's maken echt veel was

woensdag 14 oktober 2009 om 10:34
woensdag 14 oktober 2009 om 12:06
Ooo
Hihi
(Ik hihi alleen bij hoooge uitzondering, want hihi-en is dom )
Vriendin is net weg, zo'n lief kraamkado gehad, zelfgeborduurd slabbetje met Miertjes naam
Hij werd wakker en poepte twee keer in haar aanwezigheid Nu slaapt ie weer, dus ga ik even een broodje smeren en beetje forummen en kijken wat de Jack uit Inadstad voor me heeft gebracht (vriendin heeft opengedaan, dus kon niet zien of ie leuk was, Kess heb wat shirtjes voor Mier bij H&M besteld (heb gewoon te weinig in de kleine maatjes omdat dingen van Chica te meisjesachtig waren of te versleten (door een neefje en twee nichtjes gedragen nadien) waren en Mille alles van Nano in de minimaatjes had weggegeven (tsssk ) Maar goed excuus voor koopziekte En heb voor Chica en Mier dingen van Katvig (Scandinavisch merk) besteld. Zo leuk. Zal even plaatjes plakken. Scandinaviërs zijn cewl. Smafolk ook al zo leuk
Hihi
(Ik hihi alleen bij hoooge uitzondering, want hihi-en is dom )
Vriendin is net weg, zo'n lief kraamkado gehad, zelfgeborduurd slabbetje met Miertjes naam
Hij werd wakker en poepte twee keer in haar aanwezigheid Nu slaapt ie weer, dus ga ik even een broodje smeren en beetje forummen en kijken wat de Jack uit Inadstad voor me heeft gebracht (vriendin heeft opengedaan, dus kon niet zien of ie leuk was, Kess heb wat shirtjes voor Mier bij H&M besteld (heb gewoon te weinig in de kleine maatjes omdat dingen van Chica te meisjesachtig waren of te versleten (door een neefje en twee nichtjes gedragen nadien) waren en Mille alles van Nano in de minimaatjes had weggegeven (tsssk ) Maar goed excuus voor koopziekte En heb voor Chica en Mier dingen van Katvig (Scandinavisch merk) besteld. Zo leuk. Zal even plaatjes plakken. Scandinaviërs zijn cewl. Smafolk ook al zo leuk

woensdag 14 oktober 2009 om 12:14
JA, Mier heeft er een met appelboompjes, zie Hyves. Dier heeft em ook voor Cesar en Rebbel van aug/sep ook. Hij heeft em nu aan. Even leuk en stuk goedkoper! Maar ze zijn hier in Inadstad op. Zal binnenkort eens in mijn moeders dorp kijken, daar belde ik je toen ooit op vanuit de Hema, weet je nog? Daar blijven ze namelijk dingen die al uit de winkels in de steden zijn verkopen tot alles op is. En dan voor 0,50 of 1 euro of zo
Online hebben ze die leukste shirtjes dus niet jammer genoeg.
Online hebben ze die leukste shirtjes dus niet jammer genoeg.

woensdag 14 oktober 2009 om 13:50

woensdag 14 oktober 2009 om 13:56
Scandinaviers inderdaad cool. Waar heb je die dingen besteld? Doe eens link?
Hihi-en is stom inderdaad, maar vandaag mag er putjetechnisch wel gehihi-ed worden
Ik wil trouwens een slaapzakje in maat van Eetje, bestaan die al zo klein? Kind ligt om de haverklap met haar hoofd onder de dekens en vind ik niet zo'n strak plan eigenlijk
Chocoladetaart in de oven? Hmmmmm, oven en choco kan ik me weinig bij voorstellen dan chocolademelk
Hihi-en is stom inderdaad, maar vandaag mag er putjetechnisch wel gehihi-ed worden
Ik wil trouwens een slaapzakje in maat van Eetje, bestaan die al zo klein? Kind ligt om de haverklap met haar hoofd onder de dekens en vind ik niet zo'n strak plan eigenlijk
Chocoladetaart in de oven? Hmmmmm, oven en choco kan ik me weinig bij voorstellen dan chocolademelk
woensdag 14 oktober 2009 om 13:56
Ik heb nog brownies van van t weekend (zelfgemaakt) en crumble van gisteravond (ook helemaal zelfgemaakt en quiche en salade over voor de lunch. Ier komt zo thuis (is middag vrij) en ik wacht dus even met lunch. Echt honger nu dus kwijl bij je chocotaart
Was leuk gesprekje, en je klonk zo anders (maar wel heel leuk ) dan verwacht
Was leuk gesprekje, en je klonk zo anders (maar wel heel leuk ) dan verwacht